![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Filo doet het weer!
hoe is het mogelijk dat forumlid Gargamel wordt gebannen. Ik heb alles gelezen, en er was geen enkele reden om hem te bannen. Maar ja, hij was tegen de kar gereden van... Filosoof. Dit is écht niet ernstig meer ! ! ! !
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het zijn de smurfen zeg ik u, de smurfen!
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint echt wel de spuigaten uit te lopen met die provocateur. Zien de mods dan zelf niet dat dat ventje heel de boel hier verziekt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() onzin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O ja
Wie zijn schuld was deze ban " shaddy " ![]() Graag ook eens wat uitleg rond deze ban?
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zelf al eens gebannen,en terecht vond ik zelf......aluwel
![]() Maar sommige bannen hier versta ik toch echt niet hoor ![]()
![]() |
#8 |
|
![]() Wat is er gebeurd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Jammer dat on-gein en humorloze spam (waarvan alleen de auteur denkt dat het leuk is) geen oorzaak van ban kan zijn; persoonlijk erger ik me d�*�*r veel meer aan dan aan meningen, ookal zijn ze soms virulent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er wordt zo kwistig omgesprogen met bans precies? Straks is er meer volk op het forum der gebanden dan op dit forum!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het bestond ooit dacht ik, maar ik ben de link kwijt. Kan iemand hier helpen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Die mens gaat dat wel filosofisch oppakken. Als ik het niet lees. Kan ik het niet weten. Als ik het niet weet kan ik me er niet in opjagen. Als ik me niet opjaag doe ik geen domme dingen. Als ik geen domme dingen doe kan ik geen ban krijgen. ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ^2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Rare jongens jullie. Den Gargamel plaatst een persoonlijk aanval. En om te zorgen dat 't niet onopgemerkt voorbij gaat schreeuwt 't em 't van de daken in een volgende bericht. En tegelijkertijd zorgt 't em dat het bericht juist geïnterpreteerd wordt (je weet maar nooit) als een persoonlijke aanval. En om 't af te maken daagt hij ook de moderatie uit.
Citaat:
1/ Strafpunten krijgt. 2/ Dat dit duidelijk niet zijn eerste strafpunten waren. 3/ Dat de totaliteit van strafpunten hem een ban opleveren. Och kom aan. Als je als een kind de grenzen opzoekt, dat moet je niet verbaasd zijn dat je de grenzen effectief ook vind. Of dat de grenzen jou vinden. Ik stel voor dat redactie van p.be een loket aanlegt. Forumleden, die lekker willen schelden en de wet willen overtreden zonder binnen de lijnen van de forum regels te moeten stappen, kunnen zich daar inschrijven. Paspoort, rijbewijs en 3 pasfotos paraat. Tien euro administratieve kosten. Het nieuwe forumlid verklaart daar bij dat alles wat gepost wordt onder de nieuwe 'nick' van zijn/haar hand is. Deze forumleden zijn dan op de p.be redactie met naam en toenaam bekent, en strikt aan één 'nick' gekoppeld. Voortaan kan al wie dat wil een gerechtelijke klacht neerleggen wegens smaad, of 't overtreden van een wet. En wees maar gerust dat ik daar gebruik van zal maken als 't gaat om onwettelijke uitspraken. Al de andere anonieme forumleden (zoals ik) krijgen nog steeds naar believen strafpunten en worden naar believen 'geband'.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 2 november 2008 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben het volledig met je eens Laatste Belg. Of een klacht neerleggen wegens laster en eerroof ... wat perfect kan indien de persoon die je zwart maakt je werkelijke naam kent. Verder lijkt het hier wel op een razzia en lastercampagne te zijn tegen een bepaald forumlid, of beter: tegen forumleden die een bepaalde strekking aanhangen. Een schande is het. Moest ik mod zijn, ik zou jullie allemaal een ban aansmeren. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 november 2008 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Net zoals in IRL worden onze rechten langzaam maar zeker ingeperkt en ons ontnomen.
![]() |