![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april "De gewone Vlaamse jongen, die van zero tot hero uitgroeit. Hij gaat er prat op dat hij fouten maakt en uit die fouten wil hij dan ook leren. Voor de een is hij een platte populist voor de andere herstelt hij het geloof in de politiek en dan vooral i |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Geachte,
Als 1 van de argumenten om het migrantenstemrecht (en daarvoor de snel-belg-wet) goedgekeurd te krijgen gaf u op dat ze de integratie gaan bevorderen. Ondanks het feit dat ik daar sterk mijn twijfels over heb wil ik u voorlopig het voordeel van de twijfel gunnen MITS er later aangetoond zal worden dat uw beleid daadwerkelijk vruchten afwerpt. Vraag 1: Wanneer kunnen wij een evaluatie verwachten? Vraag 2: Hoe gaat u aantonen dat deze maatregelen inderdaad vruchten afwerpt? |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hoe kan het migrantenstemrecht nu bevorderend zijn voor de integratie? Gaan we dat voelen, gaan we dat zien? Krijgen we minder criminaliteit, minder groepsverkrachtingen, minder hoofddoekjes in het straatbeeld, minder...? Het migrantenstemrecht is bevorderend voor het electoriaal gewin van de SPa en PS, dat 80% van de bevolking er niet moet van weten daar vegen zij vierkant hun ... aan. Walgelijk!
![]()
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Integreren is participeren, en dit op alle domeinen. Daarom zullen we voor de evaluatie van het migrantenstemrecht alle cijfers inzake werkgelegenheid, onderwijs, ... samen moeten brengen. Alleen dan kunnen we de zaken heel snel opvolgen. Het moet een soort gelijke-kansen-barometer worden die de integratie op alle vlakken in de maatschappij goed opvolgt.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|