![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Zijn er hier toevallig nog mensen die werden/worden lastig gevallen door iemand die een enquête uitvoert ivm uw socio-economische situatie waarbij ze u allerlei nogal persoonlijke vragen willen stellen.
Een paar jaar geleden gebeurde dit ook al, maar nu hebben we geweigerd. Deze persoon zei dat het wel verplicht was, maar is dit zo ? Kan de overheid u verplichten aan zo een enquête deel te nemen ? Deze persoon komt er bij ons nl niet (meer) in. De vragen die ze stellen gaan hen niet aan en het feit dat dit niet anoniem kan gebeuren vind ik ook al verkeerd. Zeker nu onze overheid zo een databank wil oprichten is dit wel een erg makkelijke manier om vanalles en nog wat over u te weten te kunnen komen. Is er iemand die hier wat meer over weet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() woahohoa!
Dat zou straf zijn he. ![]()
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() nog niks van gehoord , ze zullen niet ver komen bij me ........ ne stamp onder hun achterste en buiten !
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sowieso kan niemand je verplichten te antwoorden. En niet anoniem? Wat is dat voor iets? Kan je meer concrete info geven daarover? Eventueel op basis van je ervaring met eerdere enquetes.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn bescheiden mening zijn er maar twee enkêtes die "verplicht" zijn.
Verkiezingen op de diverse nivo's; en de zogenaamde volkstelling, die eigenlijk tienjaarlijks gehouden zou moeten worden, maar "een politiek desennium is tijdloos". Voor die volkstelling word je uitgebreid ingelicht langs de pers. Ik meen me te herinneren van de laatste keer dat een nieuw sisteem geprobeerd werd: de vragenlijst kreeg je thuis, en de enkêteur kwam langs om te helpen het papier in te vullen, als je dit al zelf niet gedaan had. De overheid doet natuurlijk nog wel andere enkêtes; als ambtenaar weet ik dat daar telkens de polisie van ingelicht wordt. Mocht bij mij iemand langskomen die zegt dat het verplicht is, dan bel ik dus direkt naar de flikken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |