![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() De 50-jarige Serge Reignier uit Marcinelle (Charleroi) heeft een Belgisch record gevestigd, aldus Le Soir Magazine. De Belg is vorige week woensdag voor de 28ste keer vader geworden. De trotse papa heeft al laten weten dat hij nog meer kinderen wil: hij wil zeker dertig kinderen.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/10275...ste-telg-.html 28 kinderen, 3 vrouwen. Dat is nu toch niet normaal meer. 6000€ per maand trekken, allemaal goed en wel, maar meneer wilt niet gaan werken. Dat zullen die salles flamands wel in zijn plaats doen. En ik dacht trouwens dat polygamie in dit 'land' verboden was? Laatst gewijzigd door vercetti : 19 november 2008 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Irrelevant detail verhaal om aan te klagen wat je wilt aanklagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij is niet getrouwd met alle drie hé.
Dus pleegt hij geen polygamie. En tot hiertoe is het voor de vrouwen niet verboden om met z'n allen constant kinderen te krijgen van één en dezelfde vader.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eén vrouw zou met een 9 kinderen kunnen rondkomen met 2000 € per maand ?
Een fatsoenlijke woning voor 10 personen kost al 1000 € ! Bovendien zijn die kinderen belangrijk, ze moeten werken om de pensioenen van de hardwerkende kinderloze vlamingen te betalen.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ik lees die kwakkel hier regelmatig
toon eens aan hoe een bende tamzakken die de ganse dag in een theehuis zit andermans pesioen gaat betalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de kleding van de kinderen kan men wel minimalizeren vermits ze vast herbruiken.
Maar marginaal zal het zeker blijven, ook met 10.000 euro (= +/- 300 per persoon?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en is het erger om op café met een jupiler te zitten dan de hele dag in het theehuis te zitten? Waarom mag de theehuisbezoeker wèl vier vrouwen houden op kosten van e belgische belastingbetaler en mag die éne stier van Marcinelle dat blijkbaar niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 november 2008 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Je moet dat als een sport zien, hé. En in d�*t geval vind ik dat hij, als ongeëvenaard bed-atleet, nog weinig betaald word ! Kijk naar wat mannen als Tom Boonen en sommige voetballers verdienen. En die werken dan nog niet eens voor de vergrijzing tegen te gaan, zoals Serge de Stier... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Voor het voedsel kan je het wel op een akkoordje gooien met de plaatselijke supermarkt denk ik, als ze het monopolie hebben voor al je bevoorrading .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Ondertussen vind ik de promiscuïteit die dat gezin aan de af legt verwerpelijk. Hoe kun je nu zo'n bende kinderen deftig opvoeden? Bovendien verneem ik dat 2 van zijn 3 vrouwen zussen van elkaar zijn: de meeste broers en zussen zijn neven/nichten van elkaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bestaat je probleem er dan in dat deze "neven en nichten" niet volgens de islamitische veelpoeperij met elkaar mogen huwen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch leuk he, zo nu en dan iets onverantwoord vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat indien de meeste culturen polygamie verworpen hebben en monogamie ingevoerd hebben, dit is om "rolvermenging" en "concurrentie" onder de halfbroers en halfzussen tegen te gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is meer verwerpelijk om met twee zussen kinderen te maken, dan om met twee andere vrouwen kinderen te maken? Ik zie werkelijk het verschil niet. In geval van de twee zussen zijn de kinderen via de vader volle broer/zus en via de moeder neef/nicht. So? In geval twee andere vrouwen zijn ze gewoon langs vaderskant broer/zus en dus halfbroer/zus. Waarom zou dat meer of minder "concurrentie" betekenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk Circe, er is geen enkel moreel bezwaar mogelijk tussen 2 zussen die kinderen krijgen met dezelfde man....echterwanneer de ene met die man huwde na de dood van de ander. deze situatie heeft zich overal in Vlaanderen en de wereld vele malen voor gedaan. Twee zussen die samen bij dezelfde man wonen en kinderen ermee krijgen is echt een unicum hier in Vlaanderen. Maar de betrokkenen hebben dit zo afgesproken. En niks zegt dat deze kinderen verwekt zijn door overspel. (Al zal dit vermoedelijk wel zo zijn aangezien de echtgenote er ook geen bezwaar op maakte dat de maitresse er met haar kroost kwam bijwonen, èn ook nog kinderen kreeg. Nu over die hele zaak: deze man heeft kinderen gekregen in de plaats van 20-30 kinderlozen. Het geld (500-600€) dat hij krijgt is zeker niet teveel. Ik hoop enkel maar dat hij niet alleen die kinderen produceerd, maar dat hij ook het grote werk doet: de kinderen voorbereiden op een bestaan in de maatschappij en de wereld.
![]() |