![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In het laatste nieuws zie ik staan dat Haider in een homobar gesignaleerd is voor het ongeluk. Geen discussie aub, ik vind dan ook dat het zijn goed recht was. Met een halve fles vodka gaan rijden wat minder...
Evenwel uiterst interessant voor een politicus binnen het rechtse spectrum. ik herinner mij zowaar een Pim Fortuyn die ook niet direct met een links-intelectueel programma aankwam. Ik herinner mij ook een gerespecteerd schrijver Gerard Reve die relatief bekend stond voor zijn conservatisme. Ik roep de gehele maatschappij dan ook op om nogmaals te pogen de verbinding links-rechts los te koppelen aan seksualiteit en meteen ook ras en religie. Voor velen is een homoseksuele palestijnse vrouw nog steeds een communiste. Een heteroseksuele Duitse man zal eerder een fascist zijn enz... Maar zo zie je maar.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 oktober 2008 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo is het perfect mogelijk om tegelijkertijd economisch-politiek rechts en moreel-ethisch progressief te zijn (Fortuyn). Je kan ook politiek-economisch links en ethisch-moreel conservatief zijn (Tobback).
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Is Tobback tegen homohuwelijk of zo? Ik dacht van niet.
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zou ik alle begrip opbrengen indien hij was blijven slapen bij een daar opgepikte onbekende (of meerdere, waarom niet) Laatst gewijzigd door filosoof : 20 oktober 2008 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de sexuele geaardheid van Haider was interesseert me maar matig.
Dat onze Politiek Correctelingen op de Pravda dat nu even speciaal moeten gaan vermelden is iets helemaal anders. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat indien Patrick Janssen ooit in een homobar zou gespot worden dit op Canvas met alle mogelijke middelen zal verzwegen worden onder het mom: dat is iemands eigen geaardheid.... Zou een rechtse politikus die homo is dan toch een viezerik zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 oktober 2008 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee natuurlijk is hij niet tegen. Misschien is hij niet het beste voorbeeld, ik vind niet direct duidelijke voorbeelden waaruit mag blijken dat hij ethisch conservatief is. Speelt ook geen rol, ik bedoel maar dat het mogelijk is.
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Het zweeft nu eenmaal rond dat mensen zoals Haider geacht worden homofoob te zijn, terwijl Janssen "tolerant". En dat is een vooroordeel van de hoogste soort.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 oktober 2008 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als hij een hypocriet is, is hij een viezerik, ja. Maar dan niet omdat hij homo is.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe stond Haider in feite tov homo's?
en is het omdat je in een homobar gaat dat je homo bent?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Ik vermoed toch dat een halve vodka fles gaan uitdrinken in een homo-bar geen bewijs is van homo-haat?
Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() Daar gaat het hier juist over, niet? Toch volgens deze draadstarter. Denkt u werkelijk dat alle VLD, GROEN! en SPa- kiezers zomaar positiever staan tov homos? "Papa, ik ben homo, dit is mijn vriend!" "och, zoonlief, wat maakt het uit, ik stem toch VLD, GROEN! of SPa..." ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 oktober 2008 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik heb al homo's ontmoet die lid waren van het VB. Volgens hun eigen uitlatingen hadden ze het in het homomilieu lastiger met hun VB-zijn dan in het VB-milieu met hun homo-zijn. Lets not forget: de SA en Ernst Röhm, praktiserend homoseksueel waar Hitler blijkbaar geen bezwaar tegen had. Hij was in die dagen niet de enige bij de SA en de zgn Freikorpsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik meen dat Röhm's homofilie juist een van zijn controversiële kanten was. Niet vergeten dat homoseksuelen in kampen werden opgesloten onder de noemer van "seksueel pervers", de zogenaamde roze driehoek.
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat kan je stellen maar niet staven. Fortuyn - nochtans hoogst populistisch - maakte er geen geheim van. Waarmee is aangetoond dat dat ook niet hoeft.
Citaat:
Maar ze waren bv. fel voor het VB omdat ze last ondervonden van jonge migranten die hen lastig vielen en agressief bejegenden. Zo zit je natuurlijk snel bij het VB.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De tegenstelling is progressief-conservatief, niet progressief-reactionair...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bewijst natuurlijk wel hoe verdraagzaam de verdraagzamen zijn... Laatst gewijzigd door lomeanor : 20 oktober 2008 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |