![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Aan de mannen:
Zou je willen trouwen met een meisje die: - ouder is? hoe ouder? ja of nee en waarom? of liever jonger? even oud? waarom? - van andere cultuur of liever van dezelfde cultuur? o.a nationaliteit, taal, politieke ideologie (ni doen anders altijd ruzie thuis hahahah ![]() - hoger opgeleid? lager? of helemaal ni geschoold (lager onderwijs gewoon) , .. ? - die wilt gaan werken of een vrijwillige of een combinatie ervan? - praktiserend gelovig of gewoon ? Aan de dames: Dezelfde vragen over leeftijd, cultuur, geloof en opleiding! Wat vinden jullie het belangrijkst da u echtgenoot(e) moet hebben ?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het speelt bij mij geen rol met welk meiske ik zou trouwen, zolang ik ze maar graag zie (en zij mij), de rest is ni belangrijk
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 11 juni 2008 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom "trouwen"? Is een relatie aangaan al niet de eerste stap meer?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
maar graag zien !! wa houdt da in? denk je gewoon aan liefde maar liefde wordt gecensureerd door andere factoren anders gaat het ni langer dan lichamelijike graag zien duren ![]() of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Het enige wat telt is het innerlijke vd mens, en een beetje het uiterlijk ook. Niet dat het een babe moet zijn, maar ze mag er wel wat verzorgd voorkomen. Ma bon, kheb al zo iemand ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
met je vrouw en lekker samen elkaar vervolledigen/vervullen .. een man zonder vouw is niet compleet ![]() ![]() trouwen en gezinnetje hebben met kleine kikkes die soms hun wappens (huilen) gebruiken om jullie te dwingen eten klaar maken en speelgoed kopen en hun poepjes proper maken hahahaha ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
kost veel te veel geld mss later wel
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daphne!
![]()
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik wens jullie gelukkig lekker leven toe met goiekope brandstof he ![]() maar eerlijk gezegd vind ik het (volgens mij) een beetje apart da je leeftijd, politieke voorkeur, opleiding, werk en sociale status niet zo echt belangrijk vindt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor dat alles hoef je toch niet te trouwen? Nu ja soit.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Goeie vraag, ProudToBeWhatYouAre! De mogelijke antwoorden zijn mijns inziens wel degelijk relevant!
Cisalpina heeft het liefst een partenaire van ongeveer dezelfde leeftijd, met een leeftijdsstraal van pakweg 3 jaar. De cultuur kan me niet veel schelen, het soulmate-schap is belangrijker, het gevoel van elkaar te kennen over de levens. Politieke ideologie is andere koek. Ik zie mezelf niet verliefd worden/blijven op een racist. Hoger opgeleid is een plus, maar niet echt noodzakelijk indien het IQ een beetje van dat niveau is. Mijn halve trouwboek moet zeker gecultiveerd zijn. Of het beestje gaat werken of niet, maakt voor de liefde niet zoveel uit, al is het wel gemakkelijker indien ze ook een centje verdient. De religie kan me niet bommen, zolang ik zelf nergens toe verplicht of zelfs maar gepusht word. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ja .. als je de natuur wilt veranderen dan begin maar met de richting van aarde te veranderen zodat de zon in het oosten ondergaat ![]() ![]() ik weet wa je bedoelt maar da hebben veel mensen geprobeerd en het is gewoon ni gelukt met paar uitzonderingen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Een leeftijdsverschil van enkele jaren hoeft geen probleem te zijn. Citaat:
![]() Al is het wel zo dat we op vlak van politieke overtuigingen een beetje naar elkaar toegegroeid zijn. Citaat:
Citaat:
Eigen ervaring: geen probleem zolang je het geloof (of ongeloof) van de andere respecteert en je partner niet kost wat kost van je gelijk wilt overtuigen. Met andere woorden: zij gaat elke zondag naar de kerk, ik naar de markt ![]() Hier moet ik eens langer over nadenken...
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
zijn ze samen met intentie om samen te zijn en kinderen hebben die papa mama roepen of ni ? of gewoon tijdelijk lichamelijk profiteren en dan een andere vrouw/man gaan zoeken en gewoon kinderen adopteren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dank je die zeker staat daar voor? ze moet ook gaan werken dus? "Afgaande op mijn situatie: 3 x geen probleem ![]() Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 11 juni 2008 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar jongen toch (of meisje dat weet'k natuurlijk niet), die mensen zijn al jaaaaren samen, hebben kinderen, wonen samen, alé de hele reutemeteut. Ze zijn alleen niet getrouwd.
![]() |
![]() |