![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Graag had ik hier een duidelijk standpunt van de LDD vernomen betreffende Brussel. Wat is het standpunt van LDD over Brussel als Vlaanderen onafhankelijk zou worden? Ik heb dit opgezocht, maar ik vind nergens een duidelijk standpunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Gisteren op de vub nog een gesprek gehad met iemand van ldd-brussel. Ik stelde hem exact dezelfde vraag, hij zag alvast de splitsing van bhv niet zo zitten omdat hij vreesde dat dan de kopstukken niet meer verkiesbaar waren voor de Vlamingen in Brussel... euhmja... eigenlijk had hij als Brusselaar zelf eigenlijk geen antwoord op je vraag. Maar ik wil ze hem anders nog wel eens expliciet stellen? Volgende week dinsdag hebben we weer samen les...
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 22 oktober 2008 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En de leden/stemmers van LDD en JGV die actief zijn op dit Forum?
Kunnen die mij niet verder helpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dus geen mening van LDD'ers en JGV'ers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge hoopt vast en zeker dat die even verdeeld is dan hun opinie over Belgische Vlaggen aan gemeentehuizen zeker
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() JMDD zegt nu op de tv: mijn partij heeft geen oplossing voor Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Keien V/d Wetstraat? "Dat ze maar eens komen met hun idee voor Brussel", in een zweem erbij dat niemand daar een oplossing voor heeft... de vvb ed. hebben al geruime tijd verschillende pistes voor Brussel bewandelt en naar buiten gedragen. Durft DD hier misschien geen stellingname doen? Past het niet in 's mans populistische kraam?
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() de kraan dicht en hun pootjes zullen wel hangen
|
![]() |
![]() |