![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Een aantal enquêtes op dit forum proberen eerder de argumentering van de topicstarter te bevestigen dan een poging te doen om op een objectieve wijze de mening van de andere forumleden weer te geven.
Dit hoort echt niet de bedoeling te zijn. Ik geef maar een voorbeeld (maar er zijn er nog): Citaat:
Laten we anders volledige discussies in enquêtevorm voeren. Wil de opsteller van een enquête weten hoe de andere forumgangers denken, dat hij er dan voor zorgt dat de andere forumgangers een aantal redelijke stemmogelijkheden hebben. Interesseert het je niet wat anderen denken, doe dan geen enquête. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan er een regel ingevoerd worden die de structuur van zo'n enquête bepaalt. Ik denk zelf aan min of meer deze vorm: de opsteller moet een uitspraak doen of een vraag opstellen, waarop gestandaardiseerde antwoordmogelijkheden aangeboden worden. Vb: Heeft U bij de verkiezingen 10 juni 2007 op Leterme gestemd en overweegt U bij volgende verkiezingen dit opnieuw te doen? Ja, ik heb op Leterme gestemd en overweeg dit opnieuw te doen Ja, ik heb op Leterme gestemd, maar overweeg dit niet opnieuw te doen Nee, ik heb niet op Leterme gestemd en overweeg dit volgende keer ook niet te doen Nee, ik heb niet op Leterme gestemd, maar overweeg dit volgende keer wel te doen Daarna kan, wie wil argumenten pro en contra geven. Bijkomende mogelijkheid is dat we als forummers onbenullige enquêtes negeren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik pleit eerder voor die enquetes naar k&k over te brengen
daar kunnen ze bloeien ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon, weg ermee.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
|
![]() In principe valt er wel iets te zeggen voor een strenger 'modereren' van polls, maar de praktische uitwerking zal een ander paar mouwen zijn. Het valt te voorzien dat er al snel discussies zullen komen over de vraag wat wel of niet een 'objectieve' peiling is.
We zullen ons er over beraden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Ach modereren is zo streng en zoals je zegt onmogelijk om objectief te blijven. Ik zou gewoon willen dat degenen die zulke enquetes maken snappen dat dat geen enquetes zijn. Mij stoort het niet als ze willen verderdoen met die prutsenquetes, er is nog altijd de negeerknop.
|
![]() |
![]() |