![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat komt er na het referendum in Antwerpen | |||
Een brug |
![]() ![]() ![]() |
10 | 27,03% |
Een tunnel |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een hoop gezever |
![]() ![]() ![]() |
27 | 72,97% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nu het niet-bindende resultaat van het referendum met lage opkomst gekend is, lijkt het me boeiend de vraag opnieuw te stellen : wat komt er in Antwerpen.
Laatst gewijzigd door Jedd : 18 oktober 2009 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst een hoop gezever en dan die brug.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En begrijp ik het goed dat je verlies voor rood een slechte zaak zou vinden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() een gemsite kans voor antwerpen
de toekomstige werkers in antwerpen krijgen de rekening spijtig, spijtig e, ik vind het spijtig dat de ganse vraag over bam, brug en tunnel een politieke vraag is geworden, terwijl de vraag puur economisch was moeten we de schelde nog verder uitdiepen of moeten we een nieuwe haven in zeebrugge maken ??? nogmaals, een gemiste kans voor antwerpen en vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zullen wat herschikkingen en een paar toegevingen doorgevoerd worden, en punten en komma's toegevoegd, maar uiteindelijk denk ik wel dat die brug er zal komen. Het project lijkt me te gigantisch opdat het zomaar in de prullemand zou verdwijnen.
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk niet dat de uitslag van het referendum de dikste haar in de boter is voor dit dossier. Als de Raad van State het GRUP voor de Oosterweelverbinding schorst (en die kans is zeer reëel), dan zit de Vlaamse regering nog met een veel groter probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland was er indertijd ook een referendum over de Europese grondwet en daar was de opkomst veel minder. Die uitslag dan ook maar negeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit belooft dus weinig goeds in eigen land...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Maanden en misschien jaren palaveren en ruzieen terwijl de verkeerssituatie erger wordt.
Als men de uitslag toch nog half wilt respecteren, zal er een aangepaste versie van een brug komen, zeg maar een Korte Wapper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik denk een brug en een hoop gezever.
Als je alleen nog maar de redenering bekijkt van de vadsige koning van Antwerpen Marc Van Peel : 70 % van de Antwerpenaar heeft ervoor gekozen mij te laten beslissen. Nu ja ik vind het ook wel tekenend dat zo weinig mensen hebben gestemd. Ergens kan ik in Van Peels redering wel inkomen. En ik ben terug weg uit Antwerpen als het zo zit denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Het enige wat ik zeker weet is dat m'n nog jaren in de file(gewoon stilstaan) gaan zitten.
En als de politci die nooit goed geïnformeerd zijn geweest over het project nu zoals ademloos zou reageren die op korte termijn grote groepen zoals bam klein heeft gekregen,directe standpunten zou innemen. 800000 euro voor een volksraadpleging,en nu nog miljoenen euro's voor een nieuw plan,plus miljoenen euro's voor de verdere stilstand in antwerpen(vlaanderen),de belg kan het gelag weer gaan betalen. Laatst gewijzigd door fabianen : 19 oktober 2009 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
dat zal het worden hoor. die brug komt er, mits aanpassingen. de problemen rond het sportpaleis worden opgelost, er wordt gezegd dat de volksraadpleging over iets anders ging en hopla, er wordt begonnen met de Lange Wapper!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De problemen bij het sportpaleis zijn onoplosbaar. Waarom denk je dat er al 15 jaar over gepalaverd wordt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 19 oktober 2009 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ben ik die lange wapper beu...
|
![]() |
![]() |