![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() linkie naar hln.be
ik heb et nu pas ontdekt op de site ![]() ik moest eens lachen... niet zozeer om de activieit (voor mijn part organiseren ze zoveel familie-evenementen als ze willen), maar omwille van: - willen ze nu echt de Gordel de loef afsteken? een evenement dat zoveel volk trekt ![]() - weet iemand waarom ze de naam 'Bretel' gekozen hebben? (ja ik ben te lui om naar hunne site te surfen, als he daar staat)
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waarom niet de jarretel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() de dag komt dat ze hun eigen broek zelf moeten ophouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke initiatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en 't valt ni op 95 % van de namen die er voorlopig opstaan is allemaal francophoon
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() jonges ik sta er ook op
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pure provocatie.
http://www.de-bretel.be/fr/index.php : "LA BRETELLE DE BRUXELLES-PERIPHERIE" "Départ �* Wezembeek-Oppem �* 10h00"
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'VLAAMS OP KEERZIJDE' Ze weten nog niet eens dat de taal gesproken door de meerderheid van België niet het Vlaams is, maar wel het Nederlands. Alweer een onderhuidse verwijzing om onze taal als Vlaams te bestempelen, en aldus als een patois, een boerentaaltje, dat wacht op cultivering, lees vervangen dient te worden door het frans en haar superieure cultuur. Bah, pure lingo-racisten en opgeblazen franco-fascisten ! ![]()
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 27 augustus 2008 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de "Nederlands/Hollandse" programma's staat gewoon "Nederlands".
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga me inschrijven met een 80 mensen (100 is 't maksimum heb ik gemerkt), ze gaan euforisch worden ... oei, den humo gaat mij ontmaskeren ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() nog geen slecht gedacht ...................
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wordt ge dat provoceren zelf niet beu?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 27 augustus 2008 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Het routeblad van Yvan de Beauffort
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ik heb de lijst met namen van deelnemers bekeken. Verontrustend is dat er nogal wat adellijke namen tussen zitten, sommigen vermelden hun titel of scharniernaam wel niet. Het zijn dan nog adellijke families die niets met Brussel of de rand te maken hebben, ik vraag me af waarom zich hun naam verbinden aan zulke nogal duidelijk partijdige en daarmee anti-Belgische evenementen? Het meest triestige voorbeeld hier is de naam Sebastien Breydel de Groeninghe (een advocaat) te zien opduiken. Dat zijn de rechtstreekse nazaten van Jan Breydel! De andere adellijke families komen een beetje van overal maar niet uit Brussel. Ook opvallend is dat het allemaal de jonge snaken van hun clan zijn. Moesten de ouderen nog leven, ze zouden een pandoering rond hun oren krijgen vrees ik. Ik vermoed dat de emails eerst en vooral het adresboekje van de inrichter bereikt hebben.
![]() |