![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kaloten hebben onder hun kloten gekregen, van de grote voorzitter van hun Vereniging Met Winstgevend doel.
Lees maar: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111231_074 Paus hoopt op meer bekeringsijver in 2012 Ik verwittig ze: dat ze niet aan mijn oren komen zagen !! tekst voor als de link niet werkt: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 januari 2012 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bennie katholiek , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wees gerust, hier in België is voor de katholieken de Paus de voornaamste persona non grata.
De "traditionelere" kringen, die wel zouden luisteren, zijn veel te gesloten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Emperor Ratzi: Join the Dark Side! Let the dark side run to your veins, my new Sith-apprentices...
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik ben daarstraks nog langs de parochiekerk geweest.
Moest wel: ze bouwden die naast de bakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik ben het hier in de Bible Belt al wat gewoon dat men te pas en te onpas naar uw religie vraagt. Soms irritant en soms wel aandoenlijk grappig. Als zo'n tiep ongevraagd en onbevangen informeert bij welke kerk je bent en je antwoordt "geen enkele" dan is die oprechte en ongeveinsde verbazing soms echt wel om u een breuk te doen lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik legde bij de fundamentalisten down under een paar keer uit wat ik verstond onder Thy shall not judge. Dat ze dus maar beter konden zwijgen. En dat deden ze dan ook.
Gij zult niet oordelen. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 2 januari 2012 om 08:49. |
![]() |
![]() |