Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 5 december 2008, 20:50   #1
leddy
Banneling

Standaard Wat is persoonlijk en wat niet?

Ik ben bevriend met shaddy, haar man en kind. Ik mag haar pctje gebruiken als ik kom babysitten. Ik ben al een tijdje lid van het forum en lees alleen mee. Met verbijstering lees ik de persoonlijke aanvallen op shaddy's posts. Zonder dat de moderatie reageert. Ik heb de posts van circe gelezen. Banpunten worden kwistig gegeven als iemand niet in het lijntje loopt. Voor mij is het duidelijk dat enkele mensen hier in groep, een persoon met een andere mening eruit nemen om haar/hem dan te bannen. Shaddy is een persoon die passie heeft. Haar post was helemaal niet persoonlijk. Eerder een reactie op de persoonlijke aanval die deze persoon heeft gepleegd. Blijkbaar reageert de moderatie helemaal niet. Is het dan de bedoeling dat alleen de mensen met eenzelfde gedachtengoed aanwezig zijn? Iemand die zich excuseert via prive bericht, omdat hij persoonlijk werd, gebruikt zijn excuus tegen haar. (zijn excuses van het persoonlijk worden betrof het papa worden). Studies tonen aan dat mensen die vegetarisch eten beter sperma hebben. Waarom is dit een persoonlijke aanval? Waarom heeft shaddy geen enkel recht om zich te verdedigen? Ik heb verscheidene persoonlijke aanvallen van andere gelezen die ongemoeid worden gelaten. Shaddy staat voor recht en bied vele mensen hulp. Haar op deze manier bannen is alleen positief voor het vlaams belang. Hiermee bewijzen de personen die modereren dat ze niet objectief zijn. Ik ben verbijsterd hoe men hier te werk gaat. Ik wil dan ook pleiten dat de moderatie zich excuseert en de banpunten terug intrekt. De mensen die op aandringen van shaddy hier regelmatig meelezen zullen zeker bedenkingen hebben bij dit subjectieve spelletje. Uiteindelijk zal niemand op dit forum halal / islam religie en de impact op onze samenleving nog op de korrel kunnen nemen. Is dit het uiteindelijke doel van het forum? Misschien heeft shaddy op deze manier toch mensen wakker gemaakt zoals ikzelf, die dit onrecht moeilijk kunnen verteren. Tijd zal het uitwijzen.

Laatst gewijzigd door leddy : 5 december 2008 om 20:52.
leddy is offline  
Oud 5 december 2008, 22:55   #2
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Hallo shady lady

Ben jij zeker dat je geen dubbelnick van shaddy bent?
Je stijl gelijkt nogal sterk op die van haar.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 december 2008 om 22:59.
Fallen Angel is offline  
Oud 5 december 2008, 23:03   #3
leddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Hallo shady lady

Ben jij zeker dat je geen dubbelnick van shaddy bent?
Je stijl gelijkt nogal sterk op die van haar.
Ik herken shaddys stijl van heel ver. Passioneel en krachtig. Ik echter ben bedaard en schattig. Shaddy hoeft geen dubbelnick. Dat is haar stijl niet. Dierenliefde en rechtvaardigheid echter wel. Een vriendin uit duizend.
Shaddys hondje heet shaddy, die van mij heet leddy. Beiden(met een n omdat ik haar als een persoon zie) vegetarisch dieet.
I love my sheltie.

