![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() "Welkom thuis", zegt Geert Wilders tegen Vlaanderen
![]() De Nederlandse rechts-populistische politicus Geert Wilders volgt erg aandachtig de communautaire onderhandelingen in België. Hij is er van overtuigd dat die gedoemd zijn om te mislukken en blijft bij zijn standpunt dat Nederland en Vlaanderen dan maar beter kunnen samengaan. Hij deed daarvoor opnieuw een oproep in De Morgen en de Nederlandse krant NRC Handelsblad. Een tijdje geleden liet de PVV-politicus zich ook al voorstander van de fusie blijken. Die oproep werd door een meerderheid van Vlamingen verworpen en ook premier Yves Leterme wilde Wilders alle illusies ontnemen. meer te vernemen : http://www.gva.be/nieuws/politiek/de...9-81614C1E6BC5 Dit zou wel fijn zijn, aansluiting bij Nederland en misschien door echte leiders worden bestuurd. ![]() Bedenk maar de economische mogelijkheden ! Het versmelten van 2 christelijke culturen, de macht, samen sterk tegen de Islamisering... Laatst gewijzigd door Pierette : 8 juli 2008 om 12:24. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja hoor we wisselen gewoon van onderdrukker. in grootholland gaan de vlamingen nog minder te zeggen hebben dan in belgië. leer al maar knielen voor trix en haar rochelende oranjemeute. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Een onafhankelijk Vlaanderen op zichzelf zal een sociaal bloedbad veroorzaken, een soort Monaco enkel voor de rijken denk ik, het Forzia project.... liever neen
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de meeste vlamingen zijn nog altijd geen euromiljonair dacht ik, maar gewoon werknemers, arbeiders, bedienden, werkzoekenden... 'ns kijken hoe die de sublieme economische inzichten van LDD en co in de praktijk zullen ervaren. en hoe blij ze daarmee zullen zijn. Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 juli 2008 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Na zien van de reportage van Panorama is het duidelijk,onze sociale zekerheid kan niet aan buitenlanders worden blijven gegeven,terwijl de eigen burgers meer en meer dakloos worden en wegkwijnen op de straten. Aan de ene kant plegen de zogezegde linkse partijen een etnische zuivering op mensen die wat minder geluk hadden in het leven of niet meer mee kunnen en anderzijds vangen ze buitenlanders op en steken die in de weelde.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Fusie? Nee
Nauwe samenwerking en uitbouwing van de driehoek? Ja |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Confederatie.
Vooral defensie, buitenlands beleid, Europa. Ieder zijn eigen vlag en zijn eigen binnenlands en socio-economisch beleid voor zover Europa dat nog toelaat. Euhm.....nog iets: Als Vlaanderen bij Nederland versmelt zal ik netto 230% van mijn huidige pree hebben voor hetzelfde werk...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 juli 2008 om 14:01. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 juli 2008 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Behalve jij want je hebt geen gezin.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() In de Nederlanden zouden de Brabanders in de meerderheid zijn(inwoners van Noord-Brabant, Antwerpen, Vlaams-Brabant en Brussel).
|
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]()
#14 |
Banneling
|
![]() heb jij nu al terug bezoekrecht voor je kinderen sinds die laatste knokpartij/drugsrazzia met je hells angels vriendjes?
Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 juli 2008 om 18:50. |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik heb de kinderen ineens in een pensionaat gestoken, dan heb ik er geen last meer van.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laffe aanval, als ik dat eventjes mag zeggen.
|
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Mitgard is immers maar aan het zwanzen.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zelfs dat is niet nodig. Vlaanderen kan gerust in confederatie met Nederland gaan. Ze moeten dus niet Trix gaan aanbidden, maar een staatsvorm waarin Nederland en Vlaanderen optimaal samenwerken zoals Zwitserland dat doet zou ons verdomd geen windeieren leggen.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik snap die vlaams nationalisten toch niet, nu gaan ze na 180 jaar een koningkrijk te hebben bekritiseerd in de trant van da's "ondemocratisch, geldverslindend...", aansluiten bij een ander koningkrijk. Ik snap ze niet meer!!
Laatst gewijzigd door jbl : 8 juli 2008 om 19:25. |
![]() |