![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat velen overtuigd moeten zijn dat het VB racistische trekjes heeft.
Toch valt het me op... Kan het zijn dat ik al 2 jaar geen heisa meer gehoord heb over het racisme en het VB? Meer nog, het laatste wat ik gelezen heb over het CGKR en het VB is... dat ze zich samen scharen achter een klacht tegen Sharia4belgium.... ![]() Mag ik concluderen dat het racisme van het VB veel minder verwerpelijk is nu de electorale wind uit de zeilen is? Dát vind ik nu verwerperlijk.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door -Jo- : 17 februari 2012 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ze N-VA kapot krijgen en zo de Vlaming terug naar het VB sturen, dan zal het VB weer de boosdoener zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar over de basis-standpunten omtrent migranten en migratie is geen jota veranderd(ik neem aan dat U dit als racistisch bestempelt?) Ook is de maatschappelijke stroming van het "politiek correct zijn" nu zwaar beschadigd.Niet door het VB,maar juist door diegenen die zogezegd beschermd" moesten worden tegen de deugnieten van het VB. Er is teveel misbruik van gemaakt,en een eenvoudige blik in onze gevangenisbevolking (er zijn nochtans geen VB-rechters) toont aan dat er wel degelijk een probleem is onder een bepaalde bevolkingsgroep....meer bepaald bij een bepaald geslacht. En ja,Sharia for Belgium,waarschijnlijk slechts een klein groupusculetje,zou twintig jaar geleden waarschijnlijk in de zevende dag mogen komen,en hun anti-andere-mensen-standpunten zouden weg-gerelativeerd geweest zijn. Tegenwoordig wacht hen veroordeling.....tijden veranderen...o ja...en geen steun uit de migrantenbevolking....ook daar verandert iets..ten goede...ze hebben daar ook die vogels door.Hun "vijanden" zijn NIET het VB,hun vijanden zijn ook die overbodige jonge mannetjes die alles met geweld en sabotage willen "oplossen" . Mag ik er op wijzen dat het VB zelfs de allochtone winkeliers steunt die,door het slaperige gedrag van de Antwerpse gerecht en politie, recent gedwongen zijn om zelf hun eigen winkelstraten te ontdoen van junkies (veelal autochtonen!!!).... Tot zover het "racisme"... (kelt is helemaal geen VB-stemmer,maar zal ook niet onnodig "bashen") Laatst gewijzigd door kelt : 18 februari 2012 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Toch niet. Het VB is voorbij, het zit in z'n afkalvende fase. Het VB van vandaag is gelijk aan FDW. En FDW plooit zich helemaal terug op Antwerpen. De meeste VB -afdelingen in West-Vl die nog steeds officieel tot het VB behoren en ook gaan opkomen voor de komende gemeenteraadsverkiezingen zijn de zevers en dictaten uit Antwerpen beu en willen/zullen een meer autonome koers gaan varen. Kortom: verbrokkeling en tanende invloed. N-VA heeft zeer veel kiezers weggehaald uit CD&V en VLD, die zullen bij ineenstorting van de N-VA (die een electorale luchtbel is) NIET naar het VB trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk altijd maar zo, misschien wordt de Jo wel enigszins verblind door zijn haat tegen het VB. Misschien hè.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tsjeverij zit er daar nu eenmaal in 't bloed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Het VB is zoals de N-VA: een Vlaams-nationalistische en racistische partij. Ieder die zich een beetje humanist noemt, blijft daar ver van weg. Meer moet daar niet over gezegd worden.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, ik neem u op uw woord, zwijg er dus maar over.
![]() |
![]() |