![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zag er niet meteen een topic over, dus plaats ik hem maar.
Citaat:
www.neerpede.org *behalve filosoof, pietje, raf, e.d. Ik weet dat jullie geilen op verstedelijking.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 7 juni 2008 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Verstedelijking is nog zo'n bedreiging voor een normale samenleving. Opeengepakte samenlevingen werken niet. Dat steden constant uitbreiden is er het bewijs van: de oude kern wordt steeds weer verziekt door sociale gevallen en boefjes uit Noord-Afrika zodat de vlucht naar de stadsrand zich generatie na generatie opdringt. Brussel gaat nog eens aan Leuven grenzen.
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Dilbeek en Vlezenbeek strijden tegen de francophonie
![]() |
#4 |
|
![]() Ook, ja. Maar verstedelijking is een gemeenschappelijke vijand voor alle plattelandbewoners.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, dan weet je meer dan ik.
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik dacht dat de vlaamse mensen uit de brusselse rand te klagen hebben van de stijgende woonprijzen door de immigratie van franstalige rijke brusselaars & nu krijgen ze vlakbij goedkope sociale woningen aangeboden ! Bovendien stellen de voorbeeldige brusselaars geen "taaleisen" - ie. een fransonkundige vlaming, die bovendien nooit of te nimmer van plan is om zich in de taal van Molière uit te drukken, heeft absoluut een recht om deze nieuwe wijk mee te helpen bevolken ! Een buitenkans dus om - de vlaamse rand uit te breiden met een nederlandstalige bufferzone !
Alle gekheid terzijde : taalmotieven ivm met ruimtelijke ordening lijken me uit den boze : ons land lijdt aan een geweldige misplaatste lintbewouing en plattelandsbevuiling door de zgn. "fermettecultuur" - een goede mix met bevolkingsrijke vormen van hoogbouw, afgewisseld met laagbouw in een groene bosrijke omgeving kan niet slecht zijn, mits men de nodige afstand inbouwt - afstanden van bossen e.d. afgewisselt met stedelijke landschappen. Het idee van een verstedelijking van de gewestelijke grens tussen Brussel en Vlaanderen is misschien een goed idee indien er in het kader van het afbreken van krotten en stadsvernieuwing in Brussel zelf misschien wat meer groene zones aangelegd worden & indien het brussels gewest wat aangenamer om wonen zou zijn , komen er misschien ook wat meer in brussel werkende vlamingen wonen...