Laatst gewijzigd door leddy : 5 december 2008 om 23:06.
leddy is offline  
Oud 6 december 2008, 02:13   #4
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leddy Bekijk bericht
Ik denk dat u hiermee net de stelling bewijst dat de religieuze achtergrond een duidelijk beeld geeft. Door verzen van de koran zien de islammieten hun eigen vrouwen als af te blijven. Vandaar het lage cijfer. Hiermee begrijp ik ook dat deze minderjarige zedendelinquent Belgie als het aards paradijs zag. Vele vrouwen zonder hoofddoek. Zijn opvoeding liet hem toe om zich uit te leven.
zelfde taalfout die shaddy steeds maakt: islammieten.
___
Citaat:
Waarom? Ieder kan een andere IP nummer krijgen. Waarom dom doen ? Ik ben al langer lid dan shaddy's tijdelijke ban. Ik ben van plan om te blijven. Is de moderatie zo streng op dierenliefhebbers? Ik heb zelf geen PC. Geen tijd; behalve als ik babysit.
Citaat:
Ik lees hier al een tijdje mee.
Geen pc?
_____

Citaat:
Wat bedoel je ? U hebt iets tegen shaddy. Dat weet ik. Ik lees hier al een tijdje mee. Waarom mag ik niets schrijven? Indien de moderatie hiermee een probleem had. Dan zouden ze toch een reactie hebben gegeven als ik me registreerde? Registratie reeds enkele weken geleden. Dan zou de moderatie moeten aanduiden dat ik niet het recht had om shaddy's pc te gebruiken. Wat ik heel raar vind. Studenten en getrouwde mensen mogen dan ook geen eigen mening hebben indien reeds iemand geregistreerd is op dit specifieke IP nummer.
Citaat:
Ik lees hier al een tijdje mee.
Citaat:
Ik heb zelf geen PC
En je kent wel alle vaardigheden om 't forum te gebruiken, je kent de mensen, je citeert ivm shaddy, je zet een citaat van Maes in je onderchrift.

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 december 2008 om 02:24.
filosoof is offline  
Oud 6 december 2008, 02:19   #5
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Bij momenten neemt dit forum toch echt surrealistische trekjes aan.
moser is offline  
Oud 6 december 2008, 02:22   #6
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Dat wel...
filosoof is offline  
Oud 6 december 2008, 02:57   #7
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
zelfde taalfout die shaddy steeds maakt: islammieten.
Dat beweert u nu wel, maar zulk een taalfout is me bij shaddy nooit opgevallen. En waarom toont u dat trouwens niet aan middels een citaat van shaddy zelf? Normaal bent u toch degene die om het hardst citaten aan het knippen en plakken bent.
___

Citaat:
Geen pc?
Er zijn nog steeds genoeg mensen die geen pc hebben, of wel een pc hebben, maar geen internetaansluiting. Ik snap uw vraag eigenlijk niet.
Bovendien heeft leddy al in verschillende berichten aangegeven dat ze op shaddy's pc zit als ze daar aan het babysitten is. Waar doet u nu zo moeilijk over?
_____

Citaat:
En je kent wel alle vaardigheden om 't forum te gebruiken
Dit forum is qua opzet een forum zoals er tienduizenden zijn op het internet. Heeft men de vaardigheden geleerd om met één forum om te gaan, kan men met alle fora omgaan. Zo moeilijk is dat niet.

Citaat:
je kent de mensen
Ze heeft nota bene gezegd dat ze hier al een tijdje meeleest, en dat ze later zelf een account heeft gemaakt. Of verkeert u soms in de (waan-)veronderstelling dat als iemand enkel meeleest, hij of zij niet weet wie wie op een forum is? Dat zulks pas kan als men ook zelf berichten gaat schrijven?

Citaat:
je citeert ivm shaddy
Vreemd hè? Shaddy is haar vriendin, en shaddy heeft ongetwijfeld haar hart gelucht bij leddy over een aantal laag-bij-de-grondse praktijken die bepaalde lieden hier op het forum er op na menen te moeten houden.

Citaat:
Ja doe maar alsof u verbaasd en verward bent.

