![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Persoonljke aanvallen. Ik heb daar een tijd over liggen te piekeren.
Eigenlijk. Feitelijk. Heb ik liever niet dat forumleden die mij persoonlijk zouden aanvallen worden beloond met strafpunten. Zeker en ook niet wanneer iemand anders het driehoekje geklikt heeft. Als er iemand zich geroepen voelt om mij voor uhhh bv 'vuile vis' uit te schelden. Dan heb ik dat waarschijnlijk wel ergens verdiend. Of zeker te danken aan de manier waarop ik het onderwerp heb aangepakt. Daarbij kan ik best mijn mannetje staan. Daarom stel ik voor om een draad te starten waar de moderatoren kunnen op terugvallen om rekening te kunnen houden met die wens. Zij die net zoals ik denken in deze kunnen met hun 'naam' daarin posten. En toetreden tot de 'gedooglijst'. Deze draad kan daar niet voor dienen. Omdat ik hoop voor- en tegenstanders te zien. En omdat ik niet weet of jullie dat wel een goed idee vinden. Beter zou zijn om het als optie in mijn profiel terug te vinden, maar ik denk dat de huidge software dat niet ondersteund. Groetjes.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss eens testen , je vond het niet erg ... Dus... : Stomme belg ... ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom geen lijstje maken van scheldwoorden die je best voor jezelf toepasselijk vindt bv. in je profiel. Als je dan iemand persoonlijk wil aanvallen ga je eventjes naar zijn profiel en kiest het gepaste scheldwoord :
zoals zoetwatermatroos, ouwe zeur, grootvader van mijn voeten, paljas, kletsmajoor, geitenneuker, spekpannenkoekenpater enz.. ad nauseam..
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou een subforum voor masochisten dan geen betere oplossing zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() In je handtekening zeggen dat je beledigingen aan jouw adres niet erg vindt misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach wat, in de felheid van een discussie mag iemand me gerust eens uitschelden. Daar lees ik gewoon over. Iets heel anders zou zijn dat iemand je bij wijze van spreke volgt in elke discussie en telkens denigrerend zou reageren.
Het is toch niet omdat iemand eens "kaffer" tegen je zegt, dat je moet gaan huilen... ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je nu in de ledenlijst kijkt dan zie je dat er voor diene nick geen recente log in tijd voorhanden is. Dus diene persoon "raf" kan niet op het driehoekje hebben geklikt. Vandaar maakte ik de logische stap naar: Als iemand mij persoonlijk aanvalt dan kan die strafpunten oplopen doordat iemand anders op het driehoekje klikt. Dat is correct ?
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoewel men snel doorheeft van wie men zulks met een zwans kan verwachten en van wie het effectief slecht bedoeld is ... ![]() Over persoonlijke aanvallen hebben al veel mods vragen gekregen ... Eén van de antwoorden staat hier :http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2112 van tronca ... In die (ellenlange) draad komt een persoonlijke aanval vaak ter sprake , vooral omdat het een tijd "mode" was om die uit te lokken bij minder vlot uit de woorden komende forummers ... Ook meen ik er ergens gelezen te hebben dat ze enkel ingrepen als het slachtoffer er over kloeg , omdat sommige forummers het graag zagen staan als bewijs van onmacht van hun discussiepartner ...(Maar 'k ga er nu toch effe niet achter zoeken ... ![]() Enfin , als je hier nog een tijdje blijft leer je je medeforummers en hun stijl wel kennen , en zelfs waarderen , zelfs al stroken hun visies niet altijd met de jouwe ... Maar zonder die verschillende meningen en personages zou het hier ook maar flauw zijn hé ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen die gaat zagen bij de mods, is een strandjeannet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder heb ik ook gelezen dat persoonlijke aanvallen enkel geëvalueerd worden indien de aangevallene (of degene die zich aangevallen voelt is soms correcter) zelf op het driehoekje klikt. Als er anderen klikken en hoe vaak ze klikken, maakt dus niet uit. Zo was het vroeger toch. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 september 2008 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() ....
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 2 september 2008 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Zwartengeel;3664776]Vind ik dus niet kunnen. Het is aan de persoon die geviseerd wordt zelf om uit te maken of een bepaalde opmerking kwetsend voor hem overkomt en hij het nodig acht om zijn beklag te doen bij de moderatie. Wat wel kan, is dat andere forummers hem wijzen op een beledigende opmerking (indien je in verschillende draden post, kan het wel eens gebeuren dat je bepaalde posts over het hoofd ziet),
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk ik ga nu heel eerlijk zijn,ik had mijn ban verdiend,wat waar is mag gezegd worden,maar juist voor mijn strafpunten poste ik dit http://forum.politics.be/showthread.php?t=110998
Mijn vermoede klopte dus dat die bepaalde moderator mij volgende dus ik geloof zo niet in de driehoekje dikwijls...... Nog even dit voor ik verpicht moet stoppen met posten omdat hij mij toch terug gaat vinden(trouwens met dit strafpuntensysteem kan ik gewoon niet meer eerlijk posten indien ik echt mijn leven zou willen verbeteren,dus ik ben eigenlijk al geband voor minstens 1 jaar) ps mijn verontschuldigingen bij deze aan de homogemeenschap voor mijn domme uitspraak toen duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|