![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wat een fantastisch toernooi zeg. Ik heb genoten. De wedstrijden waren heel goed en spannend. We hebben bloed, zweet en tranen gezien. We hebben ongelofelijke strijdlust gezien. We hebben voetbal voor het vaderland gezien. Ik heb gesmuld van het voetbal dit jaar. Nederland heeft galleryplay laten zien. Turkije heeft tot de laatste seconden doorgevochten. Rusland heeft boven verwachting gepresteerd onder Guus Hiddink. Duitsland heeft weer Duits gevoetbald. Spanje heeft eindelijk laten zien waarom het een groot voetballand is. Portugal heeft geweldig gespeeld maar op het moment supreme hebben ze niet kunnen presteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ok nou waar gaat het om, wat wil je nou precies zeggen, NL Turk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Geen idee. Ik heb er weinig van gemerkt.
Vanavond hoorde ik wat barbaarse kreten op straat, en dat was het zo'n beetje. Andere jaren zaten er barbaren met hun tv... op het balkon ![]() te gillen luidkeels terwijl ik wilde maffen of een film kijken of een boek lezen of andere hoogstaande activiteiten van de late avond. Dit jaar weinig last van, dus: Ja, was een prima EK!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn wel betere zaken om van te genieten zenne ... ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Spanjolen hebben gewonnen. Hoe kan het dan een fantastisch EK zijn??
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ja nou, dat het afgelopen is, dat is toch feest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee jaar nationale rouw in heel Europa, uitgezonderd Kastilië, lijkt mij aangewezen.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het volgende EK vindt wel pas plaats in 2012. Laten we hopen dat Spanje afgaat als een gieter op het WK in 2010. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schitterend tornooi met een verdiende schitterende overwinnaar. het Spaanse spel was mooi om naar te kijken, propagandavoetbal dat we hier in België nooit zullen te zien krijgen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou dit ook in bijvoorbeeld Catalonië en Baskenland gevierd zijn? Daar was ik gisteravond wel benieuwd naar. Txiki?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel Catalaanse en Baskische spelers deden er in feite mee? zijn dat dan landsverraders?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in ieder geval, er zijn Catalaanse en Baskische kranten die er positief over schrijven:
De Catalaanse krant El Periodico stelt dat het toernooi in Zwitserland en Oostenrijk is gewonnen door ’Een kind (El Nino)’ in een verwijzing naar de bijnaam van de doelpuntenmaker Fernando Torres, maar dat de voetballers “als mannen hebben gespeeld”. “Niemand was beter”, schrijft de Catalaanse krant over het team. Ook in Baskenland is er veel lof voor het elftal. “Spanje heeft definitief zijn historische angsten en complexen van zich afgeworpen”, stelt het dagblad Diario Vasco. “Het is de triomf van een team dat perfect werd geleid door Luis Aragonés.” bron: telegraaf.nl
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ze hebben toch flink meegejuicht, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Puyol en Inniesta zijn Catalanen denk ik. Ik kan me niet meteen een Bask herinneren die onlangs voor de Spaanse nationale voetbalploeg uitkwam. Buiten Asier del Horno kan ik me niet meteen een Bask herinneren die onlangs voor Spanje speelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor degenen die stamboomonderzoek willen doen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spanje_...p_voetbal_2008
![]() Laatst gewijzigd door Weezer : 30 juni 2008 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de Spanjaarden, Portugezen, Nederlanders en Italianen hebben inderdaad mooi voetbal laten zien en elkaar mooi voetbal laten spelen dus hebben we idd wellicht bovengemiddeld mooi voetbal gezien voor een landentornooi. maar de rest was dikwijls beschamend hoor (roemenie, zweden !!! schande dat was 'guy thys' anti-voetbal uit de jaren 80 !!! maar ook rusland en ja ook turkije hebben eigenlijk geen moment iets moois laten zien hoor ...) |
|
![]() |
![]() |