Nee filosoof, u bent hier mijns inziens toch echt heel erg verkeerd bezig door iemand bij voorbaat al verdacht te maken, zonder vooralsnog met ook maar één enkel steekhoudend argument te komen. En zoals ik eerder in een andere draad, waar u dezelfde taktiek aan het toepassen was, reeds verklaarde:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Heeft u al op het rode driehoekje geklikt? Zo nee, dan zou ik dat maar eens rap gaan doen als ik u was. Dat geldt natuurlijk ook voor Fallen Angel. U beiden lijkt nogal zeker van uw zaak te zijn, en niets belet u immers om de forum-stasi uit te gaan hangen, nietwaar?

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 6 december 2008 om 02:58.
Sus Iratus is offline  
Oud 6 december 2008, 07:48   #8
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee filosoof, u bent hier mijns inziens toch echt heel erg verkeerd bezig door iemand bij voorbaat al verdacht te maken, zonder vooralsnog met ook maar één enkel steekhoudend argument te komen.
Tja, even los van het feit dat ik de ban van Shaddy betreurenswaardig vind, vraag ik mij toch af hoe je het bovenstaande met het onderstaande kunt laten rijmen.
Citaat:
Heeft u al op het rode driehoekje geklikt? Zo nee, dan zou ik dat maar eens rap gaan doen als ik u was. Dat geldt natuurlijk ook voor Fallen Angel. U beiden lijkt nogal zeker van uw zaak te zijn, en niets belet u immers om de forum-stasi uit te gaan hangen, nietwaar?
Lijkt me nu net dezelfde soort beschuldiging te zijn die je filosoof toeschrijft...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 6 december 2008 om 08:07.
Esperanza is offline  
Oud 6 december 2008, 09:25   #9
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat beweert u nu wel, maar zulk een taalfout is me bij shaddy nooit opgevallen. En waarom toont u dat trouwens niet aan middels een citaat van shaddy zelf?
Google is your friend!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
ja en die dringen zich niet op aan ons wat de islammieten wel doen volgens de koran bijeen gehallucineerd door een krijgsheer dus ieder kan doen wat hem wil val er alleen mij niet mee lastig dring het niet op en blijf van onze normen en waarden af beste islammieten !
Citaat:
...
Dit is heel wat anders dan de islammieten die verkrachting terugleggen bij de schuld van de verkrachte vrouw/meisje immers ze had maar uit de buurt van haar neefjes enz... moeten blijven. De islammieten die Mo vereren de persoon die hedendage zoveel druk uitoefent dat pedofilie wordt toegstaan of over wordt gezwegen.
...
Citaat:
joe oe oe pocos waar zijn jullie om dit af te keuren dit sterk staaltje van haat van de islammieten? het vlaams belang is tegen hun geloof rappen ze en ze vergelijken hem met hitler. Bijzonder grappig immers hitler moordde andersdenkende uit net zoals deze islammieten andersdenkende tegen hun geloof willen vermoorden(hoor de tekst maar). ja watte zeg zoals ik reeds zei het nazisme en de islam hand in hand mogen ze gaan beiden zeer haatdragend.
Citaat:
inderdaad.....
ik ken ook leraars in het aso en die moeten zelfs op voorhand hun examenvragen afgeven aan de islammieten en dan slagen ze nog niet ... dus het is oh zo duidelijk een doorsnee poco roze bril gegeven... en dan laten uitschijnen dat andersdenkende paranoia en triestig zijn ... hij ziet ze elke dag op straat alsof hij allah is en ieder niet gelovige zijn gedachtengang denkt te kennen dat zou ik pas triest noemen. Enfin weeral door de mand de doorsnee pocos....
Citaat:
Juist ja iedereen die de waarheid zegt is geen betrouwbare bron? Iedereen die poco dingen zegt wel? bah !

