![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Bertjen Ansovis den Bleiter, hij ging zich even gedeisd houden, want hij had het te bont gemaakt in zijn nieuwe sossenpartij.
Maar niet voor lang. Voorgeschiedenis: een sjoffeur van de Lijn te Antwerpen moest bij hoog en bij laag zijn uniform van bussjoffeur aanvullen met een Arafat-sjaal. Want zo'n beetje de Antwerpse Joden schofferen, dat is altijd meegenomen. Kwestie van duidelijk standpunt te kiezen tussen de strijd ginder ver, die gevoerd wordt door enerzijds de Palestijnen die al maanden aan een stuk beschietingen uitvoeren vanuit hun strookske op Israël, en anderzijds de Israëliërs, die er maar niet in slagen om gemodereerd te antwoorden. Die sjoffeur werd dus aangepakt door de direktie van de Lijn, want "de ambtenaar of werknemer van de Lijn behoort zich neutraal op te stellen". Je bent ermee akkoord of niet, dat heeft hier geen belang. Feit is dat voogdijminister van de Lijn, knikkebollende Van den Brempt, ermee akkoord gaat. En nu, en nu ..... moet de kollega partijlid en de kollega-minister van kultuur zich met de zaak gaan bemoeien. De Arafatsjaal zou door iedereen gedragen moeten worden. In andere woorden: bijna--of-niet-helemaal-sos Ansjovis bekritiseert het beleid van de echte sos Van den Brempt. Ik zou dat niet pikken. Maar wie ben ik. Wat voor een kiekenskot is dat daar geworden bij de sossen? Nie moeilijk, als ge 't grootste kieken van politiek Vlaanderen binnenhaalt via de rode loper aan de grote ingang. En voor Ansjovis zijn gedacht: straks militairen met Blok-simbolen, flikken met Vlaamse Leeuwen, sosiaal aksidenten in den ocmw met agalev-simbolen, belastingskontroleurs met vld-pins, gemeentearbeiders met tsjeven-kruiskes ... en alleen maar op de vrt zijn sossen-simbolen te zien: de nieuwslezers en dito joernalisten ... Is dat zijn wereldbeeld? Is dat zijn visie op zijn Vlaanderen? Mijn teelballen ... link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Ik vrees dat Bert nog een maand of 5 in de media te bewonderen zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zit er voor de SP.a niets anders op dan zo'n SM mondmasker te kopen en in Anciaux zijn mond te draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hah... als ze die plurk daar nog lang houden zal het rap gedaan zijn met de SP.a
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Elke Vlaming zou een arafatsjaal moeten dragen ?
Man man, die leeft echt in zijn eigen aparte wereld. Succes ermee, SP-A.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het weledele bestuur van de Spa wilde wat leute.
En pakten Anciaux binnen. Ze gaan die leute krijgen. En ik ook. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en die gast denkt dat hij goe bezig eh, en ne heuse piet is.
*ergernis*
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb zo'n zin om op die vent z'n kop te sl*
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Die kerel is gewoon emotioneel labiel. "Ooooh, een symbool met emotionele waarde! Jaaa, laat iedereen dat dragen."
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik snap niet hoe zo iemand politiek van betekenis kan zijn.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg daar zo'n "Body Snatchers" gevoel bij... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg zo'n dingen niet.
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik ken zelfs iemand die zegt dat ze een enorme Anciauxfan is omdat hij toch zo'n goede dingen doet... In andere tijden zou het reinigende vuur zijn werk doen.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry... maar de boodschap moet gehoord worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, you will be assimilated... Borgs on marihuana...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |