Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2008, 21:29   #1
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard Solden anders dan ooit

Persoonlijk geen probleem met wat ik ga zeggen,wel rechtse Vlamingen.
Vandaag voor de solden uren in Wijnegem shoppigcenter geweest en niet overdreven als ik zeg dat 50% een sluier droeg.
Vijf jaar geleden was het compleet anders en binnen 10 jaar zal het nog extremer veranderen.
Ik ben tegen VB en FDW maar gelijk heeft hij wanneer hij zegt dat Belgie(vooral Antwerpen) veranderd en onherkenbaar wordt.
Worden geen "orginele" Belgische kinderen meer gekweekt ?

Nog iemand dat opgemerkt tijdens het shoppen ?
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 21:41   #2
Yves38
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ze importeren tegenwoordig zichzelf. Vandaar dat ik ook steeds rechtser zal gaan stemmen.
Yves38 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 22:20   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Eén ding is zeker: als 'gewone" mensen zich niet meer "thuis" voelen in hun eigen omgeving, zelfs door louter psichologische faktoren waar geen objektieve grond voor is, dan gebeuren er rare dingen.

Dat gegeven mag je ontkennen, je mag proberen het te ontkrachten, maar het is te voorspellen dat je aan het kortste eind zal trekken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 22:25   #4
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Vandaag voor de solden uren in Wijnegem shoppigcenter geweest en niet overdreven als ik zeg dat 50% een sluier droeg.
Vijf jaar geleden was het compleet anders en binnen 10 jaar zal het nog extremer veranderen.
Ik ben tegen VB en FDW maar gelijk heeft hij wanneer hij zegt dat Belgie(vooral Antwerpen) veranderd en onherkenbaar wordt.

De economische crisis treft de armsten. Zou het dan niet kunnen dat de armsten, niet toevallig allochtonen, de solden afwachten omdat het anders te duur is ?
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 22:48   #5
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

de sluiers zijn ook in de solden eh.
Oud 1 juli 2008, 22:50   #6
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag stellen, is ze beantwoorden.
Oud 1 juli 2008, 22:51   #7
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En dan?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 22:54   #8
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
De economische crisis treft de armsten. Zou het dan niet kunnen dat de armsten, niet toevallig allochtonen, de solden afwachten omdat het anders te duur is ?
Ze doen 't express!!
Zie maar:
http://www.youtube.com/watch?v=peuenxdp7HQ
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 23:32   #9
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
De vraag stellen, is ze beantwoorden.

Volgens mij niet.
Ik zie in het groot(overdrijf een beetje) zo een Belgisch koppel.
Beide een job als bediende/arbeider,buiten de stad mooi en goedkoop wonen,3keer per jaar op vakantie met een Neckerman bundel(promotie) en op +- 35 jaar beslisen om toch een kindje te hebben.
De steden wordt ingenomen door nieuwe Belgen die jaarlijks een kind baren etc....
s'Avonds na de werkuren hoor je in de stad alle wereldtalen en zelden een woord Nederlands op de straten.

Fdw heeft gelijk maar het ligt ook aan zijn volk.
De Nederlanders baren meer kinderen.

En op de vraag van Filosoof te antwoorden.
Ik heb geen probleem mee maar sommige orginele Belgen wel en we zijn pas in 2008.
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 23:48   #10
Dope
Gouverneur

Dope's schermafbeelding

Standaard

kapitalisme werkt
Dope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 23:57   #11
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij niet.
Beide een job als bediende/arbeider,buiten de stad mooi en goedkoop wonen,3keer per jaar op vakantie met een Neckerman bundel(promotie) en op +- 35 jaar beslisen om toch een kindje te hebben.
De steden wordt ingenomen door nieuwe Belgen die jaarlijks een kind baren etc....
s'Avonds na de werkuren hoor je in de stad alle wereldtalen en zelden een woord Nederlands op de straten.

Ik heb geen probleem mee maar sommige orginele Belgen wel en we zijn pas in 2008.
En waarom "moet" ge kinderen baren, want dat lijkt ge te impliceren? Of weet ge dat ge de realiteit moet aanvaarden, maar zint het u enkel niet?
Oud 2 juli 2008, 23:51   #12
Yves38
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Volgens mij niet.

Wij originele belgen zijn aan het werk, moeten hard werken om belastingen te betalen en hebben geen tijd meer om onze kinderen deftig op te voeden of moeten dit laten doen door de grootouders of door de kinderopvang. Vandaar dat we er minder maken.

De allochtonen werken meestal niet en hebben dan ook meer tijd voor kinderen, die op hun beurt ook meestal niet werken.
Yves38 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 06:08   #13
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Vlamingen moeten zich niet zo laten intimideren.
Wegblijven uit die shoppingscentra en dan lekker laf rechts stemmen.
Alsof dat gaat helpen, en dan nog zo'n houding van "wacht maar..." derbij...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 06:14   #14
LastMohican
Banneling

Standaard

Heb 3 kinderen gemaakt, dus aan mij zal het niet liggen !

Triestig om te zien hoe ons land een kloon van Marrakech wordt. Da's de reden dat ik op de "boerenbuiten" ben gaan wonen. Grond is veel te duur hier - geen vreemdeling te bekennen kilometers in de omtrek !
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 06:50   #15
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves38 Bekijk bericht
Wij originele belgen zijn aan het werk, moeten hard werken om belastingen te betalen en hebben geen tijd meer om onze kinderen deftig op te voeden of moeten dit laten doen door de grootouders of door de kinderopvang. Vandaar dat we er minder maken.

De allochtonen werken meestal niet en hebben dan ook meer tijd voor kinderen, die op hun beurt ook meestal niet werken.
Zijn de originele Belgen geen Kelten?

Onze voorouders, de Germanen hebben hier ook maar mooi de plaats van de Kelten ingenomen; zonder iets te vragen...
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 07:30   #16
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves38 Bekijk bericht

Misschien moeten wij, originele Belgen, hard werken om onze nieuwbouw, 2 auto's, merkkleding, dure GSM en PC + laptop, flatscreen met digitale themazenders en 2 All-Inclusive vakanties/jaar te betalen? En is er daarom geen tijd om kinderen te krijgen en/of op te voeden?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 07:51   #17
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Neen, ik moet gaan werken en daarom heb ik geen tijd om te gaan shoppen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Misschien moeten wij, originele Belgen, hard werken om onze nieuwbouw, 2 auto's, merkkleding, dure GSM en PC + laptop, flatscreen met digitale themazenders en 2 All-Inclusive vakanties/jaar te betalen? En is er daarom geen tijd om kinderen te krijgen en/of op te voeden?
En ook geen tijd om te gaan shoppen.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 08:17   #18
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
2 auto's heb je gewoonlijk nodig omdat 2 personen naar hun werk moeten
een nieuwbouw of een te renoveren ouder huis zal al niet zoveel schelen in kostprijs. Het alternatief is natuurlijk huren en een villa in het Rifgebergte tegen een spotprijs.
All-in vakanties zijn enkel te betalen door oude Belgen, nieuwe Belgen krijgen dat gratis bij hun familie in het heimweeland.

over gsm's zullen we het best niet hebben zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 08:27   #19
Discus
Burger

Discus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Heb 3 kinderen gemaakt, dus aan mij zal het niet liggen !

Triestig om te zien hoe ons land een kloon van Marrakech wordt. Da's de reden dat ik op de "boerenbuiten" ben gaan wonen. Grond is veel te duur hier - geen vreemdeling te bekennen kilometers in de omtrek !

Ik woon ook op den "boerenbuiten",tenminste als je dat hier in Vlaanderen zo nog kan noemen/vinden,maar ook daar zie je met de jaren ( dagen ) steeds meer en meer vreemden,eerst hier en daar ene maar geleidelijk aan spreid het uit......
Discus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 09:15   #20
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

en wat is juist het probleem? is het echt zo erg om iemand te bekijken die een beetje anders is???
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be