![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is het verlopen met de begrafenis van die Belgische soldaat?
Er zou een afgevaardigde van de Koning aanwezig zijn zei men op de radio. Was het een lid van de Koninklijke familie of hadden onze dotatietrekkers het weer te druk om wat te presteren voor het land en zijn bevolking en werd het weer de een of andere lakei die gezonden werd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Er werden enige blikken medailles postuum toegekend. I.p.v de weduwe en de kinderen een fatsoenlijke financiële vergoeding te betalen.
Dat schamelijke weduwenpensioentje zal door Didier Reynders wel rijkelijk worden afgeroomd.
Arme Vlaming, belogen, bedrogen en bestolen van in de wieg tot voorbij het graf. Laatst gewijzigd door Freddie : 14 september 2008 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maak men bolletje maar zwart maak men bolletje maar zwart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of schiet ik hier een flater, en doel je op wat anders ??? (lang niet meer gestemd misschien .... no hard fielings hé )
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Alleszins, het volk heeft de regering dat het verdient. Met name krapuul want het volk is zelf laf krapuul. Sorry voor de kleurrijke verwoording maar zo is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nu weet ik nog niet wat voor een afgevaardigde van de Koning er aanwezig was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het potlood, nu ja de stempen is intussen een rood laserlichtje dat je tegen het scherm duwt. Geen brief"je" van 4 bij 4 meter dat je moet openplooien op een plankje van 20 bij 4 centimeter. Electronisch stemmen gaat snel en lekker. Enkel jammer dat Digipolis (Gut...was Patrick Janssens daar niet lang de baas van?) er zo lang over deed om de resultaten van de Antwerpse gemeenteraadsverkiezingen uit te brengen. Winnaar was... Patrick Janssens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
i like your style dude
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
De VLD werd er gehalveerd, en die stemmen gingen naar PJ... Toch wel wat verwonderlijk.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het is om de marine wat te lichten staan ze anders veel sneller klaar, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
De weduwe en de kinderen zullen wel door het Koninklijk Gesticht opgevangen worden, indien nodig. Het Koniklijk Gesticht, de oudste instelling van België, nóg ouder dan België, heeft echter zn funtie in het onderhouden van weduwen en wezen van militairen.
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit topic gaat over het al dan niet aanwezig zijn van leden van de door u aanbeden familie de Saxe-Cobourg op de begrafenis van overleden militairen, en over hun nabestaanden. Alsof één en ander totaal geen probleem mag zijn voor de nabestaanden, weet u niets beters te verzinnen dan de walgelijke stelling “De weduwe en de kinderen zullen wel door het Koninklijk Gesticht opgevangen worden, indien nodig”. Het zou me zelfs niet verbazen, Magnificat, dat u niet eens beseft wat voor volslagen harteloze waanzin u hier uitkraamt. Wil dit oprecht advies van een normaal mens aanvaarden : het is de hoogste tijd dat u zich in een gekkenhuis laat opnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Ik had het niet op het emotionele: uiteráárd vind ik dit voor de weduwe en de kinderen ver-schrik-ke-lijk. Da's de evidentie zelve. Zo erg zelfs dat ik het helemaal onnodig achtte dit ter sprake te brengen. Mijn post was een antwoord op post nr 2, die van freddy, ik had het niet op de overbodige openingspost.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 september 2008 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |