Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2008, 19:48   #1
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard Marie-Rose Morel vecht terug

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DS Online
Marie-Rose Morel (Vlaams Belang) zwemt tegen de roddelstroom in

'Ben ik nu zo'n bitch?'

'Als ik alle geruchten over mij moet geloven, lijk ik Paris Hilton wel. En ik had al zoveel koosnaampjes', zucht Vlaams Belang-politica Marie-Rose Morel (35). Ze gaat deze dagen over de tong als de splijtzwam van het Vlaams Belang, mede door haar volgens sommigen veel te nauwe band met partijvoorzitter Frank Vanhecke.
Marie-Rose Morel had rond het jaareinde al laten verstaan dat 2007 voor haar een rampjaar was geweest. De verkiezingsuitslag viel tegen, haar huwelijk strandde en mondde uit in een vechtscheiding. En dan ontdekte ze ook nog eens dat haar echtgenoot, een gerespecteerde cardioloog, haar doen en laten bespiedde door een track & trace -toestel onder haar BMW te bevestigen.

Maar 2008 lijkt niet veel beter van start te gaan. Zowel van binnen de partij als erbuiten krijgt Morel bakken kritiek over zich heen vanwege haar eigengereide, nukkige stijl en haar 'bevoorrechte relatie' met Frank Vanhecke, die zopas bekendmaakte te willen stoppen als partijvoorzitter.

Collega-politici noemen Morel de Eva Braun van de Wetstraat , de Mata Hari van het Vlaams Belang of dichten haar Yoko Ono-eigenschappen toe. Haar vroegere partijgenoot Jurgen Verstrepen - ondertussen overgestapt naar Lijst Dedecker - vergeleek haar zelfs met Madame de Pompadour . Marie-Rose Morel: 'Laatst maakte een commentator de vergelijking met Carla Bruni. Nu hebben we iedereen wel gehad, dacht ik toen.'

'Frank en ik zijn goede vrienden', zegt Morel nog voor het begin van het gesprek. Meer commentaar wil ze over die heisa niet kwijt. 'Er wordt beweerd dat ik een grote invloed had op Frank. Toegegeven: ik kan soms wat drammerig overkomen en ben misschien op sommige momenten wat te fanatiek met mijn werk bezig. Maar ik heb met Frank in het partijbestuur ook heel veel discussies gehad, soms ook hard tegen hard.'

DS: Filip Dewinter en Gerolf Annemans, de andere partijboegbeelden, waren uw inmenging in Vanheckes bezigheden anders zo beu dat ze hem voor de keuze stelden: opstappen als voorzitter of we beginnen een eigen partij.

Marie-Rose Morel: 'Dat zijn leugens. De beslissing van Frank Vanhecke om op te stappen als voorzitter was tweehonderd procent zijn eigen keuze. Hij is twaalf jaar lang voorzitter geweest. Dat is een eeuwigheid in de politiek. Hij vond dat het tijd was voor iemand nieuw in die functie, iemand met een frisse kijk. Dat siert hem, want als Frank Vanhecke nog 225 jaar partijvoorzitter had willen blijven, dan had de partij hem dat meteen gegund.'

'Frank en Filip zijn jeugdvrienden sinds hun vijftiende. Vlaams Belang is hun levenswerk. Denk je echt dat die zich zo gemakkelijk uit elkaar laten spelen?'

DS: Vanhecke zou voor zijn terugstap een zetel in het Europese parlement zijn beloofd, net als u. Misschien vandaar dat hij zo deemoedig afscheid nam van zijn voorzitterschap?

(fel) 'Dat is gelogen. Er is Frank noch mij iets beloofd. Zo ben ik trouwens niet. Ik ben niet te koop voor een lepel suiker.'

'Er is trouwens nog met geen woord gerept over de Europese verkiezingen. De partij weet dat ik in 2009 heel graag opnieuw de eerste vrouwelijke plaats op de Europese lijst wil verdedigen. Toegegeven: het is een zeer prestigieuze plaats. Maar ik laat mij daar niet voor omkopen. Ik ben wie ik ben. Ik zal blijven zeggen wat ik denk en vind.'

DS: Al die roddels over u die nu al maanden gretig de wereld worden in gestuurd, bewijzen toch minstens dat het slecht gesteld is met uw populariteit, ook binnen de partij.

'Je hebt altijd vrienden en vijanden, overal. Door sommigen word ik als een bitch afgeschilderd. Ben ik dat? Niet iedereen moet mij Mieke Populair vinden. Maar ik ga er toch vanuit dat ik, ook binnen de partij, over veel meer vrienden dan vijanden beschik.'

'Ik word enorm vaak gevraagd om bij partijafdelingen te komen spreken. Vaak klinkt het dan achteraf dat ik toch niet diegene ben voor wie ik onder andere in de media word versleten. (lacht) Ja, van tijd tot tijd ben ik een zeer aimabele juffrouw.'

'Ik heb ondertussen wel één zaak geleerd. In de politiek is blijkbaar echt alles toegelaten om de andere onderuit te halen. Als je dan nog eens vrouw bent en bij Vlaams Belang zit, komen bij de tegenstanders blijkbaar ook de echt smerige trucs boven. Ik betreur dat, maar ik wist op voorhand dat ik als 25-jarig meisje niet voor de fortune and glory in de politiek moest stappen, en al zeker niet door bij Vlaams Belang te gaan.'

'Ik blijf me trouwens ergeren aan het enorme seksisme in de politiek. Van elke vrouw onder de 40 willen ze een babe maken, zelfs van Caroline Gennez. Hoe ze die in rokjes gewrongen en op hoge haken hebben gezet... Ik doe aan al die fotoshoots en andere toestanden niet mee. Ik ben een moeder van twee kinderen, geen stoeipoes.'

DS: U wordt als superambitieus omschreven. Was het trouwens niet uw stille ambitie om zelf partijvoorzitter te worden?

'Goh, nog zo'n verhaal. Ik zal u zeggen hoe lang mijn partijvoorzitterschap zou duren: nog geen 24 uur. Ik ben geen consensusfiguur. Ik bezit gewoon niet de gave van de diplomatie. Ziet u, de meeste mensen vinden mij nogal een hevige. Terecht.'

DS: En wij maar denken dat enige diplomatie een minimumvereiste is voor een politicus. Is Bruno Valkeniers dan wel een goede voorzitter?

'Ik hou van de zakelijke en ook radicale stijl waar Bruno voor wil gaan. Wij kennen elkaar al lang. Mij lijkt hij een prima keuze.'

'Nu, de beslissing is nog niet gevallen. Vermoedelijk zullen er nog andere mensen opstaan. Ik zal dan bekijken wat die mensen de partij te bieden hebben. We gaan wat kort door de bocht om er al op voorhand vanuit te gaan dat er geen andere kandidaten zullen zijn.'

DS: Nog geen spijt van uw naar verluidt zeer hardnekkig verzet tegen het binnenhalen van Jean-Marie Dedecker?

'U doet nu alsof ik, en alleen ik, de deur voor Dedecker heb dichtgeslagen. Die beslissing is door de partijraad genomen, het hoogste partijorgaan.'

'Ik was inderdaad tegen de komst van Dedecker. Hij heeft voor ons geen toegevoegde waarde. Ik was blij voor hem toen bekend raakte dat hij een eigen partij stichtte. Mensen die nu op hem hebben gestemd, waren anders toch niet naar Vlaams Belang gelopen. Die zaten bij de Open VLD en de SP.A te wachten op een nieuw rechts alternatief.'

DS: De vele opofferingen, uw privéleven dat overhoop ligt. Is het dat allemaal wel waard? Want geef toe, als lid van een oppositiepartij krijgt u nog maar weinig gerealiseerd in de politiek.

'Met dat laatste ben ik het niet eens. Met onze vakbondscel, die de discriminatie en de fraude door de traditionele vakbonden laakt, boeken we op dit moment de eerste resultaten. Dat doet echt deugd, want het was een felle strijd waarbij de vakbonden al hun trucs bovenhaalden.'

' (zucht) Ik heb in dit dossier de traditionele vakbonden leren kennen als een aidsvirus. Elke keer dat je dat virus aanvalt, verandert het van structuur, waardoor het niet te bestrijden valt. We hebben ons nu een waardige Peter Piot getoond door te laten zien dat je met hard werken en op de tanden bijten de resistentie van dat virus toch kan doorbreken.'

DS: En is dat de voldoening die u zoekt?

'Het is de afgelopen maanden zwaar geweest, dat geef ik grif toe. De roddels en geruchten zijn zwaar om dragen voor mijn familie. Had mijn huwelijk het overleefd wanneer ik niet in de politiek was gegaan? Misschien. Maar als je op een gegeven moment vaststelt dat je beiden op een volledig andere golflengte zit, gaat het niet langer.'

DS: U bent 35 en zit nog maar vier jaar lang bij Vlaams Belang, maar toch bevindt u zich met grote regelmaat in het volle stormgeweld. Nooit schrik dat het u allemaal wel eens te veel wordt?

'Ik heb de afgelopen maanden vaak aan Freya Van den Bossche gedacht omdat we gelijkaardige dingen hebben meegemaakt. Ik had echt heel hard met haar te doen. Ik heb haar zelfs een mailtje willen sturen om haar een hart onder de riem te steken. Al is dat er niet van gekomen.'

'Mijn voordeel is dat ik nooit zo hard ben opgehemeld als Freya. Ik ga dus ook niet die harde knots krijgen omdat ik niet van zo hoog zal vallen. Ik besef wel dat het ooit kan gebeuren. Maar dat ga ik mezelf op dat moment niet verwijten. Ik heb dit tempo nodig. Ik ga in sommige dingen door tot het bittere einde, soms tegen beter weten in. Maar ik moet dat, anders word ik ongelukkig.'

DS: Kan u zich een leven zonder politiek voorstellen?

'Absoluut. Ik zou daar geen traan om laten. Ik heb tien jaar lang een hostessenbureau met meer dan vierhonderd medewerkers geleid. Toegegeven: 2008 is niet begonnen zoals ik had gehoopt. Maar dat wil zeggen dat het vanaf nu alleen maar beter kan gaan.'

Werner Rommers
Wat krijgen we nu? De Standaard geeft een open en vrijwel onbevooroordeeld interview met Morel? Geen paniek echter. Op DS Online worden artikels vers van de pers gepubliceerd. Ik ben zeker dat wie morgen het artikel leest, zal zien dat het artikel qua toon een draai heeft gekregen en dat als co-journalist ineens een zekere Bart Brinckman (chef wetstraat bij DS) zal worden vermeld. Ik ga er mijn hand niet voor in het vuur steken want het kan zijn dat Bart er een apart artikel (doorspekt met nauwelijks verholen scheldwoorden en nieuwe insinuaties) naast dit interview aan gaat wijden of misschien is ie gewoon ziek. Slecht weer, weet je wel.

Toch enige bemerkingen bij wat hier gezegd wordt (en ben blij het artikel te tonen voor Bartje uit weekend terug is):

1. Al bijna een jaar klinkt het bij de KWALITEITSkranten en zelfs bij een anders nogal integer blad als Knack dat Marie-Rose Morel en Frank Vanhecke een relatie hebben. Bewijzen hebben ze daar nooit voor kunnen leveren, het ging altijd over "men fluistert dat...". Nu blijkt dat haar echtgenoot met wie ze in een bittere vechtscheiding ligt (en wie daar zelf is doorgegaan of zulke mensen kent weet dat de haat oplaait naar irrationele niveaus), zelfs tracking devices op haar wagen heeft laten plaatsen. Meer nog, het artikel insinueert dat dit geen nieuw gegeven is, ze wisten het reeds lang. Dus als deze "kwaliteitsmedia" een bewijs hadden gewild dan hadden ze enkel moeten hollen naar die ene man die momenteel nog meer dan anderen Marie-Rose het leven zuur wil maken en hem vragen wat de resultaten van dat tracking device hebben opgeleverd. Dat is niet gebeurd, maar het lijkt me normaal dat in onze media niet aan double-check wordt gedaan, laat staan gewoonweg een check. Niets van dat alles is gebeurd. Men heeft ongeveer een jaar lang verkondigd als waarheid wat enkel maar geruchten waren.

2.
Citaat:
Toegegeven: ik kan soms wat drammerig overkomen en ben misschien op sommige momenten wat te fanatiek met mijn werk bezig. Maar ik heb met Frank in het partijbestuur ook heel veel discussies gehad, soms ook hard tegen hard.'
Laten we eens kijken of Frank of iemand anders van het partijbestuur dit zal tegenspreken. Ik wed van niet.

3.
Citaat:
Dat siert hem, want als Frank Vanhecke nog 225 jaar partijvoorzitter had willen blijven, dan had de partij hem dat meteen gegund.
Ik ben weerom benieuwd wie in de partij dit gaat tegenspreken (tenzij hij/zij zelf tegenkandidaat is.

4.
Citaat:
'Ik heb ondertussen wel één zaak geleerd. In de politiek is blijkbaar echt alles toegelaten om de andere onderuit te halen. Als je dan nog eens vrouw bent en bij Vlaams Belang zit, komen bij de tegenstanders blijkbaar ook de echt smerige trucs boven. Ik betreur dat, maar ik wist op voorhand dat ik als 25-jarig meisje niet voor de fortune and glory in de politiek moest stappen, en al zeker niet door bij Vlaams Belang te gaan.'
Wie kan dit tegenspreken?

5.
Citaat:
DS: U wordt als superambitieus omschreven. Was het trouwens niet uw stille ambitie om zelf partijvoorzitter te worden?

'Goh, nog zo'n verhaal. Ik zal u zeggen hoe lang mijn partijvoorzitterschap zou duren: nog geen 24 uur. Ik ben geen consensusfiguur. Ik bezit gewoon niet de gave van de diplomatie. Ziet u, de meeste mensen vinden mij nogal een hevige. Terecht.'
Bam! Boef! Rechtser voor de raap. Ze wil geen partijvoorzitter worden hoewel De Morgen en De Standaard dat zonder bronnen of getuigen zaten uit te bazuinen.

6.
Citaat:
'Ik heb de afgelopen maanden vaak aan Freya Van den Bossche gedacht omdat we gelijkaardige dingen hebben meegemaakt. Ik had echt heel hard met haar te doen. Ik heb haar zelfs een mailtje willen sturen om haar een hart onder de riem te steken. Al is dat er niet van gekomen.'
Die bedenking laat ik geheel voor MRM, maar ik quote het nog eens zodat Mitgard ook aan zijn trekken komt.

------

Laten we wel zijn. Dit interview is in strijd met de Belgische media en zal hoogstwaarschijnlijk tegen morgen zijn aangepast.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 19:49   #2
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Enfin... geniet nog wat van jullie kwaliteitskranten. Ik heb DS 3 jaar geleden buitengeschopt.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 januari 2008, 20:03   #3
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Mensen die nu op hem hebben gestemd, waren anders toch niet naar Vlaams Belang gelopen. Die zaten bij de Open VLD en de SP.A te wachten op een nieuw rechts alternatief.'...

Dit is een opmerkelijke uitspraak.

Ik vraag me af hoe zij of het VB nu staat tegenover dat 'nieuw rechts alternatief'?

Laatst gewijzigd door De Prof : 19 januari 2008 om 20:04.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 20:23   #4
Another Jack
Banneling

Standaard

En toch is het blijven wachten op één politieke uitspraak, één reflectie, één niet voorgekauwde analyse (zoals die hier boven)van deze mevrouw die boven de middelmaat uitstijgt!
Wat staat er nu in dat interview dat maatschappelijk relevant is? NIKS

Let op, ik heb net hetzelfde gevoel met C. Gennez en haar gewauwel over 'de mensen'

En zo zijn er meer...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 20:28   #5
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
En toch is het blijven wachten op één politieke uitspraak, één reflectie, één niet voorgekauwde analyse (zoals die hier boven)van deze mevrouw die boven de middelmaat uitstijgt!
Wat staat er nu in dat interview dat maatschappelijk relevant is? NIKS

Let op, ik heb net hetzelfde gevoel met C. Gennez en haar gewauwel over 'de mensen'

En zo zijn er meer...
Het artikel gaat over het geroddel over Morel. Ze kan dus moeilijk maatschappelijke themas aansnijden. Ze wordt aangevallen door alle media en ze verdedigt zich hier. In een artikel over de situatie in Pakistan ga je ook niet vertellen welke maatschappelijke thema's dringend aan de orde zijn op Cuba.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 januari 2008, 20:41   #6
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

En we moeten MRM als absoluut objectieve bron nemen?
Ik geloof best dat er in de DS veel dingen uitvergroot enzo zijn, maar dat er een haar in boter bij het VB is kan men toch niet ontkennen, alleen al FVH die eerst zegt dat hij voor een volgende termijn als voorzitter gaat en nu niet, geef toe, verdacht.
Niet dat dat niets normaal is, in elke partij is dat, hoort erbij

Laatst gewijzigd door toccata : 19 januari 2008 om 20:41.
toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 21:12   #7
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het artikel gaat over het geroddel over Morel. Ze kan dus moeilijk maatschappelijke themas aansnijden. Ze wordt aangevallen door alle media en ze verdedigt zich hier. In een artikel over de situatie in Pakistan ga je ook niet vertellen welke maatschappelijke thema's dringend aan de orde zijn op Cuba.
Waarover zou het anders kunnen gaan met zo'n mooi verpakte windhozen?
Dat is nu net mijn punt...

In de media komen, daar gaat het om!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 21:46   #8
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

MRM ? *geeeeeuw*
duidelijk het product van politieke spelletjes, postjes, macht, enfin, de hedendaagse partijpolitiek inclu veebee.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:02   #9
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
MRM ? *geeeeeuw*
duidelijk het product van politieke spelletjes, postjes, macht, enfin, de hedendaagse partijpolitiek inclu veebee.
zijt ge 'neo-liberalisme' niet vergeten?
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:04   #10
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

En ten gronde: ze heeft gelijk om zich niet voor het vuil van de straat te laten verslijten.
Oud 19 januari 2008, 22:05   #11
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
heb ik geen gelijk ofzo?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:19   #12
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
heb ik geen gelijk ofzo?
Morel is het product van de nieuwe generatie vrouwelijke politici: ambitieus, goed verpakt en sterk op media gericht. En voor de rest: het spel is voor iedereen gelijk. En het spel is altijd hetzelfde, al verandert de manier waarop door de tijd.
Oud 19 januari 2008, 22:28   #13
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wat krijgen we nu? De Standaard geeft een open en vrijwel onbevooroordeeld interview met Morel? Geen paniek echter. Op DS Online worden artikels vers van de pers gepubliceerd. Ik ben zeker dat wie morgen het artikel leest, zal zien dat het artikel qua toon een draai heeft gekregen en dat als co-journalist ineens een zekere Bart Brinckman (chef wetstraat bij DS) zal worden vermeld. Ik ga er mijn hand niet voor in het vuur steken want het kan zijn dat Bart er een apart artikel (doorspekt met nauwelijks verholen scheldwoorden en nieuwe insinuaties) naast dit interview aan gaat wijden of misschien is ie gewoon ziek. Slecht weer, weet je wel.

Toch enige bemerkingen bij wat hier gezegd wordt (en ben blij het artikel te tonen voor Bartje uit weekend terug is):

1. Al bijna een jaar klinkt het bij de KWALITEITSkranten en zelfs bij een anders nogal integer blad als Knack dat Marie-Rose Morel en Frank Vanhecke een relatie hebben. Bewijzen hebben ze daar nooit voor kunnen leveren, het ging altijd over "men fluistert dat...". Nu blijkt dat haar echtgenoot met wie ze in een bittere vechtscheiding ligt (en wie daar zelf is doorgegaan of zulke mensen kent weet dat de haat oplaait naar irrationele niveaus), zelfs tracking devices op haar wagen heeft laten plaatsen. Meer nog, het artikel insinueert dat dit geen nieuw gegeven is, ze wisten het reeds lang. Dus als deze "kwaliteitsmedia" een bewijs hadden gewild dan hadden ze enkel moeten hollen naar die ene man die momenteel nog meer dan anderen Marie-Rose het leven zuur wil maken en hem vragen wat de resultaten van dat tracking device hebben opgeleverd. Dat is niet gebeurd, maar het lijkt me normaal dat in onze media niet aan double-check wordt gedaan, laat staan gewoonweg een check. Niets van dat alles is gebeurd. Men heeft ongeveer een jaar lang verkondigd als waarheid wat enkel maar geruchten waren.

2.

Laten we eens kijken of Frank of iemand anders van het partijbestuur dit zal tegenspreken. Ik wed van niet.

3.

Ik ben weerom benieuwd wie in de partij dit gaat tegenspreken (tenzij hij/zij zelf tegenkandidaat is.

4.

Wie kan dit tegenspreken?

5.

Bam! Boef! Rechtser voor de raap. Ze wil geen partijvoorzitter worden hoewel De Morgen en De Standaard dat zonder bronnen of getuigen zaten uit te bazuinen.

6.

Die bedenking laat ik geheel voor MRM, maar ik quote het nog eens zodat Mitgard ook aan zijn trekken komt.

------

Laten we wel zijn. Dit interview is in strijd met de Belgische media en zal hoogstwaarschijnlijk tegen morgen zijn aangepast.
En dat zijn dan de politici en dat is dan politiek van vandaag. Wel wel, het lijkt allemaal meer op een televisie-soap, een soort VB-thuis. Overdreven goed betaald, veel poeha, maar weinig inhoud. Ze zouden zich liever bezig houden met ernstige dingen in plaats van hun kleine nietszeggende probleempjes uit te vergroten in de kranten.

Laatst gewijzigd door system : 19 januari 2008 om 22:36.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:37   #14
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Mensen die nu op hem hebben gestemd, waren anders toch niet naar Vlaams Belang gelopen. Die zaten bij de Open VLD en de SP.A te wachten op een nieuw rechts alternatief.'...

Dit is een opmerkelijke uitspraak.

Ik vraag me af hoe zij of het VB nu staat tegenover dat 'nieuw rechts alternatief'?
Ik snap je vraag niet.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 januari 2008, 22:38   #15
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waarover zou het anders kunnen gaan met zo'n mooi verpakte windhozen?
Dat is nu net mijn punt...
Sexist.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 januari 2008, 22:40   #16
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Je hebt hem op iets gewezen dat levensnoodzakelijk is voor de geestelijke gezondheid van de linkserd... het neo-liberalisme. Wat dat ook mag zijn.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 januari 2008, 22:41   #17
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
heb ik geen gelijk ofzo?
Nee. Morel heeft gelijk dat ze zich niet voor het vuil van de wereld laat verwijten. Hoe zou jezelf zijn?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 januari 2008, 22:41   #18
born2bewild
Banneling

Standaard

van mij zien die vlaamse flutgazetjes geen cent
als ik iets wil lezen pik ik een gratis exemplaar in een cafe
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:42   #19
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En dat zijn dan de politici en dat is dan politiek van vandaag. Wel wel, het lijkt allemaal meer op een televisie-soap, een soort VB-thuis. Overdreven goed betaald, veel poeha, maar weinig inhoud. Ze zouden zich liever bezig houden met ernstige dingen in plaats van hun kleine nietszeggende probleempjes uit te vergroten in de kranten.
Wat een hoop onzin en gedraai om enkel te zeggen dat jouw stellingen niet waar waren.

Je braakt een hoop onzin en als er tegenargumenten komen dan ga je als en SYSTEEMslaafje blaren zonder weerga.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 januari 2008 om 22:43.
Oud 19 januari 2008, 22:44   #20
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
van mij zien die vlaamse flutgazetjes geen cent
als ik iets wil lezen pik ik een gratis exemplaar in een cafe
Je bent nog te goed... pik het in de door jouw betaalde centen bibliotheek.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be