![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Apollo-14 astronaut bevestigt bestaan van aliens
6e man op de maan gelooft dat onthulling aan publiek nabij is ![]() Dr. Edgar Mitchell (foto), lid van de Apollo-14 bemanning en de zesde man die ooit op de maan wandelde, heeft in een radio-interview het bestaan van buitenaardse wezens bevestigd. 'We hebben inderdaad al heel lang kontakt met ze. Al 60 jaar wordt dit heel goed verborgen gehouden door onze regeringen, maar het begint nu toch langzaam uit te lekken.' Gedurende zijn loopbaan bij de NASA zouden aliens diverse malen in kontakt zijn getreden met mensen. Iedere ontmoeting werd zorgvuldig verborgen gehouden voor de buitenwereld. 'Ik heb het voorrecht gehad deelgenoot gemaakt te zijn in de kennis dat buitenaardse wezens onze planeet bezoeken en het UFO-verschijnsel reëel is.' Bronnen binnen de NASA zouden volgens Mitchell de aliens ongeveer zo omschrijven als ze vaak zijn uitgebeeld: als kleine figuren met grote hoofden en dito ogen. Mitchell, die samen met Apollo-14 commandant Alan Shepard recordhouder is van de langste maanwandeling ooit (9 uur en 17 minuten in 1971), zegt dat de buitenaardse technologie zó veel verder is dan de Aardse, dat 'als ze vijandig waren geweest, we er nu niet meer zouden zijn.' 'Ik heb in militaire- en inlichtenkringen verkeerd die wisten wat er zich onder het oppervlak van wat het publiek weet afspeelt - namelijk dat we inderdaad zijn bezocht door aliens. En aan de hand van de vele krantenberichten kun je opmaken dat dit al heel vaak gebeurd is.' De inmiddels 77 jarige Mitchell vertelde de verbijsterde radiopresentator Nick Margerrison dat volgens hem de officiële erkenning van regeringen dat UFO's en aliens bestaan, niet ver meer weg is. Officials van de NASA haastten zich te verklaren dat zij niets weten van het kontakt met buitenaardsen. 'Dr. Mitchell is een geweldige Amerikaan, maar wij delen zijn mening over dit onderwerp niet.' Bron: Daily Mail We zijn dan toch niet alleen ? ![]() De wereld heeft een hogere curator nodig met al die onbekwame politici ! http://www.youtube.com/watch?v=mcBV-cXVWFw Bekijk dit filmpje eens mensen. Het heelal is zo onmetelijk groot dat woorden en cijfers deze niet kunnen bevatten. De kans dat er ergens andere beschavingen zijn, is groter dan dat ze er niet zijn. Op de één of andere manier moeten aliens door de zwarte gaten van het heelal kunnen reizen. (Tijdkromming) Aangezien wij die techniek nog niet hebben, zijn zij veel verder, zonder de tijdkromming zou het onwaarschijnlijk lang duren eer ze hier aankomen. Aliens,Duivels,Goden of Moslims... Ik heb er geen idee van,maar er is iets gaande. Warom lijkt het alsof bijna alle wereldlijders niet goed wijs zijn ? Het is niet alleen Janpiet Balkenende die niet goed wijs is ! Kijk Brown,Sarkozy,heel Belgie,Merkel,Busch en al helemaal te zwijgen over de Islam lijders... Zelfs de Christelijke kopstukken zijn van de pot gerukt. ER IS IETS GAANDE, MAAR WAT ??? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pierette : 24 juli 2008 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik geloof er niks van, een publiciteitsstunt. Waarom komen die aliens altijd in de woestijn aan? En waarom niet bijvoorbeeld in Luxemburg of Angola, maar altijd in Amerika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er buitenaards leven bestaat is m.i. meer dan waarschijnlijk.
dat er intelligent buitenaards leven bestaat kan dus best zijn. maar dat ze ons al regelmatig zijn komen bezoeken lijkt me toch van de pot gerukt. Net alsof zo'n alien eerst eens gaat onderzoeken en dan contact met de Nasa op gaat nemen! Ze zullen vast en zeker ook nog eens engels spreken, net zoals de indianen vroeger ook altijd engels spraken als je de filmpjes bekijkt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag mij toch echt af wat die aliens hier precies te zoeken hebben. Oude koeien uit de sloot halen zeker ?
![]() |
![]() |
#5 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 25 juli 2008 om 10:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=167 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 25 juli 2008 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik weet het niet of ze ons bezoeken en ik ga daar ook geen uitspraken over doen.
Ik weet wel dat de kans dat er ergens anders in het universum leven is, ERG groot is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Eén grote leugen.
Er heeft nog nooit een mens op de maan gestaan, dus daar loopt het al fout ...
![]() |
#10 |
|
![]() Een wezen, die net zoals sommige mensen graag eens naar een dierentuin gaan.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DOe jij ooit iets meer dan enkel beweringen posten?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Is het niet raar dat buitenaardse wezen hier zich hebben laten opmerken, vanaf zo ongeveer het moment dat de mensheid leerde omgaan met vliegtuigen, elektriciteit, radio,....??
![]()
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Van ginder boven gezien hebben ze waarschijnlijk niet gemerkt dat we er waren, kruipende apen met een velleke en knots,.... dankzij de technologie hebben ze ons gezien op de radars.
Bij eventuele ontploffingen met atoombommen kunnen asteroides uit hun baan wijken en op hun werelden terecht komen en daarom onderscheppen ze die kernraketten. Tot wanneer ze heel boos gaan worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Dat is dus niet wanneer u de literatuur terzake napluist.
Laatst gewijzigd door system : 25 juli 2008 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Waarvoor dank!
De Chinezen gaan trachten om tegen 2020 een mens op de maan te zetten terwijl de VS het al kon in 1969 ... Wordt wakker gvdmm ![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ik denk het ook , eentje heeft zich proberen vermommen als opperhoofd vd Ps met matig succes
|
![]() |
![]() |