![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik ben bevriend met shaddy, haar man en kind. Ik mag haar pctje gebruiken als ik kom babysitten. Ik ben al een tijdje lid van het forum en lees alleen mee. Met verbijstering lees ik de persoonlijke aanvallen op shaddy's posts. Zonder dat de moderatie reageert. Ik heb de posts van circe gelezen. Banpunten worden kwistig gegeven als iemand niet in het lijntje loopt. Voor mij is het duidelijk dat enkele mensen hier in groep, een persoon met een andere mening eruit nemen om haar/hem dan te bannen. Shaddy is een persoon die passie heeft. Haar post was helemaal niet persoonlijk. Eerder een reactie op de persoonlijke aanval die deze persoon heeft gepleegd. Blijkbaar reageert de moderatie helemaal niet. Is het dan de bedoeling dat alleen de mensen met eenzelfde gedachtengoed aanwezig zijn? Iemand die zich excuseert via prive bericht, omdat hij persoonlijk werd, gebruikt zijn excuus tegen haar. (zijn excuses van het persoonlijk worden betrof het papa worden). Studies tonen aan dat mensen die vegetarisch eten beter sperma hebben. Waarom is dit een persoonlijke aanval? Waarom heeft shaddy geen enkel recht om zich te verdedigen? Ik heb verscheidene persoonlijke aanvallen van andere gelezen die ongemoeid worden gelaten. Shaddy staat voor recht en bied vele mensen hulp. Haar op deze manier bannen is alleen positief voor het vlaams belang. Hiermee bewijzen de personen die modereren dat ze niet objectief zijn. Ik ben verbijsterd hoe men hier te werk gaat. Ik wil dan ook pleiten dat de moderatie zich excuseert en de banpunten terug intrekt. De mensen die op aandringen van shaddy hier regelmatig meelezen zullen zeker bedenkingen hebben bij dit subjectieve spelletje. Uiteindelijk zal niemand op dit forum halal / islam religie en de impact op onze samenleving nog op de korrel kunnen nemen. Is dit het uiteindelijke doel van het forum? Misschien heeft shaddy op deze manier toch mensen wakker gemaakt zoals ikzelf, die dit onrecht moeilijk kunnen verteren. Tijd zal het uitwijzen.
Laatst gewijzigd door leddy : 5 december 2008 om 20:52. |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hallo shady lady
![]() Ben jij zeker dat je geen dubbelnick van shaddy bent? Je stijl gelijkt nogal sterk op die van haar.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 december 2008 om 22:59. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shaddys hondje heet shaddy, die van mij heet leddy. Beiden(met een n omdat ik haar als een persoon zie) vegetarisch dieet. I love my sheltie. Laatst gewijzigd door leddy : 5 december 2008 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
___ Citaat:
Citaat:
_____ Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 december 2008 om 02:24. |
||||||
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij momenten neemt dit forum toch echt surrealistische trekjes aan.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Dat wel...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
___ Er zijn nog steeds genoeg mensen die geen pc hebben, of wel een pc hebben, maar geen internetaansluiting. Ik snap uw vraag eigenlijk niet. Bovendien heeft leddy al in verschillende berichten aangegeven dat ze op shaddy's pc zit als ze daar aan het babysitten is. Waar doet u nu zo moeilijk over? _____ Citaat:
Ze heeft nota bene gezegd dat ze hier al een tijdje meeleest, en dat ze later zelf een account heeft gemaakt. Of verkeert u soms in de (waan-)veronderstelling dat als iemand enkel meeleest, hij of zij niet weet wie wie op een forum is? Dat zulks pas kan als men ook zelf berichten gaat schrijven? Vreemd hè? Shaddy is haar vriendin, en shaddy heeft ongetwijfeld haar hart gelucht bij leddy over een aantal laag-bij-de-grondse praktijken die bepaalde lieden hier op het forum er op na menen te moeten houden. Ja doe maar alsof u verbaasd en verward bent. Nee filosoof, u bent hier mijns inziens toch echt heel erg verkeerd bezig door iemand bij voorbaat al verdacht te maken, zonder vooralsnog met ook maar één enkel steekhoudend argument te komen. En zoals ik eerder in een andere draad, waar u dezelfde taktiek aan het toepassen was, reeds verklaarde: Citaat:
Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 6 december 2008 om 02:58. |
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 6 december 2008 om 08:07. |
||
![]() |
![]() |
#9 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 december 2008 om 09:28. |
|||||||||
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik de schrijfsels van shaddy en leddy naast elkaar leg, zijn er andere dingen die me opvallen. Bijvoorbeeld dat bij leddy de interpunctie veel beter verzorgd is dan bij shaddy. Of dat leddy tot op heden slechts éénmaal een smiley heeft gebruikt, daar waar shaddy er normaal gesproken eentje per zin gebruikt. Maar soit, we kunnen altijd een taalanalist zich over de zaak laten buigen. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook een vreemde reactie:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat niet kunnen en heb er derhalve op gereageerd. Actie --> reactie, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Dat wat u hier als een 'vreemde reactie' omschrijft, is enkel een logisch antwoord op uw eigen, insinuerende berichten daarvoor, en dan met name dit:
Zoals eenieder kan zien, is dat dus een volkomen normale reactie in het licht van de 'discussie' die gaande was. Het is niet zo dat u toevallig weet dat de moderatie op internetfora toegang heeft tot de IP-adressen van hun gebruikers, dat anderen dat dan niet weten. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 6 december 2008 om 11:36. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Nee inderdaad, u insinueerde slechts iets in die richting:
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn inziens wel, ja.
Citaat:
Moest ik op alles reageren wat mij niet aanstaat zou ik er vrijwel een volle dagtaak aan overhouden. Dit even terzijde. "Forum-ervaring" heeft mij echter "geleerd" dat negeren veelal een goede oplossing biedt. Doet, al dan niet mogelijks onfrisse, zaakjes doodbloeden zonder verder te escaleren. Nu vliegen de verwijten over en weer.... Het is evenwel iets wat ieder voor zichzelf moet uitmaken.
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 6 december 2008 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Als u met uw woorden "*iets anders dat ik hier niet openbaar ga maken*" niet op het IP-adres doelde, kunt u me dan eerlijk zeggen wat er dan nog meer door de moderatie gecheckt wordt volgens u? De cookies wellicht? Of misschien toch het type browser dat gebruikt is, inclusief de browserinstellingen? Dat zijn namelijk allemaal zaken die de moderatie op een forum als dit (vBulletin) kan zien en/of achterhalen.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 6 december 2008 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ook zeer vreemd is is dat leddy net in die draden reageert waar shaddy ook zeer actief was:
leddy: http://forum.politics.be/search.php?searchid=1181218 shaddy: http://forum.politics.be/search.php?searchid=1181221
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 6 december 2008 om 13:32. |
![]() |