![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Een coalitie van VLD, NVA en VB met als eerste minister Filip De Winter..
De enige oplossing 8) dit is mijn droom.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anarchie nu!
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
straf! Misschien moet ik opnieuw naar school voor begrijpend te leren lezen, maar ik meen toch dat jouw topic-titel ongelukkig gekozen is, Antoon.
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks gekozen. Zie maar zelf. Ik zie trouwens niet in waarom de titel slecht is gekozen. Volgens deze tekst heeft de Belg inderdaad geen vertrouwen meer in Paars (en terecht!). De resultaten in andere landen is bijzaak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() sommige belgen (een handvol méér kan dat niet zijn) geloven er wél nog in................vooral ten zuiden van de taalgrens !
de vlamingen echter hebben er nooit of nooit in geloofd................goed weten ![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben de Vlamingen al lang door... bijna 25 %
![]() Nu nog de domme Belgen die geloven in paarse dromen en leugens, alles gratis en voor niets ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De Belgen hebben geen vertrouwen meer in paars, maar ze zeggen er niet bij dat ze wel vertrouwen zouden hebben in het Vlaams Blok en consoorten.
Ook dat is begrijpend lezen. P.S.: B.U.B. hoort inderdaad niet bij consoorten. Wij staan mijlenver van het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Dit bericht is hoegenaamd geen verrassing.
De burger heeft trouwens groot gelijk om de leugens van Paars te klasseren in het 'verticale klassement'. De realiteit toont aan dat we met een record aantal faillissementen kampen en dat de werkloosheid stijgt. Het wordt hoog tijd voor radicale politieke veranderingen: Straf alle grote partijen af en kies voor nieuwe kleine partijen! Dan pas krijgt de burger de vernieuwing waar hij naar snakt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb der nochtans vertrouwen in... dat paars de verkiezingen zal verliezen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |