![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Na de miljoenenfraude bij het leger ( vreemd dat daar tot nu toe nog geen onderwerp over bestaat op het forum), morst onze paarse regering nu ook nog met het oberheidsgeld in de berlaymontzaak
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De aannemer betaalt normaal die dwangsom, tenzij natuurlijk onze overheid weer eens het principe 'wat we zelf doen, doen we beter' hanteerde, met de nodige gevolgen vandien.
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() zou 't firmaatje al niet failliet zijn, t'hopen van ni.... weet hier iemand meer van.... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Mannen, da wordt gewoon AFGETROKKEN van de prijs die de Commissie ervoor betaalt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik weet dat het begonnen is met het verwijderren vanasbest.Asbest firma s hebben het ganse gebouw gesloopt.Veel nutteloose werken hebben ze daar vericht.Zoals alle ramen,vloeren,verwaarming,toestellen die gewoon met wat water konden gereinigt worden,personeel die er rond liep als toeristen ik spreek over een 1000 tal die daar jaren hebben rond gelopen.Ik ben er tewerkgesteld geweest als asbest verwijderaar.
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Denk dat de Belgische economie eerder positief gestimuleerd wordt hoor door de aanwezigheid van de EU instellingen...
Al was het alleen al maar dank zij het consumptiegedrag (huur of aankoop huis, horeca, vergaderingen) van de EU ambtenaren. Dat valt niet te onderschatten. De huur die nu moet betaald worden voor die kantoren, ik neem aan dat die ook toekomt aan Belgische vastgoedbedrijven, of tenminste in België gevestigde vastgoedbedrijven? Ik kan dit niet staven met cijfers, maar wacht met ongeduld tot iemand mijn stellingen met cijfers kan ontkrachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat is dan uw stelling, Raf C?
Een poging : "Aangezien de EU hier zoveel geld binnenbrengt, mag onze regering daar gerust wat mee morsen". Is het zoiets in dien aard? Want veel kritiek op de aanpak van Berlaymont is er bij jou wel niet aan?
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Dat staat er niet, Turkje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan moet je maar eens je stelling neerpoten hé... PS : het gaat nog altijd over het Berlaymont gebouw !
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Uw stelling is compleet fout! Ik kan dit niet staven met cijfers, maar jij ook niet! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar wat ik vernomen had in krantten is dat de verhuurder van de gebouwen nu.Een aannemerer was die werken of werken liet uitvoeren in het berlaymontsgebouw. Let wel het zijn krantten van ongeveer 6 jaar geleden.Er was dan ook spraake van fraude zo als vermiste containers met asbest
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Interessant thema
![]() http://www.hugovandenberghe.be/hugov...tleg/vraag001/ of ook http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=12629 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Voor mezelf is er iets meer duidelijk.Zoveel geld verkwisten alwaar een arbeider van dit topic zijn boterham moest verdienen als asbestverwijderaar.U hebt mijn respect men beste Beer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is mijn werk cargamel en ik doe het met plezier
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En dank voor uw respect
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In de "opknapbeurt" van het Berlaymontgebouw heeft de federale overheid zich van z'n meest incompetente kant laten zien. Voor het astronomische bedrag dat daar al in gestoken is had men de zaak kunnen afgooien en er een gloednieuw (en architecturaal verantwoord) gebouw kunnen neerzetten. En ja, dames en heren, dit gebeurt allemaal met onze belastingscenten ! Ik ben nog maar een kleine maand geleden in het gebouw geweest en, sorry... zelfs abstractie makend van het feit dat alles nog niet "af" is, vind ik dit geen gebouw waaridg om er de machtigste instelling van de Europese Unie in te huisvesten. (de oubolligheid zit gewoon in het design van de architectuur ingebakken) Maar ja, wie ben ik...?