![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jan Roegiers (Spirit) - 22 tot 28 maart "Deze Vlaamse volksvertegenwoordiger kwam volop in de pers toen hij zich, samen met kompaan Stijn Bex, outte als homoseksueel. Begin februari werd hij plots dé spreekbuis voor alle homoseksuelen in het Vlaamse parlement. Wat dit voor hem betekende op |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Geachte,
Het verschil tussen spirit en spa wordt met de dag kleiner en door de jaren heen is spirit gedegradeerd tot marionet van stevaert en de ps. Waarom doekt u de partij niet ineens op en koopt u allen geen partijkaart van de spa?
Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God; En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot. Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop, Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op. |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Alleen al omdat de suggestie van u komt lijkt het me weinig zinvol hier een antwoord op te formuleren.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Toch straf dat een persoon die zijn (dikbelegde) boterham verdient met politiek, op een politiek forum kan afgaan als een gieter. Als u een "kleintje" zoals ik niet aankan, dan moet u nogal kloppen krijgen in de grote-mensen-politiek. Of kan u daar ook kiezen met welke personen en discussies u zich bezighoudt?
Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God; En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot. Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop, Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Bij deze treed ik de vraag van rainman bij, waarom nog doorgaan met spirit? Wat is jullie meerwaarde nog?
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Liefs! Jan |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laat ons zeggen dat uw anti-Vlaamse houding (gebrek aan respect voor mijn opvattingen) en uw weigeringen om inhoudelijk op mijn vragen te beantwoorden (zie hierboven en discussie omtrent de superboetes) hier toe geleid hebben. Waar anderen er in slagen om mij de mond te snoeren met degelijke argumenten, ontweek u elke kritiek op de opvattingen van spirit en opmerkingen op het beleid met opmerkingen aangaande "het niveau van de berichten". Met Vlaamse Groet |
||
![]() |