![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Dames en heren. Algemeen word de Prinsjesvlag (Oranje-Wit-Blauw) gezien als dé Dietse vlag. Maar ik ben het daar niet helemaal mee eens: ik zie meer in een combinatie van een Vlaamse en een Nederlandse vlag.
De drieband Rood-Geel-Blauw kan, maar ook Zwart-Geel-Rood Mijn ideale vlag zou echter een vertikale gele band zijn, met daarnaast de Prinsjesvlag driekleur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() En voor een Belgisch-Nederlandse unie de volgende:
Een vlag met aan weerszijden twee vertikale zwarte banden, en in het midden alsnog de Prinjesvlag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik had ooit een leuk geel vlagje met een vlaamse en een hollandse leeuw die gezamenlijk een oranje kroon hooghielden
edit: geinig, het bestaat nog <===
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 9 september 2008 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Jou nationaal-bolsjewisme hoeven we niet.
Ktnxbye?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve je foto's van het laatste JongVLD-congres in de daartoe bestemde draad te plaatsen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben op zich koningsgezind, maar als dat het enige alternatief is voor de huidige situatie dan ben ik aan het twijfelen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje een toekomstgerichte blik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() Haha als we in Europa zo doorgaan onderdaat wel ja. Ik heb niets tegen moslims ... als ze zich naar aan het Westen aanpassen. Maargoed dat is niet terzake in deze topic
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Haha als we in Europa zo doorgaan onderdaat wel ja. Ik heb niets tegen moslims ... als ze zich naar aan het Westen aanpassen. Maargoed dat is niet terzake in deze topic
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ![]() die vlammetjes geven het totaalbeeld een heel eigen dynamiek. Voor het overige zong New Model Army al dat we de 51st state zijn. kortom, we hebben een winnaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() voor de mestkevers die vergeven zijn van de leugens, hier is jullie vlag.
vergeet de Leeuw........meer zijn jullie niet waard. geef toe ze is in de zwakengrijs kleuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan het oneens zijn met iemands ideologie, maar als je anderen 'mestkevers' noemt vanwege hun politiek gefundeerde opvattingen, verdien je geen greintje respect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zèlf vind ik een gouden leeuw op een diagonaal groen-blauw gestreepte achtergrond niet lelijk, eigenlijk. De leeuw komt voor op heel wat vlaggen van de provincies van de Nederlanden, en het geel schittert, net als onze cultuur (vrijheidsdrang, verdraagzaamheid, vlijt), het groen staat voor de bossen en de weiden, het blauw voor de zee, de rivieren en de meren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebt gij eigenlijk tegen de Walen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling