![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nochtans was het niet van de poes: Citaat:
Ik denk dat dit een ander centrum is. Of vergis ik mij? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee...dat lijkt me hetzelfde..Marion van San heeft gelijk over Hemmerechts, te lomp om te helpen donderen bij momenten! Ze verkondigde al kraaiend op ATV dat zij toch zonder moeite s'nachts door de Berchemse Statiestraat fietste! Daar bij realiseert ze zich niet dat ze als ouwe tang inderdaad niet lastig gevallen wordt, geen van die jongere is in Bomma Cristine geinteresseerd! Terwijl Cristine verder het multiculturele leven van de Statiestraat bezong ging de telefoon; er was op klaarlichte dag geschoten in een vzw...
Met van die schattige brave jongeren waar Cristine toch geen problemen mee had. Een salonkwezel!Erger nog; door mensen zoals zij krijgen die jongeren geen hulp op tijd voor ze de criminele toer opgaan.Want er is toch gene probleem? En dat zijn er toch maar een paar? Die madam moet eens met die jongeren klappen; die gaan niet naar school omdat ze op een andere manier al geld verdienen. School is om zoals je vader afgeknapt op de bank te zitten, daar beginnen die jongeren niet aan. Anderen waaronder leerkrachten vangen die opmerkingen ook op maar niets aan de hand hoor!Sorry; Off topic! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |