![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRUSSEL - Een meisje van vijftien is aan een Brussels metrostation getrapt en geslagen door twee jongeren die het gemunt hadden op haar iPhone.
Daags na ons verslag over Jonathan die 17 messteken heeft gekregen om hem van zijn gsm te beroven, duikt opnieuw een verhaal op van een brutale diefstal die herinnert aan wat Joe Van Holsbeeck in het Centraal Station in Brussel is overkomen. 'Ik kwam woensdag in de vooravond terug van bij een vriendin. In de bus belde ik mijn moeder om haar te vertellen wanneer ik thuis zou zijn. In diezelfde bus hadden twee jongeren van 15 en 16 gezien dat Marie in het bezit was van een van de meest begeerde gsm's op de markt. En die wilden zij te pakken krijgen. Zij volgden Marie toen zij aan het metrostation Bockstael overstapte van de bus op de ondergrondse. 'Op de roltrap die naar het station afdaalt, kwam de grootste van de twee plots voor mij staan terwijl de kleinste op dezelfde tree stond als ik. Toen ik weigerde mijn gsm af te geven sloeg hij me meteen in het gezicht. Ik huilde en smeekte dat ze me door zouden laten. Maar in de plaats daarvan greep die woesteling me bij de keel in een echte wurggreep. Op dat ogenblik kwamen politiemannen in burger haar te hulp. De twee aanranders werden in de boeien geklonken. Zij bleken minderjarig en allebei gekend bij de politie voor gewelddadige feiten. 'Nog terwijl mijn dochter verzorgd en verhoord werd, werden haar aanranders, die bekentenissen hebben afgelegd, door het parket weer vrijgelaten. uit DSonline vandaag Veel kommentaar moet daar niet meer bij, maar we kunnen bijna dagelijks dergelijke verhaaltjes lezen ivm onze "verrijkers"! Het feit dat dat krapuul zogoed als meteen weer vrijgelaten werd, want men weet niet meer waar ze stoppen en wat ermee aanvangen is helemaal hemeltergend! Morgen zijn die weer bezig en zullen ze opnieuw weten te vertellen dat ze "gekend zijn bij de politie"... Alle kommentaar van onze multicullovers hier ten spijt zullen er nog dergelijke verhaaltjes volgen, niet opgeluisterd door "verdraagzaamheidsconcerten". Hopelijk worden meer en meer mensen wakker. Het is niet omdat je zelf nog niet werd overvallen dat het onbelangrijk is.... Er aan denken dat het straks wellicht de beurt is aan jouw dochter of zoon, en er aan denken tijdens tijdens de volgende verkiezingen zou wellicht geen kwaad kunnen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Er zijn zo al twee topics.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Hier: http://forum.politics.be/showthread.php?t=119416
en hier:http://forum.politics.be/showthread.php?t=119467
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() ik vind het laf, van de kranten, dat ze zelden vermelden welke origine die criminelen hebben..
we beschermen de "allochtone" bevolking veel te veel..dat zal ons eens zware problemen opleveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() En als het nu autochtonen zouden zijn ? Brussel is bevat ook problematische autochtonen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moeite niet meer om aan te klagen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Maar dat er niemand tussenkwam vind ik ook flink laf ! In mijn jonge jaren, en ik ben beslist geen ouwe man, kwam de bevolking tussenbeide met wat op straat gebeurde . Met meerderen een jong meisje aanvallen en mishandelen op de openbare weg ? Het zou niet lang geduurd hebben ! Dan had je al flink wat rammel gekregen van voorbijkomende mannen en vrouwen voor dat de politie ter plaatse was, zeker weten !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar moest IK zo iets zien, ik zou in zo een vlammende woede ontsteken, dat ik er zou beginnen op kloppen en smijten dat ze kreupel zouden zijn. Ik ben al wat ouder, maar ik zou ze godverdomme eens leren wat lafheid is. Liefst nog onder luid geroep om wat mede-omstaanders mee te krijgen, en er dan beginnen op dessen dat ze zich niet meer kunnen voortplanten. Want dat is het probleem: als die vuile ratten zich voortplanten, wat voor kinderen gaan dat worden? Baarlijke monsters! Den Duivel Zelve! Dat moeten we voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uitschot van de puurste soort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Echt jammer weer maar eens zoiets te moeten lezen, maar het is dagelijkse kost geworden, mensen worden niet meer geschokkeert, ze zijn het gewoon...
Wat eigenlijk al even schandalig is als de feiten zelf. En zeggen dat er hier teveel topics over zijn? Doe eens normaal, moest het allemaal over 1 zelfde feit gaan, akkoord, maar het is telkens weer wat anders. Gaan jullie ogen dan echt nooit open?
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb je al een topic gemaakt over die Autochtoon die Bart Bonroy neerstak?
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand, maar dan ook niemand die aan zulke toestanden iets verhelpt! EN IK BEN DE HAATSPUIER??? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |