![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Nederland zou binnenkort weleens een kraakverbod kunnen krijgen.
Terecht, kraken zorgt voor overlast, vandalisme, criminaliteit of anarchie. Onroerend-goed-magnaten die om duistere reden voor leegstand zorgen moeten maar op een andere manier worden aangepakt. Bron: NOS http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...08_kraken.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de PvdA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop uit de grond van mijn hart dat de 'Weggeefwinkel' in de Johan de Wittstraat in Dordrecht mag blijven.
Daar zit toch één groepje krakers voor wie 'idealisme' eerder een werkwoord is dat kan worden vervoegd dan een zelfstandig naamwoord waar een pak machtswellust en (dus) onzelfstandigheid achter schuilgaat. En laat het Fort van Sjako in Amsterdam ook maar waar het zit. Iedereen over één kam scheren is een beetje te gemakkelijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Finally! Dit juich ik zeker toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Hee, we zijn het een keer eens!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zijn wij dat normaalgesproken nooit da's mij nog niet opgevallen
![]() Kraken in Nederland vind ik echt typisch voor onze regering: een probleem negeren en doen alsog het minder erg is. Het domste is nog dat deze criminelen ook mensen aanvallen die bijv. in overleg met een bedrijf tijdelijk een pand bewonen (anti-kraak). Op anti-Zionistische websites (Indymedia) wordt dit door extremisten vervolgens weer gerelativeerd, en als de politie actie onderneemt zijn ze fascisten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Krakers en Zionisten zouden nochtans ook goed met elkaar kunnen overeenkomen, me dunkt.
Toch over een paar punten, en op enkele vlakken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 augustus 2008 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Anywayz. Krakers = overlast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En wat met de orthodoxe joden die tegen het zionisme zijn? Ook anti-semieten?
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Anywayz. (alweer) Kraken = overlast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Overlast voor wie? Voor huisjesmelkers en speculanten?
Soit, niet iedere kraker zal een lieverdje zijn. Maar die kunnen met wetten, die tot nog toe voor iedere burger gelden, worden aangepakt. Het schijnt er vooral om te gaan om op grond van die paar overlast bezorgers een hele groep te diskwalificeren. Dat kennen we. Het lijkt op het moslim-bashen. Er is inderdaad een klein aantal geweldadige fundamentalistische moslims. Op die groep wordt gefocust en een hele grote bevolkingsgroep wordt er vervolgens mee vereenzelvigd. Laatst gewijzigd door Sjaax : 26 augustus 2008 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U loopt in Brussel enkele slechtgeklede en ruim bepakte mensen tegen het lijf. 1) Zegt u: "Kom gerust de woning naast mij kraken, dat staat een jaar leeg, dus het is geheel legaal. Neem ook al je vrienden zonder vaste woon- of verblijfplaats mee, er is wel ruimte voor 15 man/vrouw." 2) Of zegt u niets?
Laatst gewijzigd door André de Hollander : 26 augustus 2008 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Het lijkt mij vrij evident dat "kraken" als iets illegaals moet beschouwd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
kraken = diefstal = crimineel !!!! dus ja , krakers zijn criminelen
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Maar wees eens eerlijk, kiest u voor optie 1 (krakers uitnodigen) of voor optie 2?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik ben voorstander van een kraakverbod. Ik ken drie mensen die zich met groot enthousiasme hebben laten kraken en alle drie zijn ze daar van op terug gekomen. Het is natuurlijk open deuren intrappen te zeggen dat er veel charletans tussen de krakers zitten maar dat impliceert dat er ook betrouwbare tussen zitten en daar geloof ik amper in. Volgens mij helpt kraken in zeer weinig gevallen en bij zeer weinig mensen.
|
![]() |
![]() |