Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2008, 21:56   #1
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Afgevaardigde van de koning.

Hoe is het verlopen met de begrafenis van die Belgische soldaat?

Er zou een afgevaardigde van de Koning aanwezig zijn zei men op de radio. Was het een lid van de Koninklijke familie of hadden onze dotatietrekkers het weer te druk om wat te presteren voor het land en zijn bevolking en werd het weer de een of andere lakei die gezonden werd?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 08:32   #2
Freddie
Gouverneur

Freddie's schermafbeelding

Standaard

Er werden enige blikken medailles postuum toegekend. I.p.v de weduwe en de kinderen een fatsoenlijke financiële vergoeding te betalen.
Dat schamelijke weduwenpensioentje zal door Didier Reynders wel rijkelijk worden afgeroomd.

Laatst gewijzigd door Freddie : 14 september 2008 om 08:33.
Freddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 08:48   #3
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Maak men bolletje maar zwart maak men bolletje maar zwart.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 21:30   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
euh ... als je allusie maakt op verkiezingen, dan gaat dat daar wel met een rood potlood hé,
of schiet ik hier een flater, en doel je op wat anders ???

(lang niet meer gestemd misschien .... no hard fielings hé )

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 21:32   #5
Doedelzak
Banneling

Doedelzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan u eens een link leggen tussen respect voor het Belgisch leger en dat waarop u alludeert?
Doedelzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 22:10   #6
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
euh ... als je allusie maakt op verkiezingen, dan gaat dat daar wel met een rood potlood hé,
of schiet ik hier een flater, en doel je op wat anders ???

(lang niet meer gestemd misschien .... no hard fielings hé )
Net stemmen is bij mij lang geleden, ja, ik herinner me niet welke kleur het potlood had.

Alleszins, het volk heeft de regering dat het verdient. Met name krapuul want het volk is zelf laf krapuul.

Sorry voor de kleurrijke verwoording maar zo is het.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 23:19   #7
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Maar nu weet ik nog niet wat voor een afgevaardigde van de Koning er aanwezig was.
Oud 15 september 2008, 04:12   #8
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Net stemmen is bij mij lang geleden, ja, ik herinner me niet welke kleur het potlood had.

Alleszins, het volk heeft de regering dat het verdient. Met name krapuul want het volk is zelf laf krapuul.

Sommige dappere volksleden stemmen nog tegen het systeem hoor.

Het potlood, nu ja de stempen is intussen een rood laserlichtje dat je tegen het scherm duwt. Geen brief"je" van 4 bij 4 meter dat je moet openplooien op een plankje van 20 bij 4 centimeter.

Electronisch stemmen gaat snel en lekker. Enkel jammer dat Digipolis (Gut...was Patrick Janssens daar niet lang de baas van?) er zo lang over deed om de resultaten van de Antwerpse gemeenteraadsverkiezingen uit te brengen. Winnaar was... Patrick Janssens...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 04:27   #9
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

i like your style dude
Oud 15 september 2008, 10:34   #10
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Maar nu weet ik nog niet wat voor een afgevaardigde van de Koning er aanwezig was.
Hij heeft zijn klusjesman gestuurd. Het was een kalme dag in het Paleis, die kon wel even gemist worden...
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 11:28   #11
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Electronisch stemmen gaat snel en lekker. Enkel jammer dat Digipolis (Gut...was Patrick Janssens daar niet lang de baas van?) er zo lang over deed om de resultaten van de Antwerpse gemeenteraadsverkiezingen uit te brengen. Winnaar was... Patrick Janssens...
Ik stel mij nog steeds vragen over die uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen.
De VLD werd er gehalveerd, en die stemmen gingen naar PJ...
Toch wel wat verwonderlijk.
Oud 15 september 2008, 11:52   #12
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Hij heeft zijn klusjesman gestuurd. Het was een kalme dag in het Paleis, die kon wel even gemist worden...
Dacht ik al dat het zo iets zou zijn. We zullen niet voldoende dotatie betalen zeker voor een van de maffiabende persoonlijk te doen opdagen he. OK dat Godfather zelf er niet was, alhoewel als hoogste in functie van het leger had dat best gemogen, maar dan toch minstens een van zijn zijn gebroed dat jaarlijks veel geld opslokt.

Als het is om de marine wat te lichten staan ze anders veel sneller klaar, niet?
Oud 16 september 2008, 18:58   #13
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
Er werden enige blikken medailles postuum toegekend. I.p.v de weduwe en de kinderen een fatsoenlijke financiële vergoeding te betalen.
Dat schamelijke weduwenpensioentje zal door Didier Reynders wel rijkelijk worden afgeroomd.

De weduwe en de kinderen zullen wel door het Koninklijk Gesticht opgevangen worden, indien nodig. Het Koniklijk Gesticht, de oudste instelling van België, nóg ouder dan België, heeft echter zn funtie in het onderhouden van weduwen en wezen van militairen.
Oud 16 september 2008, 18:59   #14
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Dacht ik al dat het zo iets zou zijn. We zullen niet voldoende dotatie betalen zeker voor een van de maffiabende persoonlijk te doen opdagen he. OK dat Godfather zelf er niet was, alhoewel als hoogste in functie van het leger had dat best gemogen, maar dan toch minstens een van zijn zijn gebroed dat jaarlijks veel geld opslokt.

Als het is om de marine wat te lichten staan ze anders veel sneller klaar, niet?
Kunde gij zagen vEnt! ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGEN8
Oud 16 september 2008, 19:37   #15
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
De weduwe en de kinderen zullen wel door het Koninklijk Gesticht opgevangen worden, indien nodig. Het Koniklijk Gesticht, de oudste instelling van België, nóg ouder dan België, heeft echter zn funtie in het onderhouden van weduwen en wezen van militairen.
Magnificat, uw blinde adoratie voor alles waar « koninklijk » in voorkomt is meestal slechts lachwekkend, maar zo nu en dan ontneemt uw totaal gebrek aan realiteitszin u elk besef van menselijkheid.

Dit topic gaat over het al dan niet aanwezig zijn van leden van de door u aanbeden familie de Saxe-Cobourg op de begrafenis van overleden militairen, en over hun nabestaanden.

Alsof één en ander totaal geen probleem mag zijn voor de nabestaanden, weet u niets beters te verzinnen dan de walgelijke stelling “De weduwe en de kinderen zullen wel door het Koninklijk Gesticht opgevangen worden, indien nodig”.

Het zou me zelfs niet verbazen, Magnificat, dat u niet eens beseft wat voor volslagen harteloze waanzin u hier uitkraamt.

Wil dit oprecht advies van een normaal mens aanvaarden : het is de hoogste tijd dat u zich in een gekkenhuis laat opnemen.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 19:49   #16
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Magnificat, uw blinde adoratie voor alles waar « koninklijk » in voorkomt is meestal slechts lachwekkend, maar zo nu en dan ontneemt uw totaal gebrek aan realiteitszin u elk besef van menselijkheid.

Dit topic gaat over het al dan niet aanwezig zijn van leden van de door u aanbeden familie de Saxe-Cobourg op de begrafenis van overleden militairen, en over hun nabestaanden.

Alsof één en ander totaal geen probleem mag zijn voor de nabestaanden, weet u niets beters te verzinnen dan de walgelijke stelling “De weduwe en de kinderen zullen wel door het Koninklijk Gesticht opgevangen worden, indien nodig”.

Het zou me zelfs niet verbazen, Magnificat, dat u niet eens beseft wat voor volslagen harteloze waanzin u hier uitkraamt.

Wil dit oprecht advies van een normaal mens aanvaarden : het is de hoogste tijd dat u zich in een gekkenhuis laat opnemen.

Ik had het niet op het emotionele: uiteráárd vind ik dit voor de weduwe en de kinderen ver-schrik-ke-lijk. Da's de evidentie zelve. Zo erg zelfs dat ik het helemaal onnodig achtte dit ter sprake te brengen. Mijn post was een antwoord op post nr 2, die van freddy, ik had het niet op de overbodige openingspost.
Oud 16 september 2008, 21:08   #17
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie dat ze jou maar niet opnemen in een gesticht.

Laatst gewijzigd door Garry : 16 september 2008 om 21:21.
Oud 16 september 2008, 21:11   #18
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunde gij zagen vEnt! ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGEN8
Jij mag dat zeggen, een normale niet.
Oud 16 september 2008, 21:15   #19
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Jij mag dat zeggen, een normale niet.
garryyy
Oud 16 september 2008, 21:21   #20
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
garryyy
Nog eventjes geduld he CaTje, het is bijna 28 december, dan kun je je feestdag vieren hoor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be