Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2009, 23:31   #1
barbaar
Banneling

Standaard Janssens toekomstige burgemeester van...Borgerokko ?

Na de onverklaarbare toelating van volksverrader Patrick Janssens om een betoging van supporters van de terroristenploeg Hamas te laten betogen in centrum Antwerpen de eerste soldenzondag van het jaar zit de mogelijkheid er wel in dat deze onbekwame ezel, die de politie de schuld geeft van zijn eigen stommiteiten, bij de volgende verkiezingen zijn vetbetaald postje als burgemeester eindelijk verliest. Maar hij kan alsnog terugvallen op de post van burgemeester van Borgerhout mischien, waar een belangrijk deel van zijn sympatisanten leeft ?
barbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 23:36   #2
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

in sommige gemeenten is het erg gesteld met de "sinjoor" Ze zijn er in de minderheid aan het geraken ! Het "staaadt" is niet meer van hen alleen... het is er soms van de anderen al
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 23:37   #3
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Antwerpen en een paar gemeenten zijn zo arm als een paar waalse gemeenten ! De achteruitgang is er dramatisch en zoals in kaarten : "aarmoei tarroef !"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 00:00   #4
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

't Stad is van A
't Stad is van de Allochtoon
dit sinds die met zijn onderlefke burgemeester is
Oud 5 januari 2009, 00:09   #5
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Voor de volledigheid: Borgerhout heeft geen burgemeester, maar een districtsvoorzitter...

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 00:19   #6
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barbaar Bekijk bericht
Na de onverklaarbare toelating van volksverrader Patrick Janssens om een betoging van supporters van de terroristenploeg Hamas te laten betogen in centrum Antwerpen de eerste soldenzondag van het jaar zit de mogelijkheid er wel in dat deze onbekwame ezel, die de politie de schuld geeft van zijn eigen stommiteiten, bij de volgende verkiezingen zijn vetbetaald postje als burgemeester eindelijk verliest. Maar hij kan alsnog terugvallen op de post van burgemeester van Borgerhout mischien, waar een belangrijk deel van zijn sympatisanten leeft ?
Dat is idd nogal straf ...
Elders zou er een hoop tamtam over gemaakt worden , in Antwerpen niet ...
Waarom moet Janssens de verantwoordelijkheid daar niet voor op zich nemen ???
Nu ja , 't Is maar weer eens bewezen dat het aanpakken van een reclamecampagne als politieker niets goed doet ... Dat beloofd dus voor de USA
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 01:50   #7
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
een betoging van supporters van de terroristenploeg Hamas
Een betoging van een niet nader genoemde hele wereld, dus, behalve Bush en een paar Engelsen die beweren dat Hamas een terroristische vleugel heeft? Dat zullen die niet graag horen, dat er misschien zelfs opposanten van de huidige genocide zouden kunnen zijn.
Onze NGO's hebben in ieder geval niet graag dat hun menslievende acties als daden van tereur worden gezien, zoals de EU botweg bijna toelaat in hun nieuwste voorstel tot terroristenwet.
De Belgisch regering heeft alvast de EU hierover uitleg gevraagd. Moeten ze dat hier, op politics.be, ook komen doen, of gaat ge braaf zijn?
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 04:58   #8
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Als ik waarschuwde 3 jaar geleden was ik een ketter,nen zwarte
Nu begint het door te dringen bij de meeste mensen,maar nu is het te laat hoor
Oud 5 januari 2009, 07:31   #9
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik ook maat, ik ook. Ik mocht indertijd niks verkeerds zeggen over Pétrick want dat was de ware held.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 07:53   #10
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik was zondag in Antwerpen; ik heb niet de indruk dat de solden last hebben gehad van die betoging.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 08:46   #11
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk onbegrijpelijk dat zo een individu burgemeester kan zijn van een van onze grootste steden.
Lege dozen verkopen met een mooie verpakking is een kunst, maar totaal misplaatst in de politiek waar men met de toekomst speelt van burgers.

Een dezer staat die A voor "afgedaan"
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 10:28   #12
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Pfff 3 jaar. Ik ben er geboren en opgegroeid en 12 jaar geleden al gaan lopen. Ik woon intussen al 12 jaar in (west) VLAANDEREN !

Laatst gewijzigd door Garry : 5 januari 2009 om 10:29.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 10:31   #13
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Eigenlijk onbegrijpelijk dat zo een individu burgemeester kan zijn van een van onze grootste steden.
Lege dozen verkopen met een mooie verpakking is een kunst, maar totaal misplaatst in de politiek waar men met de toekomst speelt van burgers.

Een dezer staat die A voor "afgedaan"
Gij noemt dat nog mooi," een individu". Pracht van een naam voor een dergelijke kwal.
Oud 5 januari 2009, 10:34   #14
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Ik was zondag in Antwerpen; ik heb niet de indruk dat de solden last hebben gehad van die betoging.
Maar nee jong. Als dat nu een betoging van het V.Belang had geweest, DAN had de solden daar pas last van gehad.
Oud 5 januari 2009, 17:06   #15
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
Een betoging van een niet nader genoemde hele wereld, dus, behalve Bush en een paar Engelsen die beweren dat Hamas een terroristische vleugel heeft? Dat zullen die niet graag horen, dat er misschien zelfs opposanten van de huidige genocide zouden kunnen zijn.
Onze NGO's hebben in ieder geval niet graag dat hun menslievende acties als daden van tereur worden gezien, zoals de EU botweg bijna toelaat in hun nieuwste voorstel tot terroristenwet.
De Belgisch regering heeft alvast de EU hierover uitleg gevraagd. Moeten ze dat hier, op politics.be, ook komen doen, of gaat ge braaf zijn?
blablabla. Hamas zijn terroristen. Punt uit.
Stel jij bent een jood, je zit in je woonkamer met je familie, lekker rustig, niets aan de hand. Plotseling vliegt er een raket binnen, alles ontploft, iedereen is dood , behalve jij, maar je twee armen en benen zijn eraf. Wat denk je over de mensen die die raket bij jou binnengeschoten hebben ?
Oud 5 januari 2009, 17:07   #16
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Zijn ze braaf geweest ? Geluk gehad, zeg !! Nu moeten de mensen zeker danku zeggen ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be