![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bron: HLN (mag geen copie/paste toepassen)
In Utrecht is een lesbisch koppel moeten vluchten voor de vele marokkanen die in hun wijk wonen.Het lesbisch koppel woonde er een paar maanden toen de pesterijen begonnen...eerst nog onschuldig zoals "daar wonen die lesbo's" maar al snel werd het erger: ramen en deuren werden ingeslagen van hun woning en op straat werden de lesbiennes met youghurt overgoten... Wat opviel is dat 100% van de daders van marokkaanse afkomst zijn.Zij veroordelen homosexualiteit en ze hebben blijkbaar het recht om het ook te bestrijden in alle vormen! Ik ga hier geen homo/lesbische relaties promoten of normaal vinden maar marokkanen passen zich totaal niet aan onze samenleving.Ze blijven extremistisch,haatdragend,afwijzend naar onze maatschappij.Voor dit soort "uitschot" geen gepamper maar aanpassen of terugkeren.Met dit voorval hebben deze marokkanen duidelijk hun terugkeercontract getekend! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() trouwens, met postings als:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 14 oktober 2008 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik hypocriet?? Ik neem het NIET op voor homo's en lesbiennes,ver van! Ik bedoel hiermee dat marokkanen het recht hebben om anders-geaarden met de dood te bedreigen! Dit is heel wat anders dan iets afkeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor èlke Marokkaan die zich niet aan 'ons' aanpast, is er minstens één te vinden die zich wel aan 'ons' aanpast, trouwens. Ik kijk al uit naar nog méér gekronkel uwerzijds. Dat wordt lachen!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Gouverneur
|
![]() Een duidelijk voorbeeld van duale sluiting: Het gelijktijdig plaatsvinden van uitsluiting en usurpatie.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Kan u dan de theorie van duale sluiting weerleggen? Die theorie zegt immers dat duale sluiting een fenomeen is dat zeker niet alleen bij vreemdelingen voorkomt...
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Die Marokkanen willen onze portefeuilles usurperen, maar onze freaks uitsluiten. En ja, als ze onze maatschappij en diens voordelen willen usurperen, moeten ze er ook maar de nadelen bijpakken, en onze bizarroïde mede-burgers er ook bij nemen, en die verdragen, zelfs als het naaste buren zijn...Ja, zo zou het moeten, maar ze vertikken het gewoon, en daar liggen al uw theorieën. Dat soortgelijke strategieën door ons Eigen Volk eveneens gehanteerd worden, wil ik best aannemen, maar wat verandert dit aan de zaak ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging over 'akkoord gaan met ...', niet 'tegenhouden van ...'.
Ik zal het maar eenvoudig houden: ik val nog liever dood dan mee te huilen met de anti-homo-meute. Dat ik zelf een duidelijk heteroseksuele voorkeur heb, zal daar niets aan veranderen. Zo goed?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was niet het enige lesbische koppels dat door allochtonen uit hun huis worden gepest. Ik meen dat op Netwerk vorige week een reportage over een ander lesbisch koppel werd getoond, waarbij regelmatig de ruiten werden ingegooid en intimidaties gebeurden. ook zij zijn gaan vluchten uit hun buurt.
Wat me stoort is dat dit als fait divers wordt opgenomen, (het gebeurt hoe langer hoe meer dat allochtonen de schaars overgebleven autochtonen uit de buurt wegpesten) terwijl in zulke gevallen de overheid het vertikt om de pesters op te pakken en uit te wijzen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Die Marokanen zijn zelf vetzakken, dat word vaak vergeten in zo'n discussies...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |