![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zeker dat deze bazen partij de kleine man schaadt
Ik wil dan ook dat iedereen deze gevolgen kennen Geen LDD voor de gewone man in de straat wegens te veel verschil tussen rijk en gewoon of arm met de gewone man in de straat ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 28 juni 2008 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De gewone man zal beter af zijn met een vlaktax van 30% dan dat hij nu de helft van zijn loon moet zien verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke manier ? Ik ken niet alles speerpunten van LDD, maar je kan de partij toch moeilijk iets verwijten indien ze het ondernemen wilt aanmoedigen. Daar wordt iedereen beter van, dus ook de arme werkloze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Noem mij eens 2 maatregelen van onze huidige regering (zonder LDD!) die de kleine man iets bijbrengen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() LDD is inderdaad een extremistische bazenpartij, die de gewone kleine man nog verder wil uitbuiten. Via lagere belastingen (of Vlaktaks zever) willen ze de Staat macht en geld verder ontnemen om oa de sociale zekerheid verder te ontmantelen. LDD's programma is op het lijf geschreven van de bazen, de werkgeversorganisaties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk er heel ernstig aan on de eerstvolgende verkiezingen (ergens in september ?) op LDD te stemmen. Tenminste iemand die nog gezegend is met een flinke dosis boerenverstand, en die zijn kop niet in het zand steekt voor bepaalde mistoestanden enkel en alleen maar omdat dat niet politiek correct is. Political Correctness will be the death of us all. GO LDD ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Probleem is dat ik nergens volledig 100% mijn gedacht vind. Terwijl ik me heel goed kan vinden in de standpunten van het VB mbt immigratie en het communautaire luik ben ik diametraal tegen hun standpunten over abortus en euthanasie... Zucht. Het wordt nog 'ne zware dobber... ![]() Laatst gewijzigd door LastMohican : 28 juni 2008 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is onmogelijk te lijmen met economische migratie en het halfslachtige vage "met België als het kan, zonder België als het moet" standpunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tegen liberaal-extremisme? JA, ONMIDDELIJK, altijd en overal! (En misschien zal de Politics-redactie mij nu weer op de vingers tikken, maar het kan me niet schelen: ik ben voorstander van het uit elkaar ranselen van de LDD-meetings). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De LDD is de enige partij die tenminste opkomt voor een substantiële belastingvermindering voor die brave werkende middenklasse, en die de strijd wil aanbinden tegen dat moreel verwerpelijke parasiterend sociaal profitariaat. Toch zal ik trouw voor het Vlaams Belang blijven stemmen, daar het Vlaams Belang de enige partij is die komaf wil maken met die multiculwaanzin. Laatst gewijzigd door Cynicus : 29 juni 2008 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Eerlijk en sociaal Een sociale vlaktaks van 30% verdeelt de lasten rechtvaardig over alle inkomens. De fiscale aftrekken verdwijnen, behalve voor zelfstandigen. Wie onder het leefloon zit, betaalt niets. Met 1/3 van ons loon komt de staat wel toe. Fraude of zwartwerk zijn het risico niet meer waard, en fiscale constructies worden nutteloos. Een beroepsloopbaan van 40 jaar geeft recht op vol pensioen. Wie vroeg instapt, kan vroeger weg. LDD schaft alle brugpensioenen af, maar de pensioenen die al zijn toegekend worden uitgevoerd. LDD wil een modern arbeidsrecht, dat gelijk is voor arbeiders en bedienden. Ontslagtermijnen zijn nu te lang, maar ontslagvergoedingen moeten netto zijn. Wie werkt verdient minstens 20% meer dan wie een uitkering trekt. De dop wordt beperkt in de tijd, zoals in heel Europa. Na 3 jaar stopt de uitkering. Tot zover uw stelling dat LDD niet voor de arbeider is. Want de arbeider is heus geen kleine man. Laatst gewijzigd door lddekeren : 29 juni 2008 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed nieuws voor de liberalen van het VWS
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Frauderen is dan "het risico niet meer waard" klinkt het. Geloven jullie nog in Sinterklaas misschien? Wie de mogelijkheid gelaten wordt om de gemeenschap te bestelen, zal dit ook doen. Als liberaal-extremist zou je toch op de hoogte moeten zijn van de "free rider-theorie"?!? "Ontslagtermijnen te lang"? Te kort nog zul je bedoelen! Een kennis van mij werd onlangs op straat gezet vlak voor de verlofperiode zodat de baas minder vakantiegeld moest betalen. Hij had zelf aangekondigd in september van werk te veranderen. Op zijn C4 stond vermeld: "voldoet niet meer aan de eisen van de job"!!!! Een pertinente leugen! De bazen kunnen nog veel te veel vrijheden permitteren in dat ontslagrecht. Na drie jaar stopt een werkloosheidsuitkering. Blijkbaar zijn jullie niet opd e hoogte van praktijk en theorie van jullie verderfelijk kapitalistisch systeem dat een constante werkloosheid uitlokt en nodig heeft, kortom er zal steeds in een kapitalistisch systeem een werkloosheid van minstens 3% bestaan. Die mensen kunnen de pot op of zo? Godverdomse vuile klootzakken. Ik garandeer u, als er hier een LDD'er aan onze deurbel hangt, heb ik hem bij zijn keel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() AAAaach ja de eeuwige dooddoener. Kijk, niemand heeft hen verplicht zelfstandige te worden en ik ben ook niet jaloers ervan. Wie hard werkt, mag inderdaad meer verdienen. Maar NIEMAND heeft het recht of mag het recht bezitten om de volksgemeenschap te bestelen of foert te zeggen tegen de sukkelaars van de gemeenschap waarvan hij deel uitmaakt. Want ook die zelfstandige goedverdiener was twee keer niets geweest zonder de gemeenschap die hem de mogelijkheden heeft gegeven te worden wat hij is (scholing, infrastructuur, werknemers aantrekken, lenen, ...)
|
![]() |
![]() |