![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat rechts kapot gemaakt heeft, moet links weer herstellen!
Ik meen het , kijk dan zelf hé ! Ik dacht : ik verveel me een beetje , ik ga een "jamasje" doen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de rechter trapper die stuk is...
![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *zucht* inspiratie is zoek, zou ik zo denken. Ware het niet dat ik hou van katten, dan zou ik het woord copycat in de mond nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens hoe zit dat met uw welgemeende excuses omtrent het meermaals vals beschuldigen van mijn persoontje, sherlock? Een morele schadevergoeding lijkt me wel op zijn plaats. Wat deed gij ook weer van werk ? IT'er of zoiets ? Wat steekt dat feitelijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() We zijn weer op dreef vandaag zie ik..
Kwestie van niet op de man te spelen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=2980 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Om het eens vriendelijk te zeggen eh, ik zou niet..onverdraagzaam willen lijken.
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 6 augustus 2008 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar jullie denken op basis van vooroordelen. Iemand spot met het blok ... dus die is automatisch The Piano! Dat is domheid in het kwadraat. Het is absoluut geen toeval dat het allemaal blokkers waren die dat dachten , dat bewijst gewoon hun oppervlakkigheid. Jullie hebben eigenlijk gewoon mijn stelling bewezen , zonder dat ge het zelf wilde. Alle om het vriendelijk te zeggen he pantoffel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En spotten met het Blok is wat anders dan ThePiano en jij doen. Wat jullie doen is elke Blok sympathisant als volslagen debiel bestempelen, waarschijnlijk zelfs op basis van de door u verfoeide vooroordelen. Herhaaldelijk belachelijke commentaren op het VB en zijn aanhangers spuien, alsmede het VB uitmaken voor dingen die ze niet zijn, is niet hetzelfde als spotten.
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar kom, laten we deze escalerende discussie beslechten door terug te denken aan betere tijden.
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En deze discussie gaat weer dezelfde kant op zoals ze altijd gaat. Vb'ers zijn weer het slachtoffer. Al eens goed rondgekeken op dit forum ? Als er nu iets is waar er weinig mee gespot wordt dan is het toch het vb. Maar jij ziet alleen maar dat. Of wilt alleen maar dat zien. Men moet eens het verschil leren tussen politiek en de rest. Ik spot niet met mensen hun uiterlijk , hun afkomst , hun culturele achtergrond enzov.. omdat dat dingen zijn die men zelf niet kan bepalen. Politiek wel. Dat kies je helemaal zelf. En als iemand helemaal zelf en volledig bewust voor het VB kiest dan heb ik het recht om dat een debiel te vinden en dat ook luidop te zeggen. Hopelijk snap je het verschil. Laatst gewijzigd door moser : 6 augustus 2008 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http:///www.youtube.com/watch?v=1XDVD32lMwk |
|
![]() |
![]() |