![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.dailymail.co.uk/news/arti...emans-hat.html
http://reporter.be.msn.com/index2.as...s&hdl_id=34761 De Schotse politie heeft de moslims weer eens beledigd. Die vuile racisten konden het weer niet laten om een onrein diertje op hun nieuwe advertentie te plaatsen. En wie wou die drie biggetjes nu door drie puppies vervangen? Blijkbaar is dat ook niet goed genoeg voor de aanhangers van het ware geloof. Heu, dit topic staat hier al enkele minuten. Wanneer komen de off topic reacties? Waarom is het hier zo stil? Laatst gewijzigd door Boadicea : 2 juli 2008 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Schijt aan de 'gevoeligheden' van de moslims. Zij beledigen bijvoorbeeld Joden in de meest barbaarse manieren. Wordt er echter een Mohamed cartoon gepubliceerd ... ho maar!! Hoe barbaars!! Doodt aan Westen!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ja, maar ze zijn zo gevoelig! We moeten ze toch lief over het gehoofddoekte bolletje strelen, om zeker te zijn dat ze geen terreur gaan zaaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet kunnen verdragen dat een puppie op een poster staat wegens 'onrein' dier. Voortaan beschouw ik moslims als 'onrein'. Hopelijk houdt de progressieve goegemeente rekening met mijn gevoeligheden - ze gaan toch niet discrimineren zeker - zodat het straatbeeld er voortaan niet meer 'onrein' uitziet als ik langskom. ![]() Laatst gewijzigd door Pick Nick : 2 juli 2008 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een zwarte hond? hoehoehoehoe! damagnie ! dat is SJATAN HIMSELF!
nu is de pliesie sjatan zelf! oeioeioei.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Oei oei oei! En hoe moet dat nu verder? Vraag is eigenlijk wie er eigenlijn wie het meest de duivel aandoet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Die moslims toch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ze kunnen allemaal orale druk uitoefenen op het meest vlezige gedeelte van mijn anatomie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik stoor me aan hun halal eten door de manier waarop deze wordt uitgevoerd (onnodig dierenleed) maar als ik me hier over uitspreek ben ik zeker een racist?
Nu even serious, kan een moslim me even een lijst geven van welke dieren etc allemaal onrein zijn? Ik heb zo de idnruk datd e lijst van reine dieren wel eens korter zou kunnen zijn. Men gebruikt honden al EEUWEN bij de politie, moeten we soms alle honden gaan doden omdat er wel eens een Moslim zou kunnen passeren ?!? Of is het omdat hij ZWART is (racisme op basis van huidkleur(vacht in dit geval) ![]() Laatst gewijzigd door Gwyndion : 2 juli 2008 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Nieuwe anti-migratie techniek:
Elke inwoner van de EU moet verplicht een hond houden, tenzij dit niet kan door mediche redenen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de Koran zegt duidelijk dat ongelovigen vuil zijn (9-28). Dat bevestigt Ayaan Hirsi Ali ook in haar boek "Mijn Vrijheid". In de islam zijn er 10 dingen die onzuiver zijn: urine, sperma, uitwerpselen, lijken, bloed, honden, varkens, zweet van dieren die onzuivere dingen hebben gegeten, alcohol en ongelovigen. Christenen worden constant als varkens bestempeld en men mag ze niet bevrienden (3-28). Daarom moet er terreur in hun harten gezaaid worden (8-12). Ik ben al jaren vegetarier en ik vind dat de pocos moeten ophouden met het toestaan van halal. hele scholen worden geassimileerd naar halal. Vreselijk !!!! Binnen kort geen honden of biggetjes meer. ![]() Mijn lieve vegetarische sheltie is heel erg gelukkig en lust de rondhangjongeren niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp niet dat men moet blijven toegeven aan hun agressies van die islam. het is nu toch duidelijk dat die religie niet wil integreren maar assimileren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Ze willen toch niets liever dan zich bij Allaaaahh vervoegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Nee, eerst zelfmoordaanslag he
![]() anders lopen ze de maagden mis ![]() ok, nu serieus... Dit gaat inderdaad toch iets te ver... Hmm... Als ik mijn labrador nu es een hoofddoek zou opzetten, zou ie dan rein zijn?
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Wel, zij klagen dat wij hen geiteneukers noemen en plegen er zelfs een moord voor, maar mogen ons wel ongestraft uitschelden voor honden.
Maar een hond mag niet. Het is in Schotland. Ik zou zeggen: geiten neuken en honden ... kijk naar mijn handtekening op de maat van "Scotland the Brave". Dan zie je wat er van komt, alles we alles op een hoopje gaan gooien. Of we geven iedereen het recht om te beledigen en dan moeten we maar allemaal onze tenen wat inkorten, of we geven niemand nog het recht en gaan hier allemaal hypocriet op onze tanden zitten bijten. Nu: ik kies optie 1. (en die scotch zal ook wel haram zijn) Laatst gewijzigd door Boadicea : 2 juli 2008 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |