![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat toch met die haat van sommige Vlaamse medeburgers tegen Mathieu Van der Poel?
We hadden in de cross al biergooiers, in de E3-prijs een spuwer, vorig jaar een dame die een petje in zijn derailleur probeerde te mikken. En gisteren een zatte Westvluut die een volle bidon tegen zijn hoofd gooide. Mathieu koerst met open vizier en met klasse, is nog sympathiek er bovenop en lokt toch haatreacties uit.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer zo één van die ‘supporters’ die men liever kwijt dan rijk is.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij van mijn jeugdjaren (eind 1960/begin 1970) dat Eddy Merckx ondanks veel succes en bewondering, ook nogal wat tegenstanders had in Vlaanderen. Nooit begrepen waarom. Ik heb ooit wel gehoord dat het voornamelijk oude Rik Van Looy supporters waren die niet van Merckx wilden weten.
Merckx heeft ook ooit een vuistslag in zijn lever gekregen tijdens een koers. Je hebt mentaal onstabiele elementen overal. Ook tussen duizenden supporters zitten er dus een aantal. Niet alleen bij wielrennen. Wat met de voetbal"fans" die vuurpijlen afschieten op anderen. Men kan minstens de smeerlappen een gepaste straf geven. Uit respect voor het slachtoffer.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij werd door andere supporters gedwongen zich aan te geven.
Een zware boete is hier op zijn plaats. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soit: de laffe dader van zondag staat intussen al met naam en foto's te blinken op de schandpaal van het internet, dus ik denk dat hij het zich intussen al serieus berouwt.
![]() |
![]() |