![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Het alles gratis plannetje van Steve stevaert kost ons meer dan 600 miljoen euro per jaar.
Ik ben een 20 jarige werkende belg, ik krijg NIKS gratis. Integendeel, ik moet meer en meer betalen. en komt dien bleiter aan met taxi en bus bonnen waarmee ge na het fuiven naar huis kunt. Een klein detail: Wie bezopen tegen 180 per uur over den autostrad scheurt is niet iemand die de bus zal nemen. Deze mensen gaan van het ene feestje naar het anderee willen niet wachten op een bus. Verkeersveiligheid gaat er niet op vooruit.... Leve het zwart geld, daar betalen we tenminste de gratis fantasiekes van de sossen niet mee. |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Wat is het volgende gratis planneke?
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() gratis ijsroom en chocolade voor de Weightwatcherclubs gratis zand voor Blankenberge gratis talkpoeder voor de homo's gratis vaseline voor de trapezisten gratis benzine voor de dieselrijders gratis cursus sneller praten voor "paterkes"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Gratis sportschoenen voor mensen met geamputeerde benen.
Wie wil werken kan werken. Niemand die wil werken heeft geen geld. Bij mij in de gemeente kan geen werkloosheid zijn. Dakwerken menda werft nog steeds aan. Oud papier michel heeft ook altijd vacatures open. Maar ja, dat oud papier das smerig werk naart schijnt. Dat willen de mensen niet. |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Bertje meent dat immers niet die taxicheques, dat is enkel een middel om weer een interessant te mogen doen zodat zijn smoel nog eens op het scherm komt. Er zijn toch verkiezingen op komst.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Tis te hopen g*dverd*mme.
Ik heb geen zin om die onzin te betalen.... |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
gratis idiote ideeën van SPasten |
||
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gratis biefstuk voor vegetariërs.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() gratis leeuwenvlaggen voor franstaligen en bubbels
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We kunnen het volgende week aan Steve zelf vragen op dit forum.
(Waarschijnlijk gaat hij zeggen: een gratis forum ![]()
![]() |