![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ik heb al gerookt... | |||
Bananenschil |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Groene thee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Eucalyptus |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Muskaatnoot |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Apelsiendraadjes |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Bamboe |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Basilicum |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Citroenmelisse |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Lindebloesems |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Tomaat (tschijnt dat daar ook nicotine in zit) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Tegenwoordig zijn er alternatieven beschikbaar voor tabak en marihuana =P
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Burkide : 3 juni 2008 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cayennepeper, een echte afrader!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hersenen worden kleiner als je dagelijks blowt, zo blijkt uit onderzoek aan de Melbourne Universiteit in Australië. Het onderzoek nam twintig jaar in beslag voor optimaal resultaat. Gedurende deze twintig jaar hebben de onderzoekers vijftien mannen in de gaten gehouden. Al deze mannen rookten minimaal vijf joints op een dag.
Regelmatig kwamen de testpersonen op 'controle', waarbij van alles aan hun lichaam gemeten werd. Dit gebeurde ook met mensen die nooit blowen. Na die twintig jaar was de hypothalamus, het hersengedeelte dat zorgt voor voortplantings- en voedingsgedrag, bij de blowers 12 procent kleiner dan bij de mensen die nooit blowen. Ook het gedeelte dat alle emoties regelt is gekrompen bij de blowers. Dat werd gemiddeld 7 procent kleiner. Joints tasten ook het verstand en de intelligentie aan: tijdens een denktest brachten blowers het er duidelijk slechter van af. Neuropsycholoog Murat Yücel concludeert dat marihuana eigenlijk puur vergif is. "De onderzoeksresultaten laten zien dat dagelijks zware marihuanaconsumptie giftig kan zijn voor het menselijk brein."
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wilde kastanje bladeren.
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() En had het effect? =P
![]() |
#7 |
|
![]() Ja, ik zit nu met een eikel.
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() een sigaret gerold van gerecycleerd papier ipv blaadjes
BAH vr de rest hou ik het casual Laatst gewijzigd door toccata : 3 juni 2008 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon een leuke foto.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Momenteel niet nee.
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb al wel eens een Thaise bananenbladsigaar gerookt.
En vrijdag gooi ik er met de liefse wederhelft een sigaar tegenaan. Misschien wel een Romeo y Julieta. ![]() Volgende zou ik wel eens willen proberen van die lijst: Groene thee Basilicum Lindebloesems Iemand ervaring mee? Voor basilicum lijkt me wat.
Laatst gewijzigd door lombas : 3 juni 2008 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Ik heb ook wel eens een dikke cheroot gerookt (bananenblad of maïsblad) in Birma, en toeristen-opium uit een bamboe-pijp in Cambodia.
De cheroot viel mee, de opium gaf serieuze koppijn. Ik vind de fijne cherootjes het lekkerst, en Indonesische kruidnagelsaffies (allebei door velen gerookte, niet-psychotrope rookwaar). Ik heb zelfs een tijdje na mijn trip cherootjes met de post laten overkomen omdat de smaak daarvan zo exotisch is en u terug meeneemt naar dat land. Maar dat heeft maar effe geduurd, omdat de kosten nogal opliepen. In Zuid-Oost Azië zijn kleine cherootjes eigenlijk voor de wijven; dikke cherooten zijn voor grootmoeders; de mannen smoren sigaretten of kauwen betelnoten. ![]() Boeddhistische nonnen mogen cherooten roken, want da's meer meditatie dan roken. Deze dikke cheroot is gemaakt van maïsbladeren. Vrij smakelijk. Voor de rest hou ik het bij gewone tabak en af en toe een goedkope sigaar.
Laatst gewijzigd door C2C : 3 juni 2008 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben net aant stoppe me roken
tenzij op sociale gelegenheden natuurlijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag eens Qat proberen.
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al eens een frisse sigaar van mijne baas gerookt ,had het effect dat we beiden rood werden
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van bananenschillen roken wordt je high!
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On-topic:
"Ik heb al gerookt met..." * vrienden * collega's * totaal onbekenden * mijn bloedeigen zus Tja, het is me het verdorven wereldje wel, die rokers.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 juni 2008 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |