![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is de BUB een racistische partij | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
19 | 63,33% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 26,67% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,00% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Wat Vindt u.
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hans I Le Grand vind geen mensenras superieur aan een ander, dus is er geen sprake van racisme.
Er is enkel sprake van radicaal Belgisch staatsnationalisme, die zeker neigingen heeft tot onderdrukking. Maar racisme dat speelt hier niet. Eerlijk is eerlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het FDF redeneert zo, de BUB niet (naar mijn ondervindingen).
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BUB steunt een staat die gebouwd is op racistische fundamenten. Aangezien de BUB belgicistisch is, is ze dus ook racistisch.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De BUB is op z'n minst medeverantwoordelijk voor het scheppen van een klimaat van haat naar alle Vlamingen toe. Tijd om ze voor de rechter te slepen.
![]() |
#11 | ||
Minister-President
|
![]() Ik denk niet dat de BUB racistisch is, maar het is wel interessant eens te kijken wat zijzelf als racisme beschouwd. Een greep uit het partijforum:
De openingspost (de relevante passages heb ik zelf cursief geplatst of onderlijnd): Citaat:
Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 1 oktober 2008 om 10:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Neen.
Is de term "racisme" nog niet genoeg gedevalueerd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zo kun je elke vorm van kritiek meteen de mond snoeren. Als ik kritiek heb op het hegemonisme van de VS ben ik nen anti-amerikaanse racist, als ik kritisch ben tegen de manier waarop Israël zich gedraagt, bijvoorbeeld in relatie met het Arabische bevolking in en omheen Israël dan ben ik antisemiet. Ben ik dan ook anti-man als ik vind dat Bart de Wever een gevaarlijke en demagogische politicus is. Of is dat ook al een racistische antivlaamse uitpraak. Hebben de flaminganten dan last van driedubbel uitschuifbare gevoelige tenen? Overigens zijn het vele flaminganten zelf die voortdurend met banbliksems en vooroordelen zwaaien. Kijk maar eens naar het bovenstaande citaat, waar sprake is van 'DE lamme franstaligen'. Een hele groep mensen over dezelfde kam scheren zonder enige individueel onderscheid, dat gaat inderdaad al heel sterk in de richting van racisme en vooroordeel. Wees een beetje ernstig mannen! Als jullie kritiek hebben op de BUB zoek dan naar echte argumenten.
Goe weere an de Zuid, ze smaate mee snieballe... One should respect public opinion insofar as is necessary to avoid starvation and keep out of prison, but anything beyond this is voluntary submission to unnecessary tyranny (B. Russell) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Multicultuur is altijd een tijdelijk stadium. In het geval één cultuur stilaan verdrongen wordt door een andere. Een cultuur duldt immers nooit een andere cultuur op zijn gebied. Zij heeft daarvoor grosso modo drie middelen: zij evolueert zelf en past zich aan aan de nieuwe situatie, ze dwing de nieuwkomer zich aan te passen, of ze probeert de nieuwkomer te marginaiseren/neutraliseren/... (en combinaties van de drie). Maar multicultuur als langdurig model voorstellen, is inderdaad een utopie. Zoiets is enkel mogelijk in een apartheidsysteem.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg, dat op diezelfde manier het ondersteunen van multiculturalisme racistisch is, omdat je daarmee de weg vrij maakt voor discriminerende godsdiensten. |
|
![]() |
![]() |