![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Waarom was u zo achterlijk om op Leterme te stemmen? | |||
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me als een onnozel joenk verblinden door dat hilarische gerampetamp over “goed bestuur” |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me diens irrealistische Vlaamse slogans door de strot rammen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat de prutser in werkelijkheid competent was op alle vlakken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat men niet slechter kon regeren dan Paars; ik heb me dus schromelijk vergist |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,92% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik altijd op tsjeven stem, los van het feit of ze capabel zijn of niet; ik ben een oer-tsjeef |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben een van de weinigen die niet zo achterlijk was om op Leterme stemmen; ik heb namelijk een werkend stel hersenen |
![]() ![]() ![]() |
51 | 98,08% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leterme krijgt vandaag bakken kritiek over zich. Maar ik vind dat nogal makkelijk. Iedereen met een beetje brein kon zien aankomen wat zich heeft voorgedaan; iedereen wist dat Leterme een incapabele knoeier was zonder de minste politieke kwaliteiten.
Maar deze totaal incompetente knutselaar heeft ooit wel 800,000 absurde voorkeurstemmen gehad. Velen zeggen vandaag dat ze niet op hem hebben gestemd, omdat dit toegeven toont dat ge zelf nogal stupiede zijt. Maar toch hebben ze massaal zijn bolletje roodgekleurd. Van mij valt te checken dat ik Leterme altijd correct heb ingeschat als een incapabele, boekhoudkunderige prutser zonder enig politiek vermogen. Maar velen van u zagen dat niet zo. De vraag is: waarom zag u dat niet? Wat heeft u verblind? Waarom was u zo dom om toch op de meest overschatte politicus uit de vaderlandse geschiedenis te stemmen? Ontken alstublieft niet dat u niet op hem hebt gestemd. Het is tijd voor uw mea culpa. U bent stom geweest, maar u kan dat in de herfst wellicht rechtzetten. Kortom, in deze thread kan u uw eigen dommigheid toegeven, en de redenen daarvan beschrijven. Er komt een tijd dat u met zichzelf in het reine moet komen, en moet kunnen toegeven dat u zich schromelijk vergist hebt. Laat u dus gerust gaan.
Laatst gewijzigd door C2C : 7 juni 2008 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik mocht nog niet stemmen (in tegenstelling tot enkele klasgenoten, wat eens chande is overigens, zij kenden bij wijze van spreken niet eens het verschil tussen Spirit en SP.a of LDD en VB, daarom ben ik voor verlaging van de kiesleeftijd naar 16, omdat er op die leeftijd al 'serieuze kiezers' tussenzitten, en zij die niet geïntresseerd zijn moeten niet gaan kiezen als ze niet willen (stemrecht, afschaffing stemplicht, zal ff een topic openen...)))
Mijn ma heeft op alle N-va'ers gestemd, én op onzen Yves. Ik heb gevraagd waarom ze dat gedaan heeft, en ze wist het eigenlijk niet. Ze vertrouwde hem, thats all. Die gast is gewoon gemaakt door de media, omdat ze bang waren van het VB en LDD. Nudat Yvkes zijn plan misslukt is zal de CD&V zwaar afgestrafd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou de leeftijd graag optrekken naar 21, 25 of 32.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Leterme doet het niet goed. Maarals iedereen YL tegenwerkt is het nogal moeilijk om te slagen. Hopelijk begaat hij de Verhofstadtfout niet en geeft hij niet toe aan de Franstaligen. Lekker objectieve poll trouwens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een beperkt stemrecht dus: -vanaf 16 jaar (omdat jonge mensen de toekomst zijn en zeer goed kunnen inschatten hoe de wereld er moet uitzien op lange termijn. -tot 75 jaar (omdat oudere mensen per definitie conservatief zijn, en alle voortuigang tegenhouden, de toekomst paralyseren en zeer makkelijk bang te maken zijn; zie Frankrijk, waar Sarkozy de verkiezingen won louter en alleen door de stem van de bejaarden).
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik volg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kutpeiling van C2C maar weer. Hoe heeft die ooit een diploma behaald?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Leterme komt - ondanks al z'n gebreken - op mij over als een fatsoenlijk en welwillend mens. Echt een verademing vergeleken met Verhofstadt, die een vies en rancuneus mannetje is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Mogelijk,maar hij stinkt enorm naar de bok die een waalse Milquethèhehèhèhèhèhè zoekt
Laatst gewijzigd door Gargamel : 7 juni 2008 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap ook niet dat iemand daar op kan stemmen : niks van charisma , dwaze uitspraken �* volonté , enorm "grijs" in discussies .... bijna even erg als Stefaan Declerck. Bijna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Die 800 000 stemden niet op Leterme, maar tégen VHS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 juni 2008 om 15:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reynders had premier moeten worden, als voorzitter van de grootste politieke patij binnen de grootste politieke familie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, grijs zijn is erg, he? We willen liever politici die met wijnwalmen in hun adem verklaren dat de staatsschuld er vanzelf is gekomen en vanzelf weer weg zal gaan. Dat waren de gouden jaren. Daar ga ik, mijn kinderen en kleinkinderen nog voor moeten zwoegen. Maar die waren echt wel blitz, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die wordt gegijzeld door z'n kartelpartner, en kan bijgevolg z'n beloftes niet waarmaken. Het programma van het kartel was inderdaad nogal communautair getint, hoe kon het ook anders. Maar ik herinner mij dat Leterme het tijdens de campagne vooral over waarden had. Of ben je zijn email-actie vergeten ? De huidige politieke crisis heeft echter niets met waarden te maken. Puur communautair gehakketak. Kortom, NVA-stuf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee, je "goed bestuur" reactie... Als je tegengewerkt wordt door al je coalitiepartners (inclusief Open-VLD), dan kan je niet goed besturen. Je praat hier de brabbel van de media na. Je gaat in bed met Decroo en Patrick De Witte en claimt dan de waarheid te hebben. No good. |
|
![]() |
![]() |