![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Afrikaanse oplichter rolt Vlaams Belanger
Het gerecht van Brussel heeft een Afrikaanse oplichter aangehouden die beweerde dat hij van één bankbiljet er drie kon maken. Vlaams Belanger Jos Van Assche (5 liet zich rollen. Het Brusselse parlementslid verloor naar eigen zeggen 100.000 euro. "Simpele truc" Tijdens een verhoor zei Boyomo wel dat hij bereid is het gestolen geld van Van Assche terug te betalen, maar volgens de Afrikaan gaat het om 35.000 euro terwijl de politicus spreekt over 100.000 euro. "Ik maakte hem met enkele biljetten wijs dat ik zijn geld kon verdriedubbelen", zegt Boyomo. "Hoe? Heel simpel. Ik dompelde ze onder in warm water, voegde er een soort van geheime foto-ontwikkelaar aan toe, streek de biljetten droog, stak ze tien minuten onder mijn schoenen en liet ze uiteindelijk nog twee dagen in het vriesvak liggen." (belga/vsv) Meer bewijs nodig van het verbazingwekkende 'intellect' van VB- kopmannen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Om volledig te zijn: uit Het Nieuwsblad
Het gerecht van Brussel heeft een Afrikaanse oplichter aangehouden die beweerde dat hij van één bankbiljet er drie kon maken. Vlaams Belanger Jos Van Assche (58) liet zich rollen. Het Brusselse parlementslid verloor naar eigen zeggen 100.000 euro. Jos Van Assche diende in september 2005 een klacht in tegen een onbekende. Hij beweerde dat hij in de val was gelopen van een Afrikaan die hem grote winsten had voorgespiegeld bij investeringen in de Angolese graanhandel. De dader - die vastzat in Frankrijk wegens oplichting - werd zopas aan ons land uitgeleverd. Het gaat om een getrouwde man en vader van twee kinderen uit Toulouse. Onderzoeksrechter Patrick Van Aelst hield hem aan. De versie van Kameroener Jean Guy Boyomo (30) en Jos Van Assche lopen fel uiteen. Tijdens een verhoor zei Boyomo wel dat hij bereid is het gestolen geld van Van Assche terug te betalen, maar volgens de Afrikaan gaat het om 35.000 euro terwijl de politicus spreekt over 100.000 euro. Boyomo spaarde Jos Van Assche niet tijdens zijn verhoor. 'Ik leerde Jos kennen via een prostituee van 36 jaar.' In zijn verklaringen spreekt hij ook niet over investeringen in graanhandel. 'Ik maakte hem met enkele biljetten wijs dat ik zijn geld kon verdriedubbelen. Hoe? Heel simpel. Ik dompelde ze onder in warm water, voegde er een soort van geheime foto-ontwikkelaar aan toe, streek de biljetten droog, stak ze tien minuten onder mijn schoenen en liet ze uiteindelijk nog twee dagen in het vriesvak liggen. Ik nam hem beet, hij geloofde me en daarna wilde hij dat ik 700 biljetten van 50 euro zou verdrievoudigen voor hem.' Boyomo zegt dat ze afspraken op hotel. 'Jos betaalde de kamer.' Van Assche zegt dat de man bij hem thuis in Anderlecht kwam met 'zijn beleggingsadvies'. Jos Van Assche kon gisteren niet bereikt worden voor commentaar. (bjm) Publicatie: Het Nieuwsblad |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]()
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En natuurlijk liegt de vber, en spreekt de gekende Afrikaanse oplichter de waarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Domheid is niet eens het ergste. Het bewijst weer eens dat de VB-top niet vies is van louche zaakjes, zelfs met die zo afschuwelijk volksvreemde medemens...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() wat een stommekloot
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Félicien Bwanatongo : 16 september 2008 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 september 2008 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Jos Van Assche is behalve Brusselse parlementslid voor Vlaams Belang, ook lid van de Commissie voor de economische zaken, belast met het economisch beleid, de energie, het werkgelegenheidsbeleid en het wetenschappelijk onderzoek.
http://www.parlbruparl.irisnet.be/co...44/82/lang,nl/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Inderdaad. Het verhaal zit dan ook helemaal anders in elkaar. Maar als jij blind wilt afgaan op alles wat het VB schade kan bezorgen... Er valt genoeg kritiek te geven op die partij, maar doe dat dan op een degelijke manier en niet op zulke belachelijke manieren, die véél te simpel te weerleggen zijn.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Jos Van Assche zetelt voor zijn partij in de Commissie voor de economische zaken, belast met het economisch beleid, de energie, het werkgelegenheidsbeleid en het wetenschappelijk onderzoek.
Hij gelooft dat het mogelijk is om geld te verdrievoudigen! Met welke kennis van zaken bepaalt hij mee het beleid. Niemand die zich zorgen maakt? Laatst gewijzigd door artisjok : 17 september 2008 om 16:46. |
![]() |
![]() |