Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 september 2008, 10:56   #1
Yves38
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 7 maart 2008
Berichten: 2.035
Standaard weer een rondje automobilist pesten

Ze gaan de Kennedy tunnel een toltunnel maken. Vooruit het kan weer niet op. Ze hebben een overheidstekort en het is weeral zo ver.

Te weten dat de Kennedytunnel in het verleden al met belastinggeld van de belastingbetaler is betaald, vind ik het ronduit schandalig dat we nu 2 keer voor hetzelfde belastingen moeten gaan betalen.

Laatst gewijzigd door Yves38 : 15 september 2008 om 10:57.
Yves38 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 11:03   #2
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

het gaat over een plan van Straten-Generaal, Peeters vraagt aan Europa of dit mogelijk is, er is dus verre van iets beslist.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 11:22   #3
Yves38
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 7 maart 2008
Berichten: 2.035
Standaard

Waar rook is, is vuur...
Yves38 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 11:25   #4
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves38 Bekijk bericht
Waar rook is, is vuur...
dus als er morgen een persbericht wordt rondgestuurd dat er een plan bestaat om heel Antwerpen onder water te zetten, zeg jij: waar rook is, is vuur?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 12:03   #5
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves38 Bekijk bericht
Ze gaan de Kennedy tunnel een toltunnel maken. Vooruit het kan weer niet op. Ze hebben een overheidstekort en het is weeral zo ver.

Te weten dat de Kennedytunnel in het verleden al met belastinggeld van de belastingbetaler is betaald, vind ik het ronduit schandalig dat we nu 2 keer voor hetzelfde belastingen moeten gaan betalen.
Is de fout van het volk zelf.

Wanneer ze dat doen zou iedereen van buiten Antwerpen over temse moeten rijden en via de A 12 gaan. 't Zal niet lang duren.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 12:22   #6
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus als er morgen een persbericht wordt rondgestuurd dat er een plan bestaat om heel Antwerpen onder water te zetten, zeg jij: waar rook is, is vuur?
zoeens iets anders, Antwervenezia. Geen verkeersopstroppingen meer. Nog zo slecht niet.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 13:28   #7
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.456
Standaard

Ze kunnen dan evengoed een antwerp -brussels ringtax invoeren, vanaf je antwerpen wilt binnenrijden hang je aan een tax.

Gezien het centrale concept van die twee ringen(zowat alle belangrijke autostrades van belgie takken af op die twee ringen; ; kun je moeiteloos op vlaamse grond de economie zijn ecologie intaxeren

Neem bvb 10euro

Laatst gewijzigd door brother paul : 15 september 2008 om 13:29.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 13:46   #8
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Is de fout van het volk zelf.

Wanneer ze dat doen zou iedereen van buiten Antwerpen over temse moeten rijden en via de A 12 gaan. 't Zal niet lang duren.
En die is natuurlijk berekend op zulke verkeersstroom ... niet dus hé.
Verschuiven van problemen noem ik dat. Kleine tip als het er toch ooit moest van komen rij allemaal door Puurs.. gewoon om Peeters wat te pesten
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 13:54   #9
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
En die is natuurlijk berekend op zulke verkeersstroom ... niet dus hé.
Verschuiven van problemen noem ik dat. Kleine tip als het er toch ooit moest van komen rij allemaal door Puurs.. gewoon om Peeters wat te pesten
Nee, juist daarom. Laat de boel maar dichtslippen, dan is Antwerpen afgesloten van de rest. Juist daarom dat ik zeg dat het niet lang zal duren. Je moet een beetje mee zijn he.

Lievekeshoek tunnel, BETALEN, Kennedy tunnel, BETALEN, Konijnenpijp en brug van Temse ontoereikend. Maar wanneer iedereen voet bij stuk houd en zich enkel langs de Konijnenpijp en langs Tems naar Antwerpen verplaats is Antwerpen kompleet onbereikbaar want via Lier Kontig is het nu reeds zo goed als niet te doen. Waarom hebben ze oorspronkelijk die tunnel aangelegd denk je? Wel, laat ze hem maar weer terug wegnemen he, want daar komt het dan op neer. Dan zullen ze vlug tot de constatati komen dat hun idee toch niet zo een hoogvlieger is en dat er behoeft is aan een betere verkeersdoorstroom. Ze gaan niet op hun stappen keren voor jou en voor mij maar wanneer al die fabrieken hun personeel niet terplaatse komt en de leveringen en trasporten uit blijven is het zo gepiept.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2008 om 14:11.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 13:54   #10
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ze kunnen dan evengoed een antwerp -brussels ringtax invoeren, vanaf je antwerpen wilt binnenrijden hang je aan een tax.

Gezien het centrale concept van die twee ringen(zowat alle belangrijke autostrades van belgie takken af op die twee ringen; ; kun je moeiteloos op vlaamse grond de economie zijn ecologie intaxeren

Neem bvb 10euro
om Antwerpen binnen te komen, een tol vragen, daar ben ik voor. maar dan moeten ze wel nog meer tramlijnen voorzien van buiten de stad natuurlijk.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 13:56   #11
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het gaat over een plan van Straten-Generaal, Peeters vraagt aan Europa of dit mogelijk is, er is dus verre van iets beslist.
daar is al wel eens over beslist

Europa heeft dat idee al twee keer afgeschoten

Eu staat tolheffing alleen maar toe op nieuwe infrastructuur.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 14:15   #12
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus als er morgen een persbericht wordt rondgestuurd dat er een plan bestaat om heel Antwerpen onder water te zetten, zeg jij: waar rook is, is vuur?
Die mens zal niet graag varen he.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 14:19   #13
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Nee, juist daarom. Laat de boel maar dichtslippen, dan is Antwerpen afgesloten van de rest. Juist daarom dat ik zeg dat het niet lang zal duren. Je moet een beetje mee zijn he.

Lievekeshoek tunnel, BETALEN, Kennedy tunnel, BETALEN, Konijnenpijp en brug van Temse ontoereikend. Maar wanneer iedereen voet bij stuk houd en zich enkel langs de Konijnenpijp en langs Tems naar Antwerpen verplaats is Antwerpen kompleet onbereikbaar want via Lier Kontig is het nu reeds zo goed als niet te doen. Waarom hebben ze oorspronkelijk die tunnel aangelegd denk je? Wel, laat ze hem maar weer terug wegnemen he, want daar komt het dan op neer. Dan zullen ze vlug tot de constatati komen dat hun idee toch niet zo een hoogvlieger is en dat er behoeft is aan een betere verkeersdoorstroom. Ze gaan niet op hun stappen keren voor jou en voor mij maar wanneer al die fabrieken hun personeel niet terplaatse komt en de leveringen en trasporten uit blijven is het zo gepiept.
Ik was wel mee hoor, maar laat dat dichtslibben uitbreiden richting Puurs.. dat was de volgende stap hé. Maar ja vorig jaar de St Bernardsesteenweg, achtereen de Bredabaan nog wat asverschuivingskes erin en klaar 24/24 stapvoets om A'pen binnen te komen
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 14:22   #14
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
daar is al wel eens over beslist

Europa heeft dat idee al twee keer afgeschoten

Eu staat tolheffing alleen maar toe op nieuwe infrastructuur.
Men moet in acht nemen dat de betaalwegen in Italië vb. gelegd en onderhouden zijn door een privé firma, vandaar de wegentol. Zelfde geld voor de Lievekenshoektunnel. Alle andere tol-inningen zijn niets meer dan weer maar eens verdoken belastingen en zelfs een vorm van dubbelbetaling. Men betaald treeds rijtaks om gebruik te mogen maken van de openbare wegeninfrasruttuur.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 14:36   #15
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Ik was wel mee hoor, maar laat dat dichtslibben uitbreiden richting Puurs.. dat was de volgende stap hé. Maar ja vorig jaar de St Bernardsesteenweg, achtereen de Bredabaan nog wat asverschuivingskes erin en klaar 24/24 stapvoets om A'pen binnen te komen
Een goede raad, ga verhuizen. Dat heb ik 11 jaar geleden ook gedaan want het zal er nog niet op verbeteren. Als straks de Schelde uitgediept is en er kunnen grotere schepen toekomen komen er weer nieuwe terminals. Die moeten bediend worden.

Dat brengt mensen met zich mee. Die moeten wonen. Dat brengt bouwvakkers mee en vrachtverkeervoor bouwtransport. Ook die terminals brengen opzich extra vrachtverkeer mee maar ook andere fabrieken die dan weer moeten bemand worden, die dan weer moeten wonen en die op hun beurt weer bouwvakkers en transport van bouwmaterialen meebrengen + trasport van aan en afvoer leveringen enz enz.

Binnen de 10 jaar is de max. snelheid op de ring rond Antwerpen nog 60 km per u toegestane snelheid en reële mogelijke snelheid, max. 10 km/u. Veel succes.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 14:43   #16
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
daar is al wel eens over beslist

Europa heeft dat idee al twee keer afgeschoten

Eu staat tolheffing alleen maar toe op nieuwe infrastructuur.
he en hoe doen ze dat dan voor die citytaksen ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 14:43   #17
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Een goede raad, ga verhuizen.
Daar zit ik al een tijdje aan te denken.
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 15:25   #18
Sodomis
Gouverneur
 
Sodomis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.253
Standaard

Citaat:
Ze gaan de Kennedy tunnel een toltunnel maken. Vooruit het kan weer niet op. Ze hebben een overheidstekort en het is weeral zo ver.

Te weten dat de Kennedytunnel in het verleden al met belastinggeld van de belastingbetaler is betaald, vind ik het ronduit schandalig dat we nu 2 keer voor hetzelfde belastingen moeten gaan betalen.
U heeft het verkeerd. Men zou de Kennedytunnel willen afsluiten voor VRACHTWAGENS om ze om te leiden via de toekomstige verbinding die wel betalend zou zijn. Of zo heb ik het toch begrepen op het VRT-journaal vanmiddag...
__________________
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 16:04   #19
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves38 Bekijk bericht
Ze gaan de Kennedy tunnel een toltunnel maken. Vooruit het kan weer niet op. Ze hebben een overheidstekort en het is weeral zo ver.

Te weten dat de Kennedytunnel in het verleden al met belastinggeld van de belastingbetaler is betaald, vind ik het ronduit schandalig dat we nu 2 keer voor hetzelfde belastingen moeten gaan betalen.
Ook de fietserstunnel?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 20:08   #20
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Daar zit ik al een tijdje aan te denken.
Niet denken, doen. Of jij denkt of niet, verbeteren doet het toch niet.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be