![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Heel wat Vlamingen en Walen houden zielsveel van elkaar!
Geef elke Belg een zoen, da's de universele taal van de liefde. ![]() Afspraak: Overal in België of in het buitenland, waar je maar zin hebt. In het Staf Versluyscentrum en omgeving, Bredene vanaf 14u. (WWF-België zal hier een grote klimaatactie houden!) * Geïnspireerd op Ik zie je graag en Gratis knuffels! Laatst gewijzigd door Jo Creten : 19 juli 2008 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoveelste mediatieke Belgicistische emocampagne die doet uitschijnen dat alle problemen in dit land enkel draaien om taal en die Vlaamsgezindheid probeert te degraderen tot 'Walenhaat'.
Ik teken dus niet present. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Ik zou best present willen zijn, ware het niet dan wel in zeer onwelriekende staat, met mest op mijn gelaat, verrotte tanden en naar kapsones riekende mond.
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Je mag komen zoals je wilt en zoals je bent. Jammer dat je je hersenen niet kunt meebrengen. Ik wil je wel de mijne lenen, voor een dagje.
Goe weere an de Zuid, ze smaate mee snieballe... One should respect public opinion insofar as is necessary to avoid starvation and keep out of prison, but anything beyond this is voluntary submission to unnecessary tyranny (B. Russell) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen 21 Juli nodig om zoenen aan Vlamingen te geven!
Voor mij kan het elke dag "Kusjesdag" zijn. Niet waar, K3? ![]() http://www.youtube.com/watch?v=UBFKl4mu1TM |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was dat dan ooit anders ?
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn, die zonder veel inspanningen veel voordelen genieten, maar waarom toch altijd zo'n sullige acties?
Waarom hebben die nooit een kritische kijk op de gebeurtenissen en reiken ze nooit oplossingen aan? Kindvriendelijk zijn ze wel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vertelde het deze week nog aan Marokkaanse medewerker van mij,er zijn vele Vlamingen die leven in België
Ze was kwaad op mij,waarom eigenlijk ![]()
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik ken maar 1 Belgische familie en ik zie me toch niet zo gauw bij dat paleis naar binnen gaan. ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() maar waarom toch altijd zo'n sullige acties? zoals vlagskes uitdelen die ze zelfs aan de straatstenen niet kwijt zijn geraakt , of gaan betogen en dan slachtofferrol spelen en zich op de grond laten vallen, of nog zoiets als een liedje maken over een moskee, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |