![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik merk dat je niet meer op aanvraag via de digibox gratis kan kijken naar het programma terzake , ook niet via het internet.
Om er te kunnen naar kijken moet je extra betalen. Sinds wanneer kan een gesubsidieerde overheidszender geld vragen voor info programma's ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TV buitengooien
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat ik me profileer als boer, dat ik dit ook ben.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan iemand eens zeggen aan Kathleen Cools dat ze de mensen moet laten uitspreken?
Nu weet ik wel dat het rap moet gaan maar de laatste tijd vind ik ze ronduit onbeleefd. Ben ik de enige die dat vindt?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Moet de openbare zender zich niet gratis beschikbaar stellen aan alle inwoners van het land? Ik dacht het wel.
Na het verdwijnen van de analoge antenne, moesten zij zich gratis beschikbaar stellen via digitale antenne. Ik herinner me zelfs voor de overschakeling dat er op teletekst stond dat zo'n antenne al vanaf 25 euro zou beschikbaar zijn. Nu zijn we ondertussen zoveel jaar later, en dit wordt nog altijd niet aangeboden. Ronduit schandalig! Dat zou je in onze buurlanden eens moeten proberen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is allemaal begonnen berg af gaan met Siegfried Bracke destijds. De nationalisten op dit forum gingen me vroeger hierin volmondig bijstaan, ik vraag me af of ze nog van dezelfde mening zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/permalink/1.1233837 http://www.deredactie.be/permalink/1.1234755 Het is precies of ze niet te horen krijgt wat ze wil dan stelt ze de vraag maar anders/een andere vraag. Stel dan juiste vragen... Met politici moet het soms wel, een Peeters bijvoorbeeld als je die laat spreken dan is die uren bezig rond helemaal niks, maar bijvoorbeeld bij de CEO van een bank of nog CEO van een multinational (http://www.deredactie.be/permalink/1.1210900) hou toch je bek?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig kijk ik naar "Komen eten"; qua niveau scheelt dat niet veel. Daar doen ook allemaal mensen in mee die beter hun bakkes zouden houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben tegenwoordig wel fan van presstv en rttv.
Ik vraag me af of dat nu werkelijk zo moeilijk is om in het Nederlandse taalgebied zo'n zender te hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoord: ja, want dat is te moeilijk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() je kan al langer kijken naar digitale tv via antenne hoor. Dat zit allemaal gratis in de lucht (en ondergetekende maakt er vaak gebruik van op de koers met de draagbare tv) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is te zeggen, soms vallen debatten/interviews mee, andere keren volledig niet. Ik kan mij niemand herinneren (geen enkele debatterende politicus, noch een interviewer) die consequent andere mensen heeft laten uitspreken.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |