Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2009, 20:40   #1
Fabke
Partijlid

Standaard Nederlandse zwembaden moeten boerkin toelaten

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...toelaten.dhtml

europa veel te tolerant !!!!!!
Fabke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 20:48   #2
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht

Nederland beschouw ik al lang als een verloren land. De islamisering heeft er aan een razensnel tempo kunnen oprukken dankzij de halve zolen van de PVDA, de sossen dus. Het lijkt wel een ziekte van links om in Europa alle verworvenheden van de verlichting op te offeren aan de believers van de achterlijke ideologie die islam heet. Dat heet islamofilie. Als een knipmes springen voor religieuze achterlijkheid.
Ik stel me dikwijls de vraag wat die linksen toch zien in die importachterlijkheid.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 20:52   #3
grimbergen
Banneling

Standaard

Dus in Nederland mag iedereen in eender welk pak komen zwemmen. Dat is pas diversiteit. Kostuums van adam en eva zijn zeer welkom tussen die boerkinis. Oproep aan alle nudisten; in Nederland mag je dragen wat je wil in het zwembad.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 20:55   #4
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Nederland beschouw ik al lang als een verloren land. De islamisering heeft er aan een razensnel tempo kunnen oprukken dankzij de halve zolen van de PVDA, de sossen dus. Het lijkt wel een ziekte van links om in Europa alle verworvenheden van de verlichting op te offeren aan de believers van de achterlijke ideologie die islam heet. Dat heet islamofilie. Als een knipmes springen voor religieuze achterlijkheid.
Ik stel me dikwijls de vraag wat die linksen toch zien in die importachterlijkheid.
We wachten de verkiezingen af!
Oud 14 maart 2009, 21:02   #5
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
De linksen zoals u ze noemt moeten net zoals ik zwaar op hun bek gaan. Hun kinderen moeten huilen en geconfronteerd zijn geweest met de religie der onverdraagzame waanzin. Dan pas zullen ze net als ik de bittere pil moeten slikken. Niets werkt zo goed helend als een ernstige confrontatie. Ik verwijt me dat mijn zonen het licht hebben moeten aandoen. Ik had het al langer moeten zien aankomen. Mea culpa.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 maart 2009 om 21:03.
Oud 14 maart 2009, 21:19   #6
thefishdoesntthink
Gouverneur

thefishdoesntthink's schermafbeelding

Standaard

Als die vrouwen dat willen is dat toch niet erg? Ik heb daar geen last van hoor.
In India mogen westerse vrouwen ook in bikini op strand terwijl de lokale vrouwen met al hun kleren aan het water induiken.
Oud 15 maart 2009, 17:28   #7
copulator silvestris
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
We wachten de verkiezingen af!
Gaan die veel soelaas bieden, denkt u?
copulator silvestris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 07:15   #8
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Dus in Nederland mag iedereen in eender welk pak komen zwemmen. Dat is pas diversiteit. Kostuums van adam en eva zijn zeer welkom tussen die boerkinis. Oproep aan alle nudisten; in Nederland mag je dragen wat je wil in het zwembad.
Mag ik met mijn werkkleren aan ? Na een dag op de bouwwerf, in het zonnetje, heb ik wel eens zin om met bottinnen en al in het water te duiken ?!
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 07:17   #9
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink Bekijk bericht
Als die vrouwen dat willen is dat toch niet erg? Ik heb daar geen last van hoor.
In India mogen westerse vrouwen ook in bikini op strand terwijl de lokale vrouwen met al hun kleren aan het water induiken.
Ja maar, die vrouwen hebben wél last van jou. Binnenkort mag je daar niet meer binnen terwijl de boerkinibende daar aan het zwemmen is.
Oud 16 maart 2009, 10:36   #10
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
De linksen zoals u ze noemt moeten net zoals ik zwaar op hun bek gaan. Hun kinderen moeten huilen en geconfronteerd zijn geweest met de religie der onverdraagzame waanzin. Dan pas zullen ze net als ik de bittere pil moeten slikken. Niets werkt zo goed helend als een ernstige confrontatie. Ik verwijt me dat mijn zonen het licht hebben moeten aandoen. Ik had het al langer moeten zien aankomen. Mea culpa.
drama queen.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 11:01   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Mag ik met mijn werkkleren aan ? Na een dag op de bouwwerf, in het zonnetje, heb ik wel eens zin om met bottinnen en al in het water te duiken ?!
uiteraard! anders is het discriminatie.
(misschien dat ze een uitzondering maken voor je schoeisel, maar dat duurt maar tot een of andere moslimpineut meent klaar te moeten komen bij het aanschouwen van blote tenen.... - vanaf dan mag jij je bottinnen aanhouden).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 11:24   #12
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Zonder godsdienstige reden, zal dat niet mogen vrees ik.
Uw bottinnen maken deel uit van uw werk en werk is maar bijzaak, totaal onbelangrijk in vergelijking met het grote gelijk van een godsdienst.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 14:42   #13
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
drama queen.
Drama king. Toch beter dan een drama ontkenner, zoals u?
Oud 17 maart 2009, 07:32   #14
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Zonder godsdienstige reden, zal dat niet mogen vrees ik.
Uw bottinnen maken deel uit van uw werk en werk is maar bijzaak, totaal onbelangrijk in vergelijking met het grote gelijk van een godsdienst.
Als ik mij nu eens omschool tot openlucht-priester, in dienst van onze oude voorchristelijke goden ? Op de boerenbuiten, in de bossen, heb ik ook bottinnen nodig . Die maken dus deel uit van mijn rituele kleding, zonder dewelke ik de watergoden niet aanbidden, of benaderen mag. Als ik ga zwemmen, moet ik die dus verplicht aanhouden, anders straft de opper-watergod mij met een verdinkingsdood !!
Oud 20 maart 2009, 22:28   #15
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
Ik snap niet waarom het zwembad er een verbod op heeft, evenals sommige zwembaden verboden hebben op boxerzwembroeken en dergelijke. Ik vind het wel inventief trouwens, zo'n boerkini.

Ik snap echter ook niet waarom er nu weer voor de duizendste keer die idiote commissie bij moet worden gesleurd, om de moslims zichzelf van hun politiek correcte gelijk te bedienen.

G.O.D.
Geloof ontwricht en desintegreert.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be