![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Wacht even.
Een IDF soldaat die een ongewapende US burger afmaakt met een gerichte kogen in het hoofd krijgt een berisping en dere man moet 8 jaar zitten? Welke politieke afrekening zit daar achter? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Niet dat ik dit in twijfel trek (dergelijke voorbeelden genoeg), maar gewoon uit nieuwsgierigheid: over welk geval heb je het specifiek hier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het algemeen gesproken lijkt mij een fikse schadevergoeding voor de dames beter dan een lange gevangenisstraf. In de gevangenis heeft hij geen inkomsten. Dus, een halfjaartje zitten een miljoen vergoeding per geval of zo iets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() dan toch tenminste een eerlijk gerecht in israel heel wat anders dan in west europa he linkse jongens waar een verkrachter (lubbers ) vrijgesproken word na bewezen feiten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Gaarne man zowel als het paard......
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://cpj.org/2006/04/uk-court-rule...-in-gaza-w.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik bedoelde het geval Lubbers ...... en de door hem gepleegde verkrachting .......
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() blijkbaar volgen julie alleen het gerechtelijke nieuws als het julie goed uitkomt,het heeft dagen in het nieuws geweest enkele jaren geleden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe je huiswerk, knippen en plakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() zoek het zelf op ,ik weet dat het zo is ,ik heb geen tijd ,ik amuseer mij te veel hier in thailand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Katsav zélf en nogal wat analisten vermoedden dat er inderdaad sprake was van een politieke afrekening en dat zijn verzet tegen die oorlog de échte reden was voor zijn gedwongen ontslag en veroordeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Edit: Wat Katsav betreft - ik mag opmerken dat het thema verkrachtingen erg populair is in het politieke abbatoir / theater. Ik ken de affaire zijdelings en het lijkt me de moeite waard om eens te kijken wat er van deze zaak waar is. Ded VS-joden vormen een zeer machtige groep en hebben nagenoeg het hele financiële systeem van de VS in handen derhalve dus genoeg power om welk dan ook scenario in elkaar te fabrieken.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 1 januari 2011 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle geval wordt het aangetoond dat er een soort van rechtgang is in Israël.
Hoeveel Islamitische leiders hebben we al veroordeeld gezien in een moslim land voor zedendelicten met vrouwen?
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Je ziet ook geen zuipende Sa'udi's veroordeeld worden. Of wel soms?
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ik speel alleen met thaise vrouwen , waarom zeg jij meisjes?ik zal eens beginnen zoals jij BRON!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik zou zoiets dan ook nooit over jou beweren zonder bron. Dat heet immers laster.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 2 januari 2011 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat kost dat trouwens zo'n uurtje? Laatst gewijzigd door Caligula : 2 januari 2011 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er van af,
Waar en welke religie he.