Zou me niet verwo,nderen dat het islammieten waren immers de ongelovigen beteken niets en mogen worden bestolen. Typisch voor islammieten om anderen onder hun te zetten.
Citaat:
Het is me opgevallen dat enkele hiervan bewust kiezen om tussen de islammieten te gaan wonen en al die haat en ongelijkheden en kelen van dieren bewust voor kiezen. dat zegt alles over hun ! en deze pocos zijn het meest gevaarlijkst voor ons ! Namelijk ze kiezen bewust voor onderdrukking en ongelijkheden en het kelen van dieren maw ze houden van die negatieve energie. Dat is onrustwekkend te noemen !
Citaat:
...
Wederom een bewijs van de waanzin van de islam religie. Een bewijs dat deze islammieten nooit zullen integreren.
...
Citaat:
U denkt verkeerdelijk. Om de marokkanen te bereiken moet men niet met een arabische frontman afkomen. De berbers (marokkanen) en de arabieren komen totaal niet overeen. Daarvoor kan u nog veel leren op het internet. Achter MOSLIM zitten islammieten met een andere afkomst. Diegene die beter past bij de grote populatie van marokkanen in antwerpen.
Citaat:
de islammieten zijn de veroveraars als ze islamscholen willen dat ze dan verhuizen naar een islamlandje
... en ik ben n�* de eerste pagina hits gestopt.

Laatst gewijzigd door Firestone : 6 december 2008 om 09:28.
Firestone is offline  
Oud 6 december 2008, 11:05   #10
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Google is your friend!

... en ik ben n�* de eerste pagina hits gestopt.
U heeft gelijk Firestone. Beiden schrijven inderdaad 'islammieten' met dubbel m. Zou dit alleen echter genoeg zijn om een vonnis te vellen?
Als ik de schrijfsels van shaddy en leddy naast elkaar leg, zijn er andere dingen die me opvallen. Bijvoorbeeld dat bij leddy de interpunctie veel beter verzorgd is dan bij shaddy. Of dat leddy tot op heden slechts éénmaal een smiley heeft gebruikt, daar waar shaddy er normaal gesproken eentje per zin gebruikt. Maar soit, we kunnen altijd een taalanalist zich over de zaak laten buigen.
Sus Iratus is offline  
Oud 6 december 2008, 11:19   #11
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ook een vreemde reactie:

Citaat:
Waarom? Ieder kan een andere IP nummer krijgen. Waarom dom doen ? Ik ben al langer lid dan shaddy's tijdelijke ban. Ik ben van plan om te blijven. Is de moderatie zo streng op dierenliefhebbers? Ik heb zelf geen PC. Geen tijd; behalve als ik babysit.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline  
Oud 6 december 2008, 11:24   #12
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Tja, even los van het feit dat ik de ban van Shaddy betreurenswaardig vind, vraag ik mij toch af hoe je het bovenstaande met het onderstaande kunt laten rijmen.Lijkt me nu net dezelfde soort beschuldiging te zijn die je filosoof toeschrijft...
Is dat zo? Dus als mensen in een andere draad, dus niet deze, de nieuwe berichtenplaatser leddy na haar eerste post op het forum al gaan aanvallen (grenzend aan een persoonlijke aanval m.i.) en twijfels gaan zaaien over het al dan niet een dubbelnick van shaddy zijn teneinde een ban te omzeilen, en het in deze draad nog eens dunnetjes overdoen, dan moet men maar niets zeggen en deze twee lieden ongestoord hun gang laten gaan met het bij voorbaat zwart maken van iemand, als waren zij een moderne forum-inquisitie?
Ik vind dat niet kunnen en heb er derhalve op gereageerd. Actie --> reactie, nietwaar?
Sus Iratus is offline  
Oud 6 december 2008, 11:35   #13
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook een vreemde reactie:
Dat wat u hier als een 'vreemde reactie' omschrijft, is enkel een logisch antwoord op uw eigen, insinuerende berichten daarvoor, en dan met name dit:
Citaat:
Moderators checken email en *iets anders dat ik hier niet openbaar ga maken* bij twijfel over dubbelnick

Als u op de pc van shaddy zit hebt u dus een probleem
Zoals eenieder kan zien, is dat dus een volkomen normale reactie in het licht van de 'discussie' die gaande was. Het is niet zo dat u toevallig weet dat de moderatie op internetfora toegang heeft tot de IP-adressen van hun gebruikers, dat anderen dat dan niet weten.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 6 december 2008 om 11:36.
Sus Iratus is offline  
Oud 6 december 2008, 11:50   #14
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat wat u hier als een 'vreemde reactie' omschrijft, is enkel een logisch antwoord op uw eigen, insinuerende berichten daarvoor, en dan met name dit:

Zoals eenieder kan zien, is dat dus een volkomen normale reactie in het licht van de 'discussie' die gaande was. Het is niet zo dat u toevallig weet dat de moderatie op internetfora toegang heeft tot de IP-adressen van hun gebruikers, dat anderen dat dan niet weten.
Zij begon opeens over een IP adres. Ik niet.

Fallen Angel is offline  
Oud 6 december 2008, 11:55   #15
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Zij begon opeens over een IP adres. Ik niet.
Nee inderdaad, u insinueerde slechts iets in die richting:
Citaat:
Moderators checken email en *iets anders dat ik hier niet openbaar ga maken* bij twijfel over dubbelnick

Als u op de pc van shaddy zit hebt u dus een probleem
Sus Iratus is offline  
Oud 6 december 2008, 12:01   #16
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat zo?
Mijn inziens wel, ja.
Citaat:
Ik vind dat niet kunnen en heb er derhalve op gereageerd. Actie --> reactie, nietwaar?
.....

Moest ik op alles reageren wat mij niet aanstaat zou ik er vrijwel een volle dagtaak aan overhouden. Dit even terzijde.

"Forum-ervaring" heeft mij echter "geleerd" dat negeren veelal een goede oplossing biedt. Doet, al dan niet mogelijks onfrisse, zaakjes doodbloeden zonder verder te escaleren. Nu vliegen de verwijten over en weer....

Het is evenwel iets wat ieder voor zichzelf moet uitmaken.
Oud 6 december 2008, 12:04   #17
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee inderdaad, u insinueerde slechts iets in die richting:
Euh nee.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 6 december 2008 om 12:07.
Fallen Angel is offline  
Oud 6 december 2008, 12:21   #18
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Euh nee.
Als u met uw woorden "*iets anders dat ik hier niet openbaar ga maken*" niet op het IP-adres doelde, kunt u me dan eerlijk zeggen wat er dan nog meer door de moderatie gecheckt wordt volgens u? De cookies wellicht? Of misschien toch het type browser dat gebruikt is, inclusief de browserinstellingen? Dat zijn namelijk allemaal zaken die de moderatie op een forum als dit (vBulletin) kan zien en/of achterhalen.
Sus Iratus is offline  
Oud 6 december 2008, 12:53   #19
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als u met uw woorden "*iets anders dat ik hier niet openbaar ga maken*" niet op het IP-adres doelde, kunt u me dan eerlijk zeggen wat er dan nog meer door de moderatie gecheckt wordt volgens u? De cookies wellicht? Of misschien toch het type browser dat gebruikt is, inclusief de browserinstellingen? Dat zijn namelijk allemaal zaken die de moderatie op een forum als dit (vBulletin) kan zien en/of achterhalen.
en der zijn nog meer dingen die ze kunnen checken met de nodige programma's. Alleen weet ik niet of de mods daar gebruik van maken.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 6 december 2008 om 12:56.
Fallen Angel is offline  
Oud 6 december 2008, 13:28   #20
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Wat ook zeer vreemd is is dat leddy net in die draden reageert waar shaddy ook zeer actief was:

leddy:
http://forum.politics.be/search.php?searchid=1181218

shaddy:
http://forum.politics.be/search.php?searchid=1181221

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 6 december 2008 om 13:32.
Fallen Angel is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be