![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch enige bemerkingen bij wat hier gezegd wordt (en ben blij het artikel te tonen voor Bartje uit weekend terug is): 1. Al bijna een jaar klinkt het bij de KWALITEITSkranten en zelfs bij een anders nogal integer blad als Knack dat Marie-Rose Morel en Frank Vanhecke een relatie hebben. Bewijzen hebben ze daar nooit voor kunnen leveren, het ging altijd over "men fluistert dat...". Nu blijkt dat haar echtgenoot met wie ze in een bittere vechtscheiding ligt (en wie daar zelf is doorgegaan of zulke mensen kent weet dat de haat oplaait naar irrationele niveaus), zelfs tracking devices op haar wagen heeft laten plaatsen. Meer nog, het artikel insinueert dat dit geen nieuw gegeven is, ze wisten het reeds lang. Dus als deze "kwaliteitsmedia" een bewijs hadden gewild dan hadden ze enkel moeten hollen naar die ene man die momenteel nog meer dan anderen Marie-Rose het leven zuur wil maken en hem vragen wat de resultaten van dat tracking device hebben opgeleverd. Dat is niet gebeurd, maar het lijkt me normaal dat in onze media niet aan double-check wordt gedaan, laat staan gewoonweg een check. Niets van dat alles is gebeurd. Men heeft ongeveer een jaar lang verkondigd als waarheid wat enkel maar geruchten waren. 2. Citaat:
3. Citaat:
4. Citaat:
5. Citaat:
6. Citaat:
------ Laten we wel zijn. Dit interview is in strijd met de Belgische media en zal hoogstwaarschijnlijk tegen morgen zijn aangepast. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin... geniet nog wat van jullie kwaliteitskranten. Ik heb DS 3 jaar geleden buitengeschopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Mensen die nu op hem hebben gestemd, waren anders toch niet naar Vlaams Belang gelopen. Die zaten bij de Open VLD en de SP.A te wachten op een nieuw rechts alternatief.'...
Dit is een opmerkelijke uitspraak. Ik vraag me af hoe zij of het VB nu staat tegenover dat 'nieuw rechts alternatief'? Laatst gewijzigd door De Prof : 19 januari 2008 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() En toch is het blijven wachten op één politieke uitspraak, één reflectie, één niet voorgekauwde analyse (zoals die hier boven)van deze mevrouw die boven de middelmaat uitstijgt!
Wat staat er nu in dat interview dat maatschappelijk relevant is? NIKS Let op, ik heb net hetzelfde gevoel met C. Gennez en haar gewauwel over 'de mensen' En zo zijn er meer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() En we moeten MRM als absoluut objectieve bron nemen?
Ik geloof best dat er in de DS veel dingen uitvergroot enzo zijn, maar dat er een haar in boter bij het VB is kan men toch niet ontkennen, alleen al FVH die eerst zegt dat hij voor een volgende termijn als voorzitter gaat en nu niet, geef toe, verdacht. Niet dat dat niets normaal is, in elke partij is dat, hoort erbij Laatst gewijzigd door toccata : 19 januari 2008 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is nu net mijn punt... In de media komen, daar gaat het om! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() MRM ? *geeeeeuw*
duidelijk het product van politieke spelletjes, postjes, macht, enfin, de hedendaagse partijpolitiek inclu veebee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() En ten gronde: ze heeft gelijk om zich niet voor het vuil van de straat te laten verslijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Morel is het product van de nieuwe generatie vrouwelijke politici: ambitieus, goed verpakt en sterk op media gericht. En voor de rest: het spel is voor iedereen gelijk. En het spel is altijd hetzelfde, al verandert de manier waarop door de tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 19 januari 2008 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sexist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt hem op iets gewezen dat levensnoodzakelijk is voor de geestelijke gezondheid van de linkserd... het neo-liberalisme. Wat dat ook mag zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Morel heeft gelijk dat ze zich niet voor het vuil van de wereld laat verwijten. Hoe zou jezelf zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() van mij zien die vlaamse flutgazetjes geen cent
als ik iets wil lezen pik ik een gratis exemplaar in een cafe |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je braakt een hoop onzin en als er tegenargumenten komen dan ga je als en SYSTEEMslaafje blaren zonder weerga.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 januari 2008 om 22:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent nog te goed... pik het in de door jouw betaalde centen bibliotheek.
|
![]() |
![]() |