![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nederland beschouw ik al lang als een verloren land. De islamisering heeft er aan een razensnel tempo kunnen oprukken dankzij de halve zolen van de PVDA, de sossen dus. Het lijkt wel een ziekte van links om in Europa alle verworvenheden van de verlichting op te offeren aan de believers van de achterlijke ideologie die islam heet. Dat heet islamofilie. Als een knipmes springen voor religieuze achterlijkheid. Ik stel me dikwijls de vraag wat die linksen toch zien in die importachterlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dus in Nederland mag iedereen in eender welk pak komen zwemmen. Dat is pas diversiteit. Kostuums van adam en eva zijn zeer welkom tussen die boerkinis. Oproep aan alle nudisten; in Nederland mag je dragen wat je wil in het zwembad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 maart 2009 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Als die vrouwen dat willen is dat toch niet erg? Ik heb daar geen last van hoor.
In India mogen westerse vrouwen ook in bikini op strand terwijl de lokale vrouwen met al hun kleren aan het water induiken.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Mag ik met mijn werkkleren aan ? Na een dag op de bouwwerf, in het zonnetje, heb ik wel eens zin om met bottinnen en al in het water te duiken ?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ja maar, die vrouwen hebben wél last van jou. Binnenkort mag je daar niet meer binnen terwijl de boerkinibende daar aan het zwemmen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(misschien dat ze een uitzondering maken voor je schoeisel, maar dat duurt maar tot een of andere moslimpineut meent klaar te moeten komen bij het aanschouwen van blote tenen.... ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uw bottinnen maken deel uit van uw werk en werk is maar bijzaak, totaal onbelangrijk in vergelijking met het grote gelijk van een godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Als ik mij nu eens omschool tot openlucht-priester, in dienst van onze oude voorchristelijke goden ? Op de boerenbuiten, in de bossen, heb ik ook bottinnen nodig . Die maken dus deel uit van mijn rituele kleding, zonder dewelke ik de watergoden niet aanbidden, of benaderen mag. Als ik ga zwemmen, moet ik die dus verplicht aanhouden, anders straft de opper-watergod mij met een verdinkingsdood !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik snap echter ook niet waarom er nu weer voor de duizendste keer die idiote commissie bij moet worden gesleurd, om de moslims zichzelf van hun politiek correcte gelijk te bedienen. G.O.D. Geloof ontwricht en desintegreert. |
|
![]() |
![]() |