![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Minister Michel weert VB'er Laeremans uit vergadering
Bart Laeremans (Vlaams Belang) is voorzitter van de commissie Bedrijfsleven en Landbouw van de Kamer.Minister van Ontwikkelingssamenwerking Charles Michel (MR) heeft Bart Laeremans van Vlaams Belang verhinderd om in de residentie van de Belgische ambassadeur in Rome deel te nemen aan de werkzaamheden van de Belgische delegatie bij de voedselconferentie van de FAO, de wereldvoedselorganisatie van de Verenigde Naties. Dat schrijven Het Laatste Nieuws en Het Belang van Limburg donderdag. Commissievoorzitter Laeremans is voorzitter van de commissie Bedrijfsleven en Landbouw van de Kamer. In die functie was hij uitgestuurd met drie andere Kamerleden. Het is voor het eerst dat een verkozen parlementslid, voorzitter van een commissie, geweerd wordt door een lid van de regering uit een vergadering, louter omwille van de partij waarvan hij lid is, aldus Het Laatste Nieuws. bronnen : http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...gadering.dhtml Een goei is dat ! zijn toch maar mietjes Laatst gewijzigd door Valkje Thomas : 5 juni 2008 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Benieuwd of de franstaligen dit ook ondemocratisch gaan vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eens zien hoe en óf de vrt hier over bericht vandaag.
Maar tja...democratie is nu eenmaal niet echt hun ding hé...
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() een Minister die een kamerafgevaardigde, voorzitter van een commissie, het werken belet
eens benieuwd naar de reactie van Van Rompuy ... als ie zichzelf en zijn functie respecteert moet ie natuurlijk ontslag eisen en krijgen ... maar t zal wel een tsjevenstreek worden ... ik kijk al uit naar de interpellatie van Annemans en Laeremans als ie terug is ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij De Morgen zijn het dan wél democraten, bedoel je?
Ik zou eerder zweren dat ze daar een lang al telang uitgesteld orgasme krijgen.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is Belgique. Net als een mens zichzelf begint wijs te maken dat hij het ergste gezien heeft wordt het nóg gortiger.
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot in Rome toe.
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Een schande, maar het doel heiligt de middelen hé.
In een normaal land is dit er VER over, hier wordt de VB-haters NIKS in de weg gelegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() De partij van Laeremans over de VN:
Citaat:
http://www.vlaamsbelang.org/files/20..._programma.pdf In feite heeft Michel Laeremans dus gevrijwaard van associatie met, in de ogen van het VB, logge/corrupte/politiek gekleurde/ideologisch gekleurde kliek die 135 miljoen niet-europeanen wil toelaten in Fort Europa. Michel is dus de chaperonne van Laeremans in Rome. Michel helpt hem uit de klauwen van een bende die hij zelf niet hoog in het vaandel schrijft! Laeremans mag Michel op zijn blote knieen danken!!!! En dan is het weer niet goed...
Laatst gewijzigd door Maes_P : 5 juni 2008 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Meesterlijk van Michel...zo hoeven we de twijfelaars voor de volgende verkiezingen niet meer te overhalen...
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wel hun ding dan? Hoe zit dat nu?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
De VRT is een obediëntie van het Belgische establishment...je zou er hun beschamende nota "DE VRT en de democratische samenleving" kunnen op nalezen maar het gaat veel verder dan dat... De rest van de pers wordt voor 72% �* 80% bevolkt door linkse tot extreem linkse journalisten. (UGent 2003) Zie je nu hoe het zit? Indien niet: draai dan eens de knop van de VRT open en probeer eens een weekje met een open geest naar hun aktualiteitsprogramma's en nieuwsberichten te kijken en scan dan daarna de bloggosfeer eens af... En als je het dan nog altijd niet begrijpt...wel...doe dan zoals ik en abonneer je op AN (Achter het nieuws)... Good luck bro...
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Anders stel ik nu dat: "51% a 60% bevolkt wordt door klootschieters en vogelpikkers. KULeuven 2004" 2. Wat is er volgens u een beschamende passage uit hun nota "DE VRT en de democratische samenleving" Volgens mij zit jij hier gewoon populistische stellingen vanuit dit artikel: http://www.vlaamsbelang.be/0/713/ te herkauwen. Zeg eens wat jouw het meest als beschamend overkomt in die Nota. "Kritisch, in godsnaam kritisch" 3. Ik kijk naar de VRT. en naar VTM en naar BBC en NOS en daaruit probeer ik dan te zien hoe of wat er hier of ginder aan de hand is. Ik hou me niet aan 1 nieuwsbron. Kijk jij wel objectief?? 4. One of the reasons for conspiracy theories is an assumption that people in high places always know what they are doing. When they do something that makes no sense, devious reasons are imagined by conspiracy theorists, when in fact it may be due to plain old ignorance and incompetence. - Thomas Sowell |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind het een echte schande!! Ik wijs enkel op de hypocriete VB'er die eerst een organisatie demoniseert en daarna moord en brand schreeuwt omdat hij op een federaal georganiseerde missie voor die gedemoniseerde organisatie niet binnen mag... Wat ging Laeremans daar eigenlijk doen? Een politiek/ideologisch rapport gaan helpen meeschrijven voor een corrupte organisatie?? Dixit zijn eigen partij. Ik lig enkel het hypocriete propaganda-mechanisme bloot waar "Idioot Michel Jr." de aanzet van is. Ik keur niet Michel goed, ik keur wel hypocrieten af. En Michel en Laeremans zijn daar beiden in dit geval bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Studie over 1026 Vlaamse beroepsjournalisten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ben jij een kanjer zeg...wauw...tja...dan moet jij toch wel een heel breeddenkend mens zijn...maar BTW...zou je niet ook eens naar La Une kijken en A2 en ZDF?...dan zou je nog meer stijgen in mijn achting Citaat:
Citaat:
"...den armen mens en den hond zijn kloten staan altijd vanachter..."- Gaston Roggen
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 juni 2008 om 15:43. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Das een titel: ik vroeg je een citaat. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stijgen in m'n achting doe je echter niet Citaat:
Gaston Roggen
Laatst gewijzigd door Maes_P : 5 juni 2008 om 15:50. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel heeft volgens mij goed reageerd.
|
![]() |
![]() |