![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...in-India.dhtml
Bron: HLN 31/05/08 Kan dat zijn dat ze die vorig jaar al hebben dood geschoten ![]() Ik dacht dat ik dat artikel al is had gelezen een tijdje geleden.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien noemen ze elke op los geslagen olifant daar een "osama"?
Nu ja, de olifant is in zijn recht. Die beesten worden vaak mishandeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() diene mens die em met zijn elfant gun een kogel tussen de ogen heeft gejaagd ook. Die dieren worden wel eens aangevallen door olifanten...
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil ik je wat filmpjes doorsturen over hoe olifanten "gedresseerd" worden? Geen wonder dat een beest soms eens gaat denken dat hij ten slotte wel groter is dan die beulen daar beneden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() heb zo van die (ex) mishandelde dieren zelf nog bereden... In zo een farm waar speciaal dieren werden opgevangen. Nog gebruikten ze van haken om hen de weg te wijzen maar daar schijnen ze niks van te voelen... Nu om verder te gaan op uw verhaal. Okey maar dat laat niet weg dat een dier dat een mens wat aandoet (en ik heb het niet over zaken waar de mens zelf de schuld van is zoals achter het gat van een paard gaan staan) al serieus zijn best moet doen om voor mij niet op de slachtbank te moeten. En gezien er voor olifanten geen slachtbanken zijn een zeer rappe en pijnloze dood met een (jacht) kogel tussen beide ogen ...
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En soms krijgt er eentje genoeg van en vertrappelt wat beulen of mensen die toevallig in de buurt zijn. Enkel om die laatste reden zou ik zeggen dat ze het beest dan maar moeten neerleggen, maar die eerste totaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
nee nee de olifanten die mensen aanvallen zijn agressieve dieren dat kan beginnen bij zijn beul zoals jij het zegt maar die kunnen niet stoppen... Gebeurd in die aziatische landen wel. En als je er zo één ziet snap je dat wel... Te weinig olifanten (integendeel sommige gebieden kunnen hun populaties niet aan) zijn er niet dus een paar schieten is zo erg niet.
![]() |
![]() |