![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Soms komt er een film uit waarvan je zegt "die moet ik gezien hebben, zelfs al trekt hij op niks". Sint is er daar 1 van.
Korte inhoud. 5 december (hollandse film) is niet de verjaardag van de sint, maar de dag waarop hij gruwelijk werd vermoord. En als 5 december op een volle maan valt, eens in de 32 jaar. Komt de Sint (die veel weg heeft van Huub Stapel) kindjes de kop afsnijden. Horrorfilm dus. Trailer. Maar nu komen van alle kanten klachten. De nederlandse reclame commisie heeft klachten gekregen, in Belgie beginnen de ouders ook al te roepen "denk toch aan de kinderen". Persoonlijk vind ik het een geweldig idee. Ik blijf weg van horrorfilms, maar voor deze ga ik een uitzondering maken. Ik begrijp ook de controversie niet zo goed. Youtube is vergeven van de horrortrailers. Wat is er dan mis met deze?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk z'n geloof, maar ik geloof al 43 jaar niet meer in de sint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie maar dat hij uw hoofd er niet komt afsnijden dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de echte sint komt met een machette.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Reactie van Dick Maas. "Als je je kinderen jarenlang kan wijsmaken dat er een bisschop op een paard over de daken rijdt, dan kan het niet moeilijk zijn om te zeggen "die kerel op de affiche is niet de echte sint"
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg de kinderen gewoon, "de sint bestaat niet."
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal hem heugen als hij daardoor in een gasketel voor een appartementsblok terecht komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat een kind nog even dromen. De jeugd is zo kort en daarna is het finito.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer de kinderen te harden voor het leven en de toekomst die hen te wachten staat in het apocaliptische post-Belgische tijdperk.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() lol zo slecht dat dat er uit ziet
![]() Doet me denken aan "Night of the Lepus", een Australische low-budget film over moordzuchtige konijnen. Schattige konijntjes of de goede brave sint als killer, dat werkt gewoon eenmaal niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Een kinderverkrachtende bisschop, wie zou daar nu iets van geloven? De scenarioschrijver die daarmee afkomt wordt toch weggestuurd, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Of Black Sheep.
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() ![]() dank u, die kende ik nog niet "There are 40 million sheep in New Zealand, and they're pissed off!" lol
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 16 oktober 2010 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fien, hebt U toevallig een commentaar in 1 van de online kranten gelezen met de referentie naar Night of the Lepus?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 oktober 2010 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. De sint is een kindervriend.
Laatst gewijzigd door Rudy : 17 oktober 2010 om 14:42. |
![]() |
![]() |