![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hier te lezenGravensteengroep doet oproep aan de Franstaligen Dat Feremans en de roodbruyne Sp.a dit eens onderschrijft... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Nonsens is dat..
Dat Gravendinges is larie en apekoek. Als ik en zoals vele andere Vlamingen wens,dat Vlaanderen onafhankelijk is,moet dat respect hebben.Dat heeft niets met een meerderheid te maken,maar met een algemene individuele wens en eis wegens ongeoorloofde diefstal en onderdrukking. En om grof te zijn....Europa en zijn raad van profiteurs kunnen ze me kussen Laatst gewijzigd door Gargamel : 7 juli 2008 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er nonsens aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Abstract geleuter. Stel dat de Vlamingen een minderheid waren zou dat dan alle rechten en keuzevrijheid van de Vlamingen per definitie afschaffen en zouden mensen als Vermeersch zich daarmee neerleggen. Uiteraard niet. Voor mensen die het seperatisme prediken is dergelijk abstract geleuter ook ronduit gevaarlijk voor de positie van de Brusselse Vlamingen.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 7 juli 2008 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() de dag dat ik respect heb voor een politieke meerderheid binnen een arbitraire staat, mogen ze mij professor vermeersch noemen. en meteen euthanasie toepassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen ons echt niet meer laten chanteren, hoor. En Brussel is geen meerwaarde meer voor Vlaanderen. Brussel heeft misschien nog zo'n 100.000 Vlamingen maar de meesten daarvan laten weten dat ze niks met Vlaanderen hebben. Ook hier op het forum trouwens. De enige werkbare oplossing voor Brussel is dat het een Brussels DC wordt. Met links naar Vlaanderen en Wallonie. Brussel is al lang geen Vlaamse stad meer... het is een migrantenbolwerk. Momenteel hebben de franstalige politici er nog het woord, maar puur electoraal en demografisch gezien staat dat te veranderen binnen 10-20 jaar. Ik zie eerder een oplossing in het onafhankelijk worden van Vlaanderen en Wallonie waarbij beiden geen claim meer leggen op Brussel maar wel naar eigen goeddunken investeren in hun bevolkingsgroepen in die stad. Brussel zelf wordt gaat dan "eigendom" worden van Europa. Het zal de minst pijnlijke en meest eerlijke oplossing zijn. Daarna is veel mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de voorbije jaren bestond mediageniek Vlaams-gezind links helaas niet. Het begint te komen. Ere wie ere toekomt... Bart De Wever en Jo Vandeurzen hebben die bewustwording op de kaart gezet (of het is te zeggen... opnieuw op de kaart gezet, want ik ben de volksunie van de jaren 60 nog niet vergeten). Er is een raderwerk in gang gezet. Ik hoop nu dat men links en rechts de Vlaamse kaart gaat trekken want de verdeeldheid is te groot. Ik ga voor het doel eerst en als ik daarvoor als nogal rechtse kerel moet samenwerken met communisten die ook hetzelfde doel hebben, dan doe ik dat ook. Ik ben nog altijd een democraat en eens mijn doel (Vlaamse onafhankelijkheid) is bereikt... dan mag de kiezer beslissen wat voor Vlaanderen hij of zij wil. Lijkt me maar normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag je nu niet gaan stemmen of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is eens wat anders dan partijen op die op alle niveaus betrokken zijn en dus hun stemmen voor belgische, vlaamse en europese verkiezingen moeten combineren en daar niks mee doen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 juli 2008 om 20:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Cheers pussycat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb op de N-VA gestemd maar die gingen meteen met de CD&V samenhangen... ik liep weeral tegen de muur. Ik stem nu op Vlaams Belang en hoop dat ze ooit het verstand hebben om contacten te leggen met andere partijen. En verder kan ik niet doen. Dus... referenda zijn aangewezen in een ondemocratisch land als dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duh... Ik vind je avatar alvast intelligenter dan jou hoor.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 juli 2008 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ahja, mijn post was dat ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik hou wel niet van de impliciete gedachte dat een vlaamse staat per definitie meer gelegitimeerd is dan een belgische staat of lees ik die gedachte ten onrechte tussen de lijnen van rechtse en linkse vlaams-nationalisten? Citaat:
dat ik niet wil stemmen, zegt ook iets, waarom hebben 5 % N-VA -stemmers meer inbreng in het beleid dan 10 % blanco, ongeldig en niet stemmende burgers? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je moet enkel je komen presenteren op het stembureau, that's it. Als je wil kun je gewoon je stembrieven in de bus steken na ontvangst, zonder in het stemhokje te passeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |