![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zachtjes tikt de regen tegen een vreemde houten zolderkamer.
![]()
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() moesten er geen Nederlanders wonen, zou ik er wel eens naar toe willen, naar de veluwe.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door luvali : 10 juli 2008 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Oooh, wat leuk.
gaat dit draadje over mijn eigen geliefde Veluwe ? ![]() De nederlandse versie van 'Sherwood Forest'. met daarin de woestijn van Nederland ? met de grootste hoogteverschillen boven de rivieren ? ![]() ff wat fotootjes doen. ben zo terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() uitkijkpost de Elsberg op 90 meter boven NAP.
dit is vlak bij ons huis. ![]() Als de edelherten weer burlen in het najaar, dan gaan we daar wel eens kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wist echt niet dat het daar zo mooi kan zijn.
Ga ik zeker ooit eens een bezoekje aan brengen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() De hollandse niagara.
een echte heuse waterval in Nederland. het kreng heeft nog een naam ook ; de Loenense waterval. ik weet het, ik weet het, het stelt allemaal weer geen bal voor natuurlijk, maar.........we-heb-ben-een-wa-ter-val. ![]() Laatst gewijzigd door eric v68 : 10 juli 2008 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() dat van die Nederlanders, was natuurlijk maar om te lachen, maar idd, je zou er van verschieten hoeveel mooie plekjes zowel Vlaanderen als Nederland te bieden hebben. Sinds half maart fiets ik heel veel, meestal in vlaanderen, geregeld is er ook een rit voor toeristen in Nederland, wel ik kon me niet voorstellen dat er zoveel moois, niet ver van mijn deur te zien is. Heb een aantal jaren heel Nederland doorkruist, met de auto, om mijn zoon zijn voetbal te volgen, en denk nu geregeld, "hoe komt het dat ik dat toen nooit zag?".
Laatst gewijzigd door luvali : 11 juli 2008 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ginkelse hei, Ede.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Het was op een heel warme dag en dan valt zo'n waterval toch wel mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door azert : 11 juli 2008 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wij moeten strijden voor de wadden Ons land is klein dat weet een ieder Dat hebben we op school gehad Maar het kan groot zijn in zijn schoonheid Ik denk hierbij speciaal aan het wad De Zeeuwse Wateren zijn ook prachtig Zoals in vele folders staat Maar zij missen net dat wat het Wad heeft En wat zich niet beschrijven laat Als je bij eb door het kleffe Wad loopt En de klei zich aan je zolen kleeft Zie je het licht van de Brandaris Dan besef je dat je leeft Je loopt maar watdoor het Wad te waden En je houdt je kleren droog Want je weet als straks de vloed komt Gaan de broekspijpen omhoog Als je bij vloed gehaast weer terug moet Niet meer goed weet wat je doet Stuit je vaak op verraderlijke plekken Waar je blijft steken met je voet Als de reddingsploeg dan uitblijft Worden vele in paniek gebracht Maak ik raad u aan dan eens te letten op De schoonheid van het Wad bij nacht Zo kan ik nog wel uren doorgaan Tot u denkt wat een O.H. is dat Uw aandacht zou daardoor verslappen Dat zou ten koste gaan van het Wad Want hoe wij hier dan ook bijeen zijn Van gematigd links tot radicaal We moeten strijden voor de Wadden In het belang van allemaal Want hoe wij hier dan ook bijeen zijn Van knettergek tot schizofreen Van horrelvoet tot slecht ter been Van kwart over acht tot half één Wij moeten strijden voor de Wadden Tot het nut van het algemeen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn twee watervalletjes op de Veluwe, die bij Beekbergen en een die ik me niet meer voor de geest kan